Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Guzeninan papa ja syövänpelko..

Vierailija
08.07.2006 |

" Guzeninan papa-kokeessa huomattiin talvella solumuutoksia-Kun ne eivät hävinneet lääkäri sanoi selvästi, että ne voivat idikoida syöpää"

Eilisessä lehdessä kertoi että kyse oli luokka 2 papasta joka tuli 2 kertaa peräkkäin.

Mulla on täsmälleen sama tilanne eikä gyne maininnut mitään syövästä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-luokan muutokset ovat tuikitavallisia, noin puolella naisista on jossain vaiheessa elämää kyseinen papa-luokka. Yleensä syynä on tulehdus.

Vierailija
2/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sen jälkeen kaksi kertaa ollut tutkimuksissa puolen vuoden välein ja jos nytkin tulee taas 1 luokkaa, olen vapaa syöpäepäilystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokka 4 ja 5 tarkoittavat todennäköistä syöpää.

Vierailija
4/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan molempien iltapäivälehtien voimin asiasta kerrottiin.

2lk on minullakin ollut ja puolen vuoden kuluttua piti käydä kontrolli papassa.

Kyllä huvitti asian uutisointi!

Vierailija
5/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään hänen tapaistaan, olen aina pitänyt ihan fiksuna mutta tämä liioittelu on kaikkea muuta!

Vierailija
6/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ketään enää kiinnosta mitä se touhuilee. Joten ei auta muuta, kuin pelätä syöpää. Toinen vaihtoehto ois tulla uskoon, mut muistaakseni se tuli jo...

Vierailija
7/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä ketään enää kiinnosta mitä se touhuilee. Joten ei auta muuta, kuin pelätä syöpää. Toinen vaihtoehto ois tulla uskoon, mut muistaakseni se tuli jo...

Vierailija
8/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itsekin juuri luokituksen 2 papassa, ja heti seuraavana päivänä luin lehdestä, että Marialla sama juttu, ja syöpä väijymässä.

Vierailija
9/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla naisista on luokkaa 2 joksus elämässään!

Tosi typerä tapa päästä julkisuuteen!

Vierailija
10/10 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaa kerätä sympatiaa!!Mulla on ollut papa 3, eikä sekään vielä syöpää, mutta otettiin heti koepalat ja oon seurannassa. Niin kuin joku aikasemmin kirjoitti, niin 4 ja 5 viittaa syöpään. Enpä usko, että ketään lääkäri voi sanoa, että 2 viittaa syöpää!! Ite soitin heti itku kurkussa yksityiselle ja sairaalaan, että onko mulla syöpä kun 3 papassa ja kaikki sanoi että ei...