Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua seurustella

Vierailija
15.06.2020 |

Olen löytänyt miehen, joka on vastaus kaikkeen, mitä olen etsinyt ja myös hän selvästi välittää minusta. Hän kuitenkaan ei halua seurustella, vaan pelkästään tapailla satunnaisesti, koska ei kuulemma ole valmis. Hän ei pysty antamaan minulle omien sanojensa mukaan hyvää parisuhdetta. Syynä on se, että asumme 2h päässä toisistamme ja mies urheilee tavoitteellisesti, minkä vuoksi hänellä menee suurin osa ajasta siihen ja ei voi luvata, että edes joka kuukausi pystyisimme näkemään jatkossa. Syksyllä myös omat opiskeluni jatkuvat. Itseäni ei haittaisi, vaikka olisi aikoja, jolloin ei nähtäisi useasti, kunhan vain tietäisi toisen olevan minun. Olen itse kertonut miehestä jo kavereilleni ja äidilleni, mutta hän ei itse ole kellekään.

En tiedä lainkaan, miten tässä tilanteessa pitäisi toimia... Tunteet ovat ihan sekaisin. Vinkkejä kaivataan :/

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

... "kunhan vain tietäisi toisen olevan minun. Olen itse kertonut miehestä jo kavereilleni ja äidilleni.."

Tämän takia hän ei halua sitoutua, "olla toisen". hän haluaa olla oma itsensä.

Hienoa että hän on rehellinen ja hänellä on tavoitteita. 

Teillä on jo suhde. Mitä puuttuu? Eihän kannata takertua käsitteisiin, vaan nauttia suhteesta sellaisena kuin se tapahtuu nyt.

Vierailija
2/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tietenkin oma nainen jo kotikaupungissaan.

Eikä kiinnostusta ole tarpeeksi sinua kohtaan.  Nykyisin tuollainen 2 tunnin matka ei ole mikään este useammille tapaamisille, mikäli tunteita on tarpeeksi molemmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisi seurustella, jos välittäisi sinusta tarpeeksi.

Vierailija
4/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekoa urheilijaan.

Vierailija
5/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut joskus vastaavassa tilanteessa ja yhtä säätämistähän se oli. Vähän alkoi ihmetyttää siinä kohtaa kun edes joka kuukausi ei onnistunut tavata, vaikka välimatka ei ollut mikään ylitsepääsemätön. Miehellä aina ties mitä selityksiä. Ainoa selitys oli lopulta, ettei häntä kiinnostanut tarpeeksi.

Vierailija
6/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä pitäisi tietää?

Jatkat miehen kanssa tapailua yksinkertaisesti. Jos siitä tulee jotain niin sitten tulee. Miehet rakastaa sitä että nainen voi vain tapailla ilman mitään "label".

Vierailija
7/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's just not that in to you (lyhyellä Sinkkuenkulla).

Ymmärrän, että kun sanoit "olla minun", et tarkoittanut kahlita häntä sänkyysi ja pakottaa vaihtamaan harrastusta ja ruokavaliota (kuten eka vastaaja ilmeisesti ajatteli), vaan haluat yksinkertaisesti tiedon, oletko monogamisessa parisuhteessa vai et.

Vierailija
8/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi syvästi rakastunut sinuun, hän kyllä haluaisi olla kanssasi ja järjestäisi aikaa. Älä tyydy mieheen joka ei halua sinua yhtä paljon kuin sinä häntä.

Vierailija
9/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta mies selkeästi ei välitä tarpeeksi. Se tuntuu pahalta, mutta sinun on parempi yksin kuin rakastuneena ihmiseen joka ei tunne samoin. Anna hänen olla ja keskity omaan elämääsi.

Vierailija
10/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän haiskahtaa. Itse ajoin kyllä nuorena miehenä pitkiäkin matkoja seksin perässä. Oletko AP varma, ettei ole toistakin naista apajalla?

Vierailija
11/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tunteet ovat yksipuolisia.

Next.

Vierailija
12/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän haiskahtaa. Itse ajoin kyllä nuorena miehenä pitkiäkin matkoja seksin perässä. Oletko AP varma, ettei ole toistakin naista apajalla?

Näissä tapauksissa lähes varmasti on. Kolmas ja ehkä neljäskin.

Vierailija
13/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen miestä ei kiinnosta mutta voitte kuitenkin tapailla satunnaisen seksin merkeissä. Ei tuo mies tule olemaan "sinun" vaikka miten alistuisit näihin sääntöihin. Nöyryytät vain itseäsi, ja sitten loppujen lopuksi huomaat kaiken olleen kuitenkin turhaa, kun mies lähtee sellaisen naisen matkaan jonka kanssa todella haluaa sitoutua. Tylyä ehkä, mutta ei kannata lähteä haihatteluun, se vain harmittaa myöhemmin,

Vierailija
14/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin kommentoijat ovat jo kirjoittaneet: mies ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta. Jos olisi, käyttäytyisi eri tavoin ja haluaisi olla suhteessa. On pidemmän päälle kuitenkin helpompi hyväksyä totuus kuin menettää itseluottamus ja omanarvontunto roikkumalla ihmisessä, jolle ei merkitse paljon mitään. 

Jos yhtään lohduttaa, niin itsekin juuri painiskelen samanlaisen ongelman kanssa. Eli  miesystävä ei halua esitellä minua vanhemmilleen tai sisaruksilleen, vaikka on läheinen heidän kanssa. Ei ole edes kertonut koko suhteesta heille. Vakuuttaa kuitenkin, että on tosissaan minun kanssani ja haluaa mennä naimisiin. Teot ovat sanoja arvokkaampia ja kun en ole tullut esitellyksi miehen lähipiirille, olen ymmärtänyt että minun on syytä siirtyä elämässä eteenpäin. 

Vierailija
15/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se oli sitten siinä. Ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä. Ei kannata jäädä roikkumaan johonkin, joka ei halua roikkua sinussa.

Vierailija
16/16 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin urheilun ja panostin suhteeseen. Lihoin abaut 20kg. Sitten minut jätettiin.

Kolme lastakin kasvoi suhteen voimasta.

Aikoinaan aloitin urheilun että 2 tyypin diabetes ei iskisi.

Työelämä, perhe-elämä ja urheilu ei oikein mitenkään istunut samaan pakettiin, joten luontaisesti kasvoin aikuiseksi mieheksi ja jätin urheilun pois kuvioista.

Sitten minulle kävi kuin lapsena eli aika nopeasti lihoin, kun olen siihen taipuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme