Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Juon koska olen niin älykäs ja tiedostava"

Erikoinen logiikka
15.06.2020 |

Tuttuni perusteli suurta alkoholinkäyttöään sillä että on niin älykäs ja tiedostava ettei kestä maailmaa selvin päin. Sanoin että olen minäkin älykäs ja tiedostava mutten juo. Käsittelen maailmantuskan toisella tavalla. Tuttuni sanoi siihen etten ole niin älykäs ja tiedostava kuin hän koska jos olisin, joisin. Hän oli kännissä kun puhui näin.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika idiootilta kuulostaa jos sanoo olevansa älykkäämpi kuin toinen, tälle päin naamaa :D Aika nolo

Se on se häpeä ja itsetuntovauriot. Niihin se tuokin tyyppi juo ja yrittää epätoivoisesti keksiä selitystä dokaamiselleen. Tuollaiset ovat tunnemaailmaltaan n. 15-vuotiaan tasolla, siinä ei älykkyydellä tee silloin yhtikäs mitään kun epävakaa tunne-elämä vie kuin litran mittaa.

Vierailija
42/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Mensan jäsenilleen teettämän gallupin mukaan älykkäät juovat keskivertoa vähemmän. :)

Jos olisit älykäs, ymmärtäisit että gallup kertoo mensalaisten juomisesta, ei älykkäiden juomisesta. Ratakiskosta: kaikki mensalaiset ovat älykkäitä, mutta lainkaan kaikki älykkäät eivät ole mensalaisia. Varsinkaan juopot. Veikkaan että yhteys liittyy järjestötoimintaan osallistumiseen. Sellaiseen osallistuvat ihmiset juovat vähemmän kuin ne jotka eivät välitä järjestötoiminnasta, riippumatta minkä järjestön toiminnasta on kyse. 

On tutkimuksia, joiden mukaan älykkäillä on taipumusta juomiseen. Onko juominen järkevää niin se on toinen asia. Kovin älykästä ei kuitenkaan ole perustella juomista älykkyydellä. Tässä on useampi logiikkavirhe, jonka älykäs ymmärtäisi: vaikka älykkäät joisivatkin enemmän, se ei tarkoita että kaikki älykkäät juopottelevat, eikä se tarkoita myöskään, että kaikki juopottelevat ovat älykkäitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin älykäs että lopetin Alkon lähes kokonaan. Ei sovi sisäelimille. 

Vierailija
44/44 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/alykas-ihminen-juo-enemman-alkoholia-k…

Älykkäät juovat enemmän kuin tyhmät.

no sittenhän meillä on baarit ja kadunkulmat täynnä menetettyjä mensa-jäseniä :D onhan ne tietty sellaisia ainutlaatuisesta tuskasta kärsiviä runosieluja, keiden tuskaa ei kukaan voi ymmärtää..joten on tuhottavaa aivosoluja juomalla...eiku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi