Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronnut. Oletko säilyttänyt sormukset?

Vierailija
13.06.2020 |

Olen laittanut eron vireille, mutta haluaisin säilyttää ainakin vihkisormuksen. Sillä on minulle tunnearvoa joka ei liity puolisooni. Onko tulevalle puolisolle turn off? Uskoisin useimpien ymmärtävän ja hyväksyvän syyn säilyttämiseen kun sen kerron.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt sekä kihla- että vihkisormukset ja teetän niistä molemmille tyttärille korut, jotka saavat 18-päivälahjaksi. Ex antoi myös oman vihkisormuksensa samaan pottiin. Minusta lapsille kiva muisto.

Vierailija
2/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin. Annoin ne tyttärilleni 18v lahjaksi. Toiselle kihla- ja toiselle vihkisormuksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin täällä. Säästin ja vein kultasepälle sulatettavaksi, jotta saan uuden voimasormuksen itselleni. Power to the people!

Vierailija
4/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan säästänyt. Petturi sai ne mukaansa, kun poistui täältä 

Vierailija
5/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuuluu palauttaa maksajalle eli (entiselle) aviomiehelle.

Vierailija
6/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää säästää ne. Näyttää siltä, että ei ole päässyt erosta yli.

Vierailija
7/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entäs, kun ne on maksertu puoliksi?

Vierailija
8/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kihlasormusta oikeassa nimettömässä, kun se on vaan todella kaunis sormus. Mitään tunnearvoa sillä ei ole enää vaan tykkään siitä ihan vaan sormuksena. Maksoikin vielä yli 3000 euroa.

Vierailija
9/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin roskiin. Itse olin sormukseni maksanut.

Vierailija
10/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En minä muitakaan lahjoja ole palauttanut

Vierailija
11/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormus oli mun ainoa kaunis ja arvokas koru, joten olisin varmaan säästänyt sen, ellei olisi mystisesti kadonnut n. 3 kk ennen eroa. Exä luuli aina, että hävitin sen tahallaan, mutta se ei pidä paikkaansa.

Vierailija
12/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästäny kahden liiton sormukset. Viimeisen liiton sormukset ovat tosi arvokkaita. Niissä on vararahasto, jos tulee hätätilanne.

Nyt käytän oikeassa kädessä.

Vierailija
13/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, erosta on juurikin päässyt yli, kun ne sormukset eivät aiheuta mitään tunteita vaan niitä voi käyttää nyt oikeassa kädessä halutessaan. Mitä sitä kauniita sormuksia pois heittämään. 

Vierailija
14/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jätin ne exän sormuksen kanssa samaan rasiaan kun lähdin. Ex tuskin ees tietää että sormukset on sen tavaroissa.

Vierailija
15/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, erosta on juurikin päässyt yli, kun ne sormukset eivät aiheuta mitään tunteita vaan niitä voi käyttää nyt oikeassa kädessä halutessaan. Mitä sitä kauniita sormuksia pois heittämään. 

Ai, että kun jotain sileää kultarinkulaa pitää paikallaan vielä vuosia eron jälkeen niin se ei ole säälittävää ja ei muista mainita entistä puolisoaan exänä vaan yhä puhuu puolisostaan? Kyllä minusta tällaiset on nimenomaan niitä kun ei ole päässyt yli.

Vierailija
16/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, että kun jotain sileää kultarinkulaa pitää paikallaan vielä vuosia eron jälkeen niin se ei ole säälittävää ja ei muista mainita entistä puolisoaan exänä vaan yhä puhuu puolisostaan? Kyllä minusta tällaiset on nimenomaan niitä kun ei ole päässyt yli.

No ei ole mikään sileä kultarinkula vaan todella kaunis ja arvokas timanttisormus.  Niin ja itse hain eroa. 

Vierailija
17/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielestäni todella outoa pitää sormusta. Itse olen säilyttänyt molempien sormukset, saavat ollakin muistona rasiassaan, mutta tuntuisi väärältä jo exääkin kohtaan käyttää sitä eron jälkeen! Minulle se on pala historiaa ja muisto, kaunis on enkä halua esim sulattaa sitä, mutta en tod käyttäisi eron jälkeen päättyneen liiton sormusta. Lapset periköön sitten joskus.

Vierailija
18/18 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielestäni todella outoa pitää sormusta. Itse olen säilyttänyt molempien sormukset, saavat ollakin muistona rasiassaan, mutta tuntuisi väärältä jo exääkin kohtaan käyttää sitä eron jälkeen! Minulle se on pala historiaa ja muisto, kaunis on enkä halua esim sulattaa sitä, mutta en tod käyttäisi eron jälkeen päättyneen liiton sormusta. Lapset periköön sitten joskus.

Ei kai siinä ole mitään outoa, jos ei ole enää tunteita. Eksä on vaan tyytyväinen, kun ei mennyt sormusrahat hukkaan eron takia vaan sormukselle on vieläkin käyttöä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi