Mitäs arvon leidit tykkää nykyaikaisista miesten kampauksista eli pieni osa päälaelta jätetään pitkiksi ja laitetaan ponnarille
ja muu osa on siiliä. Minusta typerän näköistä. Enkä tiedä onko tämä uusi muoti, mutta nyt on kiinnittänyt huomioni. Ehkä oon jotain japanilaisia nähnyt aikaisemmin tuossa kampauksessa.
Kommentit (16)
Rehellisesti? En tykkää. Mutta jos joku sellaista haluaa pitää niin eipä se minun elämääni suuremmin vaikuta.
Ihan karsean näköset, svaippaan vasemmalle.
Ihan kivat kai, olivat in 3-4 vuotta sitten mutta eivät enää.
Vähän sellaista jun ttimenoa mun mielestä. Pitkätukka on sen sijaan ihku.
Musta se on ihan kiva. Mulla oli sellainen kampaus 90-luvulla, kun olin yläasteella.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti? En tykkää. Mutta jos joku sellaista haluaa pitää niin eipä se minun elämääni suuremmin vaikuta.
Eipä minuukaan joo, aattelin vaan että oiskohan muitakin jotka ovat samaa mieltä kuin minä ja siksi tein aloituksen. Ja olihan niitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Musta se on ihan kiva. Mulla oli sellainen kampaus 90-luvulla, kun olin yläasteella.
Minusta sillon jätettiin enemmän sitä pitkää tukkaa. Että sai halutessaan pitää ponnarilla tai hiukset auki, jolloin näytti kuin olis pitkä tukka???
ap
Oksettavaa laumasieluisuuden ilmenemää.
Tykkään, musta aina kivet sommoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sellaista jun ttimenoa mun mielestä. Pitkätukka on sen sijaan ihku.
Jeps sama tuli mullekin mieleen jun tti. Joko tukka pitkä tai lyhyt, ei tommonen.
ap
No ei tuokaan kampaus jokaiselle sovi, mutta kyllä tuo joidenkin alle 30-vuotiaiden miesten tyyliin istuu.
Kyllä tykkään, niistä nutturoista on hyvä pitää kiinni kun jyystän miehiä takaapäin. T. Nahka-arska 56v
Tätä mieltä:
https://media.giphy.com/media/xWZPwTAh2wJfG/200.gif