Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

topit ja minarit!

Vierailija
08.07.2006 |

Minkälainen ihminen voi käyttää? Siis pitääkö olla langanlaiha. MÄ oon aina aatellu et täytyy olla ns. malli mitoissa et voi pukeutua noihin. Ite oon 160cm ja painan 58, en kehtaa käyttää. En ees sillo kupainoin 50kg. Oonko turhan tyhmä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo liian vähän kangasta ympärillä. Parempi peittää hiukan ku ei enää mikään teinikään ole.

Vierailija
2/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäähän niitä voi kuka haluaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella naisella näyttää vaan törkeältä. Toppeja voi käyttää mun mielestä pulskemmatkin, ei särje silmää. ;) Tietty, jos enemmän vatsamakkaraa kuin rintoja, niin ei ole kaikkein edustavin paitamalli. :)

Vierailija
4/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino suhteutettuna sun pituuteen.

Joten kyllä mä ainakin sun kokosena pitäisisin molempia, tosin eri aikaan.

Muuten saattaa tulla vähän hutsahtava vaikutelma.

Vierailija
5/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä päälles vaan. Mutta ihan oikeesti, mua häiritsee miten jonkun mielestä toppi ja lyhyt hame vaikuttaa hutsahtavalta?

Vierailija
6/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oli pikkuminihame, jossa oli vielä sellaisia lovia ympäriinsä. Tuli sellainen nolo olo, että nyt näin kyllä liikaa lihaa! :D Ja itse olen myös peffaani sellaisissa keikuttanut alta parikymppisenä. :)))

Vierailija
7/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suht pitkät ja kauniit sääret, joten miksi en käyttäisi. Mutta ei minarikaan saa olla liian lyhyt. Toppeja tulee käytettyä, varsinkin helteillä. Mutta mielestäni ei silti näy liikaa paljasta pintaa. Olen mä nähnyt minareita paljon pulskemmillakin. Ihan ok, vaikka itse kyllä jättäisin käyttämättä jos sääret eivät ole niin kauniit.

Vierailija
8/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vilkaista kotoa lähtiessä peiliin myös sillä silmällä...

Vierailija
9/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos on miniminihame ja toppi joka tuskin peittää mitään niin en kyl päälle pistäis yhdessä

Vierailija
10/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en onneksi kärsi moisista, vaikka en ihan laiha olekaan. Perseessä kyllä on, mutta onneksi se peittyy hameella. Ja ihan tosi lyhyttä minaria en päälleni laita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan