Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP Mista ostat vaatteesi?

Vierailija
08.07.2006 |

Itse ostan laukut, aurinkolasit ja uimalasit Lindexilta. Farkut Seppalasta, topit ja puserot Onlysta tai Vero Modasta. Merkkivaatteet Ruoholahden Outletista.

Mita paattelette minusta naiden perusteella?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just pakkailin laukkua lomalle, melkei kaikki kirppikseltä. mukaanlukien benettonin mekko ja espritin housut... muuten enimmäkseen h&m...

Vierailija
2/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huutonetistä mm aurinkolasit yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vero modasta farkkuja ja laukkuja ja takkeja.

Vierailija
4/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotivaatteet,topit, verkkarit ym. usein Prismasta tai cittarista, työvaatteet ja siistimmät arkivaatteet Jackpotista, Lindexiltä tai Stockkalta, Marimekolta paitoja (joo-o, ihan tosi) tai joitain kausituotteita

Vierailija
5/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alusvaatteet (housut, rintsikat, sukat, sukkahousut) ostan Lindexiltä. Joskus liivejä myös Sokokselta.

Muut vaatteet H&M, Only, VeroModa, satunnaisesti Lindex. Sekä erinäisiä pikkuputiikkeja, mitä sattuu vastaan tuleman.

Ja reissuista maailmalta.

Vierailija
6/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indian Bazaar, hyväntekeväisyysjärjestöt, alet eri liikkeissä.

Vierailija
7/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lindex, benetton, stocka, aleksi13, sokos, vero moda, seppälä....

vapaa-ajan vaatteet nuorisokaupoista ja työvaatteet muualta.

Vierailija
8/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteita ostan Lindexistä.

Vierailija
9/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monsoon on yksi lempiliikkeistäni, josta ostan välillä vähän hinnakkaampia, ihania vaatteita. Muitakin vähän hinnakkaampia puoteja on kiva käydä syynäämässä, vaikka talous ei aina sallikaan ostoksia. M&S on helppo paikka mennä etsimään vaatteita, samoin kun Debenhams. H&M:istä ja Next:istäkin voin kuitenkin hyvin ostaa vähän edullisempaa vaatetta (ja ihan kivoja), ja olenpa välillä ostanut joitain vaatekappaleita ihan Tesco-supermarketistakin (ja ihan hyviä ovat olleet).

Vierailija
10/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostan myös sisleytä. Hitsi vaikeeta. En käy H&M, Lindxillä yms. sellaisissa kaupoissa. Outletista ostan aika paljon hilfigeriä tai RL. Olen siis kotona joten en tarvitse työvaatteita vaan lähinnä rennompaa. Bilevaatteita tietty tariin mut yleesä käytän farkkuja ja toppeja. Suomessa mulla olisi varmaan tosi hankalaa...

Vierailija
11/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen paremmin ja kantaa sovituskoppiin sopivia ehdokkaita.

Vierailija
12/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann, Vero Moda, Seppälä, Jack&Jill, Esprit, H&M

Vierailija
13/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12

Vierailija
14/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskunnalle? Entä parhaat ostospaikat, kadut tms.?

Vierailija
15/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä muutaman kerran käynyt Dublinissa, mutta en ole mikään asiantuntija. Itse tykkäsin ihan oleilla ja kuljeskella siellä Temple Bar -alueella, piipahtaa erilaisiin vastaantuleviin kauppoihin ja pubeihin ja katsella ympärilleni rennosti. Itse en ole sen kummemmin metsästänyt siellä nähtävyyksiä, mutta käynyt katselemassa muutamia kirkkoja, Trinity Collegen arkkitehtuuria (ja siellä olevaa Book of Kells:ia), ja muistaakseni jossakin museossakin... Hmm. Kannattaa kyllä varmaan netistä katsoa mitä kaikkea olisi tarjolla, jos tahdotte etsiä tekemistä. :) Esim. www. visitdublin. com

12

Vierailija
16/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiltä ostan vain alusvaatteita. KappAhlissa ja Seppälässä en edes käy. H&M:ssa ja Zarassa käyn, mutta en löydä ikinä mitään itselle.

Vierailija
17/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellä ja pysähtyä välillä johonkin oluelle tai kahville. Temple Bar on ihan sopivaa seutua siihen. Ei Dublinissa ole mitään kunnon nähtävyyksiä. Oma suosikkini on ajaa junalla Brayhin (meniköhän se noin, no se eteläisin asema joka tapauksessa). Se on sellainen ränsistynyt lomakohde. Jotenkin tosi huvittava paikka.

Älkää eksykö pohjoispuolella vääriin kortteileihin. Siellä on kamalia kakaroita, jotka voi vaikka kivittää.

T. Dublinissa asunut

Vierailija
18/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli meillä on lähellä St Stephen' s Greeniä, siellä on kait joku ostoskeskus. Millainen tuo paikka on? Konserttiin mennään Croke Parkiin - ei kait tuo ole jollain huonolla alueella?

-se Dubliniin menijä-

Niin ja kiitos vinkeistä molemmille.

Vierailija
19/19 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne väärät korttelit on jossain siellä, kun menee ensin vaikka O´Connell´s Streetia joelta pohjoiseen jonkin matkaa ja menee sitten siitä oikealle junaradan suuntaan. Se pohjoispuoli keskustasta on muuten ihan ok, vaikka eteläpuolta parempana pidetäänkin. Hyviä nämä mun ohjeet, kun ei ole karttaa, ja siitä on jo joku vuosi aikaa, kun Dublinissa asuin.

Toinen varoitus vielä: Älä järkyty sitten teiniäideistä, jotka kiroilee lapsilleen. Ja saattaa ne vanhemmatkin äidit olla aika karuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä