Suosittele rintaliivejä! Saa olla kalliitkin, kunhan tukevat hyvin, ei näy vaatteiden alta ja sopivat perusarkeen
Olen kyllästynyt henkkamaukkaliiveihin, kun ne ei ikinä istu hyvin.
Kommentit (10)
Koon tietäminen auttaisi hahmottamaan asiaa. On eri suositella liiviä 75D tai 90C.
Triumph amourette. Vuosia käyttänyt.
Miss Mary of Sweden ilta olen löytänyt paritkin liivit työkäyttöön. Molemmat kaarituettomia, tukevaa materiaalia ja leveät olkaimet. Lisäksi ovat kestäneet käyttöä ja pesua hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihastunut M&S:n rintsikoihin. Onko muilla niistä kokemuksia?
Käytän vain niitä, tarvitsen koon 75F tai G, ja heillä on useita malleja. Lisäksi heidän minimizer-liivinsä toimivat hyvin niinä päivinä kun en halua näyttää aikuisviihdetähdeltä... Eli joka päivä.
Jokaisella on niin erilainen kroppa, että on mahdotonta suositella jotakin tiettyä merkkiä täällä. Mene hyvään alusvaateliikkeeseen, kysy myyjältä apua ja sovittele useammat erilaiset. Niin löytyy hyvät ja myöhemmin sitten helpompi ostaa, kun koko ja merkki ovat jo selvillä.
Braletet, en enää aio normi rintsikoita päälleni pukea. Kyllästyin, kun liivit aina kulahtivat, kaarituet painoivat ja olkaimet putosivat. En ikinä löytänyt kaupasta istuvia, vaikka kokeilin kaikkia erilaisia malleja ja kokoja. Braletet ovat mukavat ja istuvat, sekä edulliset. Mulla on kyllä tosi pieni povi. Urheillessa käytän urheiluliivejä, jotka tuntuvat mukavalta päällä.
Mark & spencer myös.
Ainoat miinukset, että brittikaupasta ei pysty enää suoraa tilaamaan ja eu versiosta ei kaikkia malleja löydy.
Toinen miinus on Tampereen myymälän myyjät, jos oot alle 50v et saa sieltä palvelua. Viimeksi olisin kysynyt jos kokoani saisi tilattua lisää tai jos olisi varastossa. Myyjä tuhahti, että kaikkia kokoja hyllyssä... Jätin sit ne ainoat oikean kokoiset ostamatta ja tilasin netistä viidet.
Minä olen ihastunut M&S:n rintsikoihin. Onko muilla niistä kokemuksia?