Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"liiallinen maidon saanti tekee kehoon yleistulehduksen, joka voi aiheuttaa syöpää ja sydänkohtauksia"

Vierailija
13.06.2020 |

Pitääkö tuo paikkansa?

"Sydänkohtaus tuli täysin yllättäen. Jungner oli vain 45-vuotias, hänellä ei ollut ollut mitään oireita etukäteen, eivätkä kolesteroli tai verenpaine olleet koholla.

– Yksi lääkäri epäili, että kohtaus saattoi johtua erittäin runsaasta maidon juonnista nuorempana. Hänen mukaansa liiallinen maidon saanti tekee kehoon yleistulehduksen, joka voi aiheuttaa syöpää ja sydänkohtauksia."

https://www.is.fi/terveys/art-2000006539562.html

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just.

Tai sitten se johtui liiallisesta hengittämisestä.

Vierailija
2/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitohan on myrkkyä. Äidinmaito on tarkoitettu lapselle ennen kiinteään ruokaan kykenemistä. Ei aikuisille. Saati jonkun eläimen maito ihmisravinnoksi. Suomessa tuputetaan maitoa koulusta ja päiväkodista asti ihmisille. Sitten ihmetellään kun on niin paljon sairauksia ja iho-ongelmia. 

Vesi on ihmisen juoma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa "erittäin runsas" saattaa aiheuttaa terveysongelmia.

Vierailija
4/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että yksi lääkäri EPÄILI että SAATTOI ihan johtua. No sittenhän asia on selvä.

Vierailija
5/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandee lypsää sonnia

Vierailija
6/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin juon maitoa jatkossakin. Me suomalaiset olemme aina juoneet maitoa.

Vierailija
7/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että jos nuorena juo maitoa niin voi vanhana saada sydärin?

Vierailija
8/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö juomavalmistajien propagandaa. Eihän kukaan kumminkaan pelkkää vettä juo.

Vierailija
9/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän, että minulle ei sovi pienikään määrä maitoa. Minulla on autoimmuunisairaus, ja pääsin eroon niveltulehduksista, ihottumasta, aknesta ja turvotuksesta, kun lakkasin syömästä maitotuotteita.

Vierailija
10/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieneekö juomavalmistajien propagandaa. Eihän kukaan kumminkaan pelkkää vettä juo.

Hauska tavata, nimeni on Eihän Kukaan

Vierailija
11/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tiedän, että minulle ei sovi pienikään määrä maitoa. Minulla on autoimmuunisairaus, ja pääsin eroon niveltulehduksista, ihottumasta, aknesta ja turvotuksesta, kun lakkasin syömästä maitotuotteita.

Juotko nykyisin kaljaa vai mitä?

Vierailija
12/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutkuravitsemuspaskaa, suosittua esim. jenkkilässä, ylläri.

Vierailija
13/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jogurtti ollut pitkäikäisten ihmisten vakioruokaa?

Vierailija
14/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai juopottelusta

Vierailija
15/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, säästän vettä että maitoa ja juon vain kaltsua.

Vierailija
16/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi maitoa väheksytään juomana. Raikas kylmä maito parasta, heti veden jälkeen. Olen sanonutkin että se on rypyttömän ihoni salaisuus. Ikää reilut 50v. Pitää luustoni, lihakseni ja suolistoni kunnossa. Etsikää syytä huonoon oloon jostain muualta, vaikka niistä ruokaviineistä ja oluista. Siiderit turhimpia.

Vierailija
17/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuotteita Suomessa on muita kuin maitotuotteita.

Jäätelöissä on maitoa, kaikki jugurtit, viilit, proteiinivälipalat ja muut ovat maitoa.

Juustot.  Voi ja muut rasvat.  Erilaiset kermat

Kaikki valmiit pakasteleivonnaiset.

Lähes kaikissa kuivasäilykkeissä on maitoa eli maitojauhetta, kuten valmiskastikkeissa ja keitoissa.

Suklaassa on maitoa, paitsi erittäin tummissa suklaissa.

Vaati paljon tarkkuutta ja viitseliäisyyttä käydä kaupassa niin, ettei mukaan tule yhtään tuotetta, jossa ei olisi mitään maidonosaa, edes vähän.

Siksi maitoallergisen kaupassakäynti on todella työlästä ja hidasta.

Parhaiten maitoallergiselle soveltuu täysin vegaaninen ruokavalio.

Vierailija
18/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jogurtti ollut pitkäikäisten ihmisten vakioruokaa?

Se ei ole raakaa maitoa enää:

"Jogurtti, rinn. jukurtti, myös jugurtti, on maitotuote, jota valmistetaan maidosta hapattamalla käyttäen apuna maitohappobakteereja. Jugurtin valmistus eroaa piimän valmistuksesta siten, että jugurttia saostetaan hapattamisen jälkeen poistamalla siitä vettä[1].

Maitosokeri eli laktoosi hajoaa bakteerikäymisen seurauksena ensin galaktoosiksi ja glukoosiksi. Suurin osa syntyneestä glukoosista muuntuu sen jälkeen maitohapoksi, joka antaa jugurtille sille ominaisen hapokkuuden"

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jogurtti

Vierailija
19/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että tällaista aivopesua tällä kertaa. Kumma juttu, että hyvät ja terveelliset asiat yritetään väen väkisin muutta pahoiksi ja vältettäviksi. Tässä ei ole tolkkua lainkaan, kun tällä propagandalla yritetään saada ihmiset siirtymään täysin keinotekoisiin kaura- ja soijajuomiin yms. epäruokavalmisteisiin.

Vierailija
20/35 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule vettä. En ole ikinä maitoa lipittänytkään, paitsi kaakaon muodossa. Nykyään teen kaakaon kauramaidosta.

Vaikeampaa oli luopua jugurteista, jäätelöistä, juustoista yms. mutta nykyään en niitä edes kaipaa. Jos joskus tekee mieli, muistelen, miten huono olo niistä tulikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä