Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelu/seksi

Jebulis123
15.06.2020 |

Oon 21 vuotias jäbä ja täysin kokematon siis naisten suhteen. Kiinnostaa kyl sekä seksi että seurustelu, mut ennemmin haluisin löytää pitkäaikasen kumppanin. Se vaa tuntuu olevan mulle niin vaikeeta 🙄 jos täältä sais vinkkejä miten iskeä nainen itelle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vain lähestymään! Kyllä se onni viälä sieltä potkasee. Itse sain naisen sillä kun kehuin hänen valtavia tissejä, nainen oli kuin halolla päähän lyöty!

Vierailija
2/7 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin 23 kun löytyi tyttöystävä ja noin viikon jälkeen sain eka kertaa pilluakin. Oli itelläkin jo vähän paniikki päällä ollut vuosia, mutta kyllä se oikea sieltä sullekin vielä vastaan tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva et löysit jonkun. Ja nii se kai on, pitää vaa malttaa odottaa. 😶 Miten muuten päädyit suhteeseen? Oliko joku yhteinen harrastus ym?

AP

Vierailija
4/7 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuhlata aikaa naisiin. Paitsi maksullisella voi käydä niin pääset eroon poikuuslukostasi. Muuten kannattaa opiskella, etsiä hyvä työpaikka ja tehdä uraa, hankkia asunto, auto ja harrastaa. Kolmekymppisenä saat helposti naisia kun heillä alkaa biologinen kello hälyttämään. Joku onnekas saa sinusta kelpo miehen itselleen ja lapsilleen. 

Vierailija
5/7 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vain lähestymään! Kyllä se onni viälä sieltä potkasee. Itse sain naisen sillä kun kehuin hänen valtavia tissejä, nainen oli kuin halolla päähän lyöty!

Näinhän sitä aina sanotaan, mutta mitkä ovat ne tilanteet joissa on luontevaa lähestyä.

Vierailija
6/7 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva et löysit jonkun. Ja nii se kai on, pitää vaa malttaa odottaa. 😶 Miten muuten päädyit suhteeseen? Oliko joku yhteinen harrastus ym?

AP

Yhteisen tutun kautta oltiin ihan vaan porukalla yökerhossa ja siinä sitten juteltiin niitä näitä. Meillä oli yks kuskina ja heitettiin tuleva vaimoni omaan kotiin ja ite jatkoin matkaa. Nähtiin vielä seuraavana päivänä ja sit se olikin aika paljolti siinä. reippaasti yli 20v menty yhtä matkaa ja yhteinen "uusi harrastus" löytyi molemmille noin viikon seurustelun jälkeen...

Vierailija
7/7 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooniin, usein meneekin noin että jonkun tutun kautta saattaa tutustua. Ite en vaan käy yökerhoissa, en tiiä sit oisko netistä hyötyä. Taitaa kyl olla monella kriteerit korkeella tinder maailmassa.