Veikkaus pelaajaporukat
Miettinyt pitäisikö veikkauksen toiminnasta tehdä tutkintapyyntö. Veikkaus tuntuu itse luovan pelaajaporukan laput, laskelmoiden että niillä ei voita varmasti. Todella outoja lappuja ollut pitkän aikaa, samoilla numeroilla alkavia rivejä laput täynnä. Toinen mikä on ihmettänyt kauan että veikkaus voi tehdä lappuja niin paljon kun sielu sietää, maksamatta yhdestäkään pottiin, toisin sanoen vähentävät voiton mahdollisuutta.
Kommentit (12)
Puhutko nyt netti kimpoista vai kioskin?
Netissä saa ihan ostaa kimppalappuja joita ei veikkaus tee vaan pelaajat itse ja joita itseasiassa sinäkin voi sinne tehdä mutta lunastamattomat joudut itse ostamaan ja niillä ei ole veikkaukselle mitään tekoa!
Ei Veikkauksen tarvitse mitään enää laskelmoida sen jälkeen, kun se on säätänyt todennäköisyydet niin, että pelaajat jäävät riittävästi häviölle. Pelien eri voittoluokkien todennäköisyydet voi lukea Veikkauksen sivuilta. Monikohan pelaaja muuten edes katsoo niitä? Aika usein kuulee näitä "Veikkaus huijaa!" -juttuja, kun voittoja ei tule...
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt netti kimpoista vai kioskin?
Netissä saa ihan ostaa kimppalappuja joita ei veikkaus tee vaan pelaajat itse ja joita itseasiassa sinäkin voi sinne tehdä mutta lunastamattomat joudut itse ostamaan ja niillä ei ole veikkaukselle mitään tekoa!
Netistä puhun, laput on vaikuttanut todella oudoille pitkän aikaa. Voin toki olla väärässä, joku miljonääri on ruvennut tekemään lappuja. Ihmiset yleensä tekee hajanumeroilla, satoja lappuja kuukausia samalla järjestelmällä.....
Ukko37 kirjoitti:
Ei veikkaus niitä itse tee.
Jos joku esim r kioski tekee kimppaloton, myymättä jääneet osuudet kauppias joutuu lunastamaan.
Netissä ei kioskin lappuja ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei Veikkauksen tarvitse mitään enää laskelmoida sen jälkeen, kun se on säätänyt todennäköisyydet niin, että pelaajat jäävät riittävästi häviölle. Pelien eri voittoluokkien todennäköisyydet voi lukea Veikkauksen sivuilta. Monikohan pelaaja muuten edes katsoo niitä? Aika usein kuulee näitä "Veikkaus huijaa!" -juttuja, kun voittoja ei tule...
Arvat ja hedelmäpelit on aika eri asia, niitä pelaa vain tyhmät.
Sieltä netistä voit ap ihan itse valita ostatko jonkun toisen pelaajan vai Veikkauksen tekemän porukka pelin. Ja kolmas vaihtoehto on että teet porukka pelin itse.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä netistä voit ap ihan itse valita ostatko jonkun toisen pelaajan vai Veikkauksen tekemän porukka pelin. Ja kolmas vaihtoehto on että teet porukka pelin itse.
Näin juuri. Ap, sinun ei tarvitse vilkaistakaan niitä Veikkauksen laatimia rivejä, jos et halua.
tuumintaa kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Jos joku esim r kioski tekee kimppaloton, myymättä jääneet osuudet kauppias joutuu lunastamaan.
Netissä ei kioskin lappuja ole.
Näinpä tuumin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Järjen jättiläiset vauhdissa, Kait tuon tietää kaikki.
veikkailija kirjoitti:
Netistä puhun, laput on vaikuttanut todella oudoille pitkän aikaa.
Kaikki laput on ihan yhtä outoja. Pallo ei tiedä mikä numero sen kyljessä on, puhumattakaan että pääsisi katsomaan ruudukosta sitä pääseekö se naapuripallon kanssa vierekkäin tai päällekäin.
Kerrankin asia jossa jokainen voi vaikuttaa ihan itse.
Joko porukoita tekemällä tai niiden osuuksia ostamalla. Ei sen kummempaa.