Voisitko asua alueella jossa vain 2 "pikku kauppaa"
Ei siis mitään isoa ostos keskusta vain pari pientä kauppaa, apteekki ja jotain vähän muita putiikkeja
Kommentit (26)
En voisi, asua isossa kaupungissa ahdistuisinkuoliaaksi.
En, koska olen tottunut, että läheltä löytyy Cittari, Prisma ja Herkkuunkin on 10 minuutin matka.
kyllä sinun kannattaa hakea asuntoa helsinkin keskustasta siellä ne muutkin luuserit ovat
Kyllä. Puolen kilometrin säteellä on kaksi K-kauppaa, apteekki, parturi ja kaksi baaria. Riittää minulle. Lidliin on 700 metriä.
Joo, ja olen asunutkin suurimman osan elämääni.
Kyllä voisin kunhan minulla olisi auto käytettävissä. Bussilla en haluaisi lähteä isoja ruokaostoksia tekemään kauempaa.
Lähimmät kaupat on neljän korttelin päässä (K-market, Sale ja Alko).
Suurin osa suomalaisista asuu noin.
Meilläkin aiemmin kaksi kauppaa noin 2-300 metrin päässä ja reilun kilometrin säteellä oli kaikkiaan 8 kauppaa, mutta sitten tulivat automarketit ja nyt on säteen laitamilla kaksi kauppaa.
Voisin, jos ostoskeskus kirjoitettaisiin yhteen.
Hyvin on onnistunut asuminen tuollaisella seudulla jo lähemmäs 40 vuotta. Isoon kaupunkiin ajaa alle puoli tuntia, jos sinne kaipaa.
Kyllä. - Mieluummin pari pikkukauppaa lähellä kuin yksi isiohko abc -pömpöösi, tai vastaava.
En. Asun Turun keskustassa, ja tämä on kyllä pienin kaupunki, jossa voisin asua.
Voisin ja (melkein) asunkin. Lähellä on pikku K-kauppa, vähän kauempana kaksi isompaa markettia, apteekki ja Alko. Kylältä löytyy myös peräti 4 ravintolaa, kahvila, kirjasto ja kampaamo. Mitäs muuta täällä tarvitsisi? Jos oikein haluaa menoa ja meininkiä, kymmenen kilometrin päässä on keskikokoinen kaupunki ja kahdenkymmenen päässä isompi. En tarvitse edes autoa, koska bussiyhteydet ovat hyvät. Asuminen on halpaa ja alue viihtyisä.
Asun paikassa jossa on yksi pikkukauppa, apteekki ja huoltoasema/kahvio. 45km on lähimpään kaupunkiin. Täällä on aivan ihana asua.
Kyllä, Munkkiniemessä on vain pikkukauppoja.
Miksi en voisi? En keksi ensimmäistäkään syytä, minkä vuoksi tarvitsisin isoja kauppoja asuinpaikan lähellä. Pienistäkin kaupoista saa kaiken tarpeellisen, mitä päivittäin ostaisin. Nykyisestä asuinpaikastani on noin 150 km lähimpään citymarkettiin ja prismaan, jotka lasken isoiksi kaupoiksi
Joo jos isoille kaupoille pääsee kätevästi yhdellä bussilla