Nainen joka haisee virtsalle ja kulkee tahraisissa vaatteissa
Mitä mieltä? Kehtaako huomauttaa jos on muuten mukava?
Kommentit (30)
Vaurioitunut synnytyksessä loppuelämäkseen? Tunnen yhden sellaisen. Korjausleikkaukset eivät auttaneet. Virtsanpidätyskyky meni synnytyksen yhteydessä, repeämien johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Miesinhon esiintymismuoto. Muita ovat lyhyet hiukset, tatuoinnit ja lävistykset esimerkiksi.
Naisella ei kuulu olla tatuointeja.
Mielenterveysongelmainen, alkoholisti, sairaalloisen pihi tai sitten on tottunut olemaan epäsiisti ja toleranssi kasvaa: voin mennä suihkuun vasta huomenna tai kyllä nämä alushousut vielä yhden päivän voivat olla jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesinhon esiintymismuoto. Muita ovat lyhyet hiukset, tatuoinnit ja lävistykset esimerkiksi.
Sanoo kuka? Itselläni ei ole tatuointeja enkä pidä niistä miehilläkään, mutta en ymmärrä miksi juuri naisilla niitä ei saisi olla, mutta miehillä kyllä. Mihin tämä perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Virtsa voi karata vaginaan, muhia siellä jä löyhkätä aika helposti. Sanot suoraan että käy lääkärillä, kun ihan selvästi kusi haisee.
Ihan nyt tiedoksi, kun tämän tyyppisiä järjettömiä väittämiä jaetaan.
VIRTSA EI VOI MENNÄ VAGINAAN.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Haisee kai se tenakin , jollei sitä vaihda usein.
Eikö se lukitse hajun sisään niin kuin vaippakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo kuka? Itselläni ei ole tatuointeja enkä pidä niistä miehilläkään, mutta en ymmärrä miksi juuri naisilla niitä ei saisi olla, mutta miehillä kyllä. Mihin tämä perustuu?
Minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteen persoonallisuushäiriöön kuuluu epäsiisteys, lika ja erikoislaatuinen pukeutuminen. Tunnen tällaisen henkilön. Hän kieltäytyy peseytymästä ja kulkee hyvin likaisissa ja rääsyisissä vaatteissa. Rahaa kyllä olisi, mutta viihtyy noin. Haisee lialle, virtsalle ja ulosteelle jo monen metrin päähän.
Pelkkä persoonallisuushäiriö ei vain ole pakkohoidon peruste ja kun ei itse kärsi tuosta, niin minkäs teet.
Mikähän tämä persoonallisuushäiriö on nimeltään?
En muista varmaksi, mutta hänellä tosiaan on se diagnosoitu. Olisiko ollut eristäytyvä psykoosipiirteinen persoonallisuushäiriö.
Kaverini veti hevosen annoksen mt lääkkeitä. Olemus oli kohmea. Poltti ketjuna röökiä ja katseli suoraan eteensä, ei mihinkään.
Hikoili sellaista imelää löyhkää, joka tarttui huonekaluihini ja haju jäi leijumaan.
Suuttui kovasti, kun yritin asiaa tuoda lempeästi esiin. Vähättelin ongelman laatua jne. Kysyi jälkeenpäin vielä haiseeko. Sanoin ettei haise, vaikka haisi, muttei niin voimakkaasti. En halunnut loukata enempää, kun eka kerta oli jo niin kamala.
Lääkkeitä vähennettyään ongelma väheni. Nyt asun muualla eikä olla nähty pitkään aikaan, joten en tiedä tilannetta.
Itse haluaisin jonkun kertovan minulle, jos haisen.
Ei ole kohteliasta kysyä Ap.n ikää.
Mutta se ja vähäinen elämänkokemus tulivat lähinnä mieleen.