Li Andersson ei sovi mun mielestä vasemmiston edustajaksi eikä ole ees maisteriksi asti jaksanut opiskella
Mun mielestä edustaa suomenruotsalaista eliittiä ja omahyväisesti naureskelee ihmisille. Ylimielinen ja ihan stereotyyppinen bätre folk (olen parempi kuin muut ja niin hyvä puhumaan). Mulla oli joskus tuttava joka näyttää ihan samalta, ovatkohan sukulaisia? Ja niin parempaa kuin tavalliset suomalaiset ja epäempaattisempaa ihmistä saa hakea. Hyi pois tommoset vasemmiston keulasta. Eikä ollut ensimmäinen kerta ku naureskelee siellä eessä ihmisille (viittaan Hjallis juttuun). On ennenkin siellä istunut ja hekotellut. Osaako se mitään muuta ees?
Kommentit (11)
Eikös esim. "fil. maist." tarkoita "fileetä maistanut"?
Ai se on húrrí? Ilmankos oli niin hassu nimi. No anyways.. onhan hän silti aika näpsäkän näköinen pimatsku.
Vierailija kirjoitti:
Eikös esim. "fil. maist." tarkoita "fileetä maistanut"?
Ei vaa valtiotieteiden kandi. Hälläki varmaan lukihäiriö
Missäs välissä hän olisi ehtinyt opiskella, kun ammattipolitiikkona hillunut jo vuosikaupalla?
Ei oo reppana koskaan töitä tehnyt ja jätti vielä koulut kesken. Siinä se on opetusministeri. Siinä se on työväenliikkeen keilakuva.
Vierailija kirjoitti:
Harkimo kyykyttää Anderssonia:
https://areena.yle.fi/1-3081801
37:00 - 39:00
Toi Li on aika nätti näin lauantai iltana. Törmäisipä joskus ulkona tuohon, en jättäisi tilaisuutta käyttämättä.
Ylipäätään poliittiset broilerit on vaarallisia, oli gradu tehtynä tai ei. Jos kolmekymppisenä olet jonkun kesätyön jälkeen ollut vain kansanedustajan tai ministerin tuloilla, niin todennäköisesti politiikka on vain tapa roikkua tulotasossa. Ei mistään hommista makseta niin hyvin. Ja kun kaikki tietää että teet mitä vaan saadaksesi olla mukana, niin se tarkoittaa että poliittista broileria voidaan ohjata talouselämän ym suunnalta.
Äänestäjäthän voisivat lähettää nämä opettelemaan avointen työmarkkinoiden lainalaisuuksia, mutta harvoin niin tekevät. Ja onhan sitten tietenkin vielä sopeutumisrahat ja sellaiset heidän turvanaan.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään poliittiset broilerit on vaarallisia, oli gradu tehtynä tai ei. Jos kolmekymppisenä olet jonkun kesätyön jälkeen ollut vain kansanedustajan tai ministerin tuloilla, niin todennäköisesti politiikka on vain tapa roikkua tulotasossa. Ei mistään hommista makseta niin hyvin. Ja kun kaikki tietää että teet mitä vaan saadaksesi olla mukana, niin se tarkoittaa että poliittista broileria voidaan ohjata talouselämän ym suunnalta.
Äänestäjäthän voisivat lähettää nämä opettelemaan avointen työmarkkinoiden lainalaisuuksia, mutta harvoin niin tekevät. Ja onhan sitten tietenkin vielä sopeutumisrahat ja sellaiset heidän turvanaan.
Nämä broilerit leikkivät rahoillamme vielä pitkään. Kalliiksi tulee tämäkin marginaaliporukan edustaja.
Kenelläkään muulla kuin suomenruotsalaisella ei ole varaa jättää kouluttautumistaan kesken. Ei varmana saa pelkällä kandilla töitä mistään. Mutta suomenruotsalaiset näköjään saa.