Lupaavan oloisella miehellä oli kotonaan Järkyttävän pieni telkkari
Ja vielä todella vanhan oloinen sellainen. Olisikohan ensimmäisiä taulutelkkareita.
Pistin nyt jarrut päälle ja rupesin miettimään tätä juttua...Eikö tuo tarkoita sitä että mies on todella köyhä, tai muuten jotakin outoa on kyseessä
Kommentit (29)
Kai ap tiedät että TV:n koko ei ole mitenkään verrannollinen miehen peniksen kokoon?
Ehkä miehellä on housuissaan jo niin paljon tuumia, ettei tarvitse telkkarin kokoon panostaa
Kyllä tuo kuulostaa joltain pitkäaikaistyöttömältä jos ei edes kunnon telkkaria ole hommannut
Ite oon ihan työssäkäyvä ja säästöjä kertynyt, mutta en omista telkkaria. Syynä ihan se, että ei sitä tuu katottua. Ja sen verran kun netflixiä katson, niin selviin kännykällä.
Ai kauhee, mies on varmasti joku sarjamurhaaja tai vähintään paha psykopaatti, hui kauheeta, ota jalat alle ja juokse !!
Miehellä' on paljon mukavampaa tekemistä kuin telkkarin tuijottaminen. Sinä tarvitsetkin vieroitusta telkkarista!
musta toi on hyvä merkki eli ei pelaile kaikenmaailman pelejä jne.
Jätä se sillä on mahdollista että hänellä on myös pieni siitin sekä lompakko. Pienimoottorisesta autosta puhumattakaan..
Onhan se vähän epäilyttävää - tiedä mitä kaikkea muuta pientä häneltä löytyy..
Ehkä tykkää katsoa tietokoneen ruudulta joka on paljon tarkempi. Oliko sillä iso monitori?
Kaikki varmasti ymmärtävät tämän provoksi, mutta itseeni tekisi lähinnä vaikutuksen, jos tv ei olisi pröystäilevän iso. Max. 32 tuumaa olisi ihanne.
Vuosi 2020 ja joku vielä miettii telkkareita?
Ei niillä ole mitään virkaa nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee, mies on varmasti joku sarjamurhaaja tai vähintään paha psykopaatti, hui kauheeta, ota jalat alle ja juokse !!
Ei nyt mitään tuollaista, mutta köyhä varmaan on. luultavasti pitkäaikaistyötön
Ostin uuden ja isomman telkkarin. Penikseni kasvoi samalla viisi senttiä ja seisoo kuin tammi. Suosittelen kaikille.
Mee töihin niin on varaa ostaa omatelkkari. Hittoako lokkeilet jonkun miehen nurkissa.
Itse oon pitäny aina vähän pulleimmista naisista. Erityisesti sellasista joilla ylimääränen on kertyny takaosaston puolelle. Kun sellanen pyllistää, niin kyllä siinä taivaat aukee.