Nykyajan tittelit työpaikkailmoituksissa: Customer Success Manager???
Kommentit (13)
Tulee heti kyllä tietynlainen kuva firmasta. Eikä kovin positiivinen.
Asiakaspalvelupäällikkö on monestakin hakijasta tod.näk. kiinnostava tehtävä.
Kyllä moni hakee eikä itke tittelistä.
Vinkkivinkki hakemus kannattaa tehdä englanniksi
Ehkä ne customerit ei juuri suomea puhu
Miten olisi sitten sandwich artist? Kunnissa on controller, ja monta muuta täysin suomenkielistä nimitystä entisten tilalla. Iktyonomit ja audionomit ovat jo tuttuja
Ennen kummasteltiin aarporaajia, valssaajia, painajia ja latojia. Taitavat nuo ammatit olla jo historiaa eivätkä ole ilmestyneet työpaikkailmoituksiin uudella nimellä.
Ah oisinpa customer success manager mutta olen vain product manager.
Titteli on edullinen tapa palkita työntekijää.
Nojuu.
Kaveria tuossa päivittelin kun oli päässyt just johonkin managerin hommaan. Olin silleen että ohhoh aika hyvin, koska olen vanhanliiton miehiä ja minusta manageri on siis päällikkö - ja tällä kaverilla ei ole lukion jälkeen mitään koulujakaan käytynä. Tosiasiassa sitten myöhemmin kävi ilmi, että hän myy telkkareita kodinkoneliikkeessä. Ihan siis sulle ja mulle myy, ei mitenkään siis johda mitään myyntistrategiaa pilvenpiirtäjässä. Hyvä homma ja näin, ei siinä mitään, sopii suulaalle kaverille, mutta eihän se nyt perkule mikään manageri ole sellainen.
Liekö hiukan niinkin, että työnantaja pääsee tänä päivänä halvalla kun antaa titteleitä - ei tarvitse antaa palkankorotusta. Hiukan yksinkertaiset ihmiset sitten tyytyvät tähän.
onneksi nykyään (tällä palstalla varsinkin) jokaisen työn tekijä voi kutsua itseään vaativan alan asiantuntijaksi
Monopoliasemaan venkuloinut ja muut pienemmät elokuvateatterit pois markkinoilta syönyt Kinopalatsi haki ylimaallisen kyvykästä Laserninjaa reilun 8€:n tuntipalkalla.
Aika monikin