Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä vertasi painoani eksänsä painoon sanoin "Sara olikin semmoinen hento tyttö"

Vierailija
13.06.2020 |

Poikaystävän äiti antoi minulle vanhoja vaatteita joista osa oli poikaystävän eksältä jääneitä. Yksi paita oli minulle liian pieni ja sanoin ettei se sovi. Poikaystävä sanoi "no ei ihme kun se on Saran vanha ja Sara olikin semmoinen hento tyttö" Ei voi mitään mutta minulle tuli paha mieli. Millainen olo teille tulisi tuollaisesta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon.

Vierailija
2/9 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on oltava provo.

Miten kenenkään äidille tulee mieleen tarjota exän vaatteita poikansa uudelle tyttikselle, pojan äidin luonako se exä on asunut ja vaatteet jääneet sinne. Ja sitten itse suostuisit käyttämään jonkun exän vanhoja vaatteita.

Taas näitä satuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi omaan painoon pystyy jokainen itse vaikuttamaan, jos haluaa.

siis jos haluaa,mutta jos ei niin syä lisää.

niinmoni suomalainen mamma ei halua

Vierailija
4/9 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin tarkoitti pahalla. Jotku ei aina ajattele ihan loppuun asti vaan sanoo mitä mieleen tulee. Miehet ei välttämättä ymmärrä miten heidän mielestä pieni asia ulkonäköön liittyen voi tuntua loukkaavalta. Jos omasta mielestään totesi vain faktan. Sara on rakenteeltaan sirompi, ei kai siinä mitään pahaa ole,kaikki ei ole toistensa klooneja eikä tarvitsekaan olla. Tuskin olisi sinun kanssasi, jos ei viehättyisi vartalostasi.

Vierailija
5/9 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Vierailija
6/9 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onneksi omaan painoon pystyy jokainen itse vaikuttamaan, jos haluaa.

siis jos haluaa,mutta jos ei niin syä lisää.

niinmoni suomalainen mamma ei halua

Miten laihduttamalla saa hartioiden tai lantion leveyden kapeammaksi? Tai kämmenen ja jalkaterien koon pienemmäksi? Laita ihmeessä toimivat ohjeet.

Vierailija
7/9 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin tarkoitti pahalla. Jotku ei aina ajattele ihan loppuun asti vaan sanoo mitä mieleen tulee. Miehet ei välttämättä ymmärrä miten heidän mielestä pieni asia ulkonäköön liittyen voi tuntua loukkaavalta. Jos omasta mielestään totesi vain faktan. Sara on rakenteeltaan sirompi, ei kai siinä mitään pahaa ole,kaikki ei ole toistensa klooneja eikä tarvitsekaan olla. Tuskin olisi sinun kanssasi, jos ei viehättyisi vartalostasi.

Poikaystävä on satavarmasti mies, joka tyytyy naiseen kun parempaakaan ei ole saatavilla. Arvatenkin mies on sitä mieltä, että reikä kun reikä.

Vierailija
8/9 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä eksän vaatteita pitäs, vaikka sopisivat. Miksi niitä ei annettu takas, kun erosivat? Vai onko ne jotain mökkikamoja? Kommentti taas ei ole kovin loukkaava, eikä hento mikään imarteleva termi. Jos paita oli liian tiukka, niin sulla on sitten isommat tissit. Luulis miehen tykkäävän?

Vierailija
9/9 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm ei mua haittaa, mutta mieluummin ehk et hoikempi tai laihempi. Koska oon hento v aika oonki pyöree 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi