Saariselkä tai muut Pohjois-Suomen kohteet kesällä
Onko kukaan käynyt Saariselällä kesällä? Suunnitelmissa lähinnä luonnossa liikkumista, kannattaako tuonne lähteä? Löytyykö kivoja vaellusreittejä?
Saa suositella myös muita kohteita pohjoisesta, oikeastaan ainoat kriteerit lomakohteelle on mahdollisuus liikkua luonnossa (merkityt vaellusreitit plussaa) ja se, että perille pääsee julkisilla kulkuneuvoilla.
Kommentit (5)
Joo, olen käynyt Saariselällä kesällä ja voin suositella. Ilmeisesti tarkoituksenanne on asua jossain majoituksessa ja tehdä päiväretkiä? Saariselältä löytyy kyllä hyviä kohteita monen päivän retkiksi ja upeat maisemat.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen käynyt Saariselällä kesällä ja voin suositella. Ilmeisesti tarkoituksenanne on asua jossain majoituksessa ja tehdä päiväretkiä? Saariselältä löytyy kyllä hyviä kohteita monen päivän retkiksi ja upeat maisemat.
Kyllä, mielellään mökkimajoitus ja sieltä sitten päiväretkiä. Kiva kuulla, että reittejä riittää ja maisemat on kohdallaan.
Toinen mahdollinen kohde on Pallas, mutta en tiedä, pääseekö sinne tällä hetkellä julkisilla.
Saariselällä kannattaa ottaa majoitus joko Saariselän kylästä (mahdollisuuksia on vaikka millä mitalla) tai sitten Kiilopäältä.
2
Olen käynyt, hienoja vaellusmaisemia.
Up, varmasti joku on käynyt?