Hellehullut, käristyskupoli tuli viikoksi joten menkää nyt ulos grillaantumaan!
Kommentit (28)
Joudun olemaan valitettavasti töissä :(
Mutta heti kun työpäivä loppuu menen terassille.
No mennään, mennään. Ihan ilman sinun huolenpitoasikin. Istu sinä rauhassa siellä sisällä ja odottele sateita - meitä ei kiinnosta. Eikä sinunkaan kannattaisi noin paljon toisten ihmisten säämieltymyksistä stressata - elä ja anna toisten elää.
Nää on kyllä aivan upeat kelit👍 Kunhan olen syönyt niin lähden fillaroimaan.
Hellehulluja on tosiaan tällä palstalla näkynyt eilenkin paljon. Mutta minusta ne on niitä jotka tekee näitä valitusaloituksia ja jaksavat jankata asiasta aloitus toisensa jälkeen. Ja lämpöisiä kelejä on kestänyt, mitä, pari päivää? Mihin tämä vielä johtaakaan jos koko kesä on samanlainen kuin vaikka pari vuotta sitten :D
26°C ei ole vielä mun mielestä mikään käristyskupoli vaan mukavan lämmin suomalainen kesäsää. Tykkään.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Olen ollut jo 6h:) Kohta uimaan ja sen jälkeen laitan ruokaa, ulkona syödään. Tuskin tässä malttaa muuta kuin pissalla käydä sisällä:)
Uv-säteilystä on varoiteltu uutisissa. Iho vanhenee nopeammin + ihosyöpä on lisääntynyt. Harva aurinkovoide on turvallinen. Tutkippa asiaa.356
Ei paista vielä pihalle, odotellaan. Pari tuntia löhöilyä auringossa hyvän kirjan kanssa, voiko kesä paremmaksi tulla, aah.
Koita säkin keksiä jotain kivaa, ei ole järkeä pilata elämäänsä kärsimällä sen takia, että joku muu nauttii. :)
Kävin äsken tunnin hikilenkillä, nyt ajattelin leikata nurmikon ja menen vasta sitten lekottelemaan aurinkotuoliin. Minä nautin. :)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna jo sataa.
Toivottavasti. Luonto kaipaa vettä.
Vierailija kirjoitti:
lihavat kärsii,terveet nauttii
Outo väite. Olen hoikka mutta vihaan kesää ja tätä hirveää kuumuutta. Syksy sen olla pitää.
Olisin ulkona mutta asiakas suuttuu jos viikko menee pihalla ilman edistymää projektissa
ihan tuskaista mullejo:( nestehukka vaivaa muutenkin, nyt sitten juotava koko ajan ja saatav suolaa myös tietty. Asunto on kuin sauna vaikka sälekaihtimet kiinni koko päivän ja vasta iltamyöhällä tuuletan. Liikkua ei voi kuin aamuvarhaisella tai yöllä ulkona:/ Nauttikaa nyt tosiaan te jotka pidätte, me muut yritetään vaan selivtä hengissä tästä...
AIVAN LOISTAVAA!!!!!
Mistä päättelit, että olisin sisällä? No entietenkään ole, vaan täällä pihalla aurinkotuolissa nauttimassa lämmöstä, joka täällä meillä on aivan liian harvinaista. Nämä alkukesän helteet on kyllä ehdotonta luksusta, kun yleensä ne vähäiset helteet alkaa vasta juhannuksen jälkeen, jos alkavat ollenkaan. Talven kylmyys ja loskapaskat vielä hyvin muistissa, joten siksikin juuri alkukesän helteet on ehdotonta luksusta
Kohta lähden pyöräilemään ja sitten uimarannalle. Voi tätä helteen ihanuutta!!!
Terassi on vielä varjossa