Naapurin voikukkaprojekti
Naapuri on omalta puoleltaan poistanut voikukkia jollain putkilolla viimeiset kaks viikkoa joka ikinen päivä. Ihan ok, oma on pihansa. Välillä tosin on meitä kehottanut tekemään samaa ja tarjonnut tuota laitettaan käyttöömme. Olemme sanoneet kiitos ei, meitä ei voikukat haittaa ja koemme että tuo torjunta on vieläpä täysin turhaa. Voikukkia on tässä lähiympäristössä niin paljon, että niiden kitkeminen on ajanhukkaa. Meille riittää, että ne ajetaan nurin aina ruohonleikkuun yhteydessä.
Tänään sitten naapuri tuli meidän pihalle omatoimisesti poistamaan noita voikukkia. Ihan pokkana siellä kaiveli putkellään niitä juurineen. Kävin sanomassa, että lopettaa. Meidän piha on meidän ja me päätämme mitä siellä kasvaa. Ei auttanut, jatkoi vaan. Vasta kun mies meni paikalle ja ilmoitti, että nyt herra voikukkatorjuja lähtee joko itse tai poliisien saattelemana naapuri lopulta lähti. Huuteli vielä tekevänsä meistä rikosilmoituksen yms. Tuhoamme kuulemma hänen pihansa ja vaikka mitä. Saas nähdä ymmärsikö kerrasta vai tunkeeko meidän pihaan vielä toistekin. Itse epäilen ettei tämä tähän jää, tuntuu mies olevan ihan maaninen noiden voikukkiensa kanssa. Aiemmin ei naapurin kanssa ole ongelmia ollut, mutta nyt sitten näköjään on. Toivottavasti ei kesä mene pilalle tämän takia.
Kommentit (7)
Kylvä yöllä siemeniä hänen puolelleen.
Vierailija kirjoitti:
Olisitte antaneet hänen kitkeä 😂
Miksi? Jos olis edes kysynyt saako niin ehkä olis harkittu. Mutta tuli ilman lupia meidän pihalle kaivelemaan. Mitä se seuraavaksi olis tehnyt, siirrellyt meidän istutuksia jos ne ei häntä miellytä.
ap
Kerro, että tiedät mistä kaikki voikukukat ovat peräisin. Jos huolehtii minun pihani voikukattomuudesta ne eivät enää ikinä pääse leviämään. Kun hän hoitaa minun pihaani niin hänellä ei ole aikaa oleilla teidän pihallanne. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla?
Oi voi. Kuulostaa pahalta. Te saatte pitää voikukkanne ja olla vaikka täysin ajamatta nurmea. Voimia sinne. Onko naapuri eläkkeellä?
Naapuri Porvoosta satu.
Erosin töistä kun pääsin yliopistoon provo ei toiminut..
Olisitte antaneet hänen kitkeä 😂