Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥SYYSVÄEN VIIKONLOPPU♥

08.07.2006 |

Pinoon hop!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoi klo 6.18. Koko ajan aikaisemmin vaan. Tänään kyllä Nea EI nuku enää pitkiä päikkäreitä, en jaksa näitä aamuja. Nyt syö tossa kurkkua ja mä oon ehtinyt jo menettää muutamaan otteeseen hermot temppuilun takia. :-( Oon muutenkin pahalla tuulelle, kun Kela ilman ennakkovaroitusta perii meiltä takas rahoja ym. S-postissa vuodatusta asiasta lisää..

Eilen muutama paita löyty Nekulle Lindexiltä. Kaveri tarjos meille ruuat Rossossa ja vaikka vasta seiskalta mentiin sinne, Nea viihty hienosti, kävi kaks kertaa siellä potalla, söi nakkia ja lihapullia ja vainosi naapuripöydän naisia jutuillaan. Jostain syystä tyttö aina hakeutuu aikuisseuraan juttelemaan! Yöllä oli KUUMA nukkua. Mitähän tänään keksis..puistoon ei jaksa lähteä homehtumaan, siel ei varmaan oo ketään.

Kukkuu, huhuu? :) Ilmoittauduthan, jos et vielä lähtenyt!

Mimmulle hääpäiväonnea näin myöhässä!

Jatu, mukavaa matkaa, ajelkaa varovasti!

Manteli, toivottavasti riitelyt helpottaa ja teillä on sitten mukava reissu miehen kanssa! Jaksamisia!

En muista enää mitään, mitä piti kommentoida, nyt vaan toi Kelan juttu pyörii mustassa mielessäni. Mukavaa viikonloppua kuitenkin kaikille!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv 20+5

Vierailija
2/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaa pikasee onko Kukkuusta mitää...

Kurjan aikasin kyllä NEa herää :-(

Kiitos,yritetää ajella...vähä hirvittää kun pidemmästä ajosta on aikaa..

Täytyypi mennä!

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se Kukkuu vielä kotosalla??? Jännää!

Vierailija
4/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuun tilanne jänskättää. Suppareita lähetän, jos ei jo ole nyytti sylissä.

Eiliset: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7738186&p=&mpage=1&tmode=…

Enkelille haleja ja voimarutistus selvittelyyn.

Ayppa: Kiitos kirjavinkistä. Halituksia.

Leannalle rutistus ja onnea seuraavaan kiertoon. Me myös täällä odototetaan, että Nöösälle tulisi enemmän sanoja ja että hän niitä käyttäisi, kun jokin harmittaa. Olisi ehkä helpompaa, kun tietäisi syyn kiukulle ja huudolle. (tai sitten ei ;)) Jaksua.

Hyvää reissua kaikille matkaajille!

Mantelille ja miehelle sovinnollista matkaa.

Mimmu: miten hääpäivä sujui?

Ankikselle tsemppiä remppaan ja Lillille vaipattomuuteen tsemppiä!

Meillä kuuluu ¿ääää¿, kun Nöösä matkii serkkuvauvan itkua, jota kuuli eilen puhelimen kautta. Aamupäivälläkin halusi itse puhua kummitädille ja sanoi onnea ja iipi (vauvan nimeä yritti sanoa) kummitädillensä.

Hyvää viikonloppua kaikille! =)

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
5/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan lähetän minäkin, mikäli en ole myöhässä!

Kävinpäs eilen sitten terassilla iltasella serkun kanssa. Ihan täynnä olivat patiot, oululaisittain. Kahdelta kotona. Piti olla nätisti, että herään Onnin kanssa. Mies kun on herännyt arkisin töihin valmistautumaan Onnin kanssa aina kuuden tietämillä ja minä olen sitten jatkanut uniani. Ja kun mies lähtee tänään mun veljen kanssa terassikierrokselle, annoin nukkua. Tosin painelin itse takas pehkuihin, kun olin ruokkinut lapseni.

Ihan tajuton kuumuus oli yöllä nukkuessa. Aamuyöstä viiden aikaan jyrisikin ukkonen melkolailla ja salamoikin vielä 7 aikaan. Onneksi edes vähän satoi.

Nyt taidan poistua ulos kun Onnikin nukkuu. Halusi tällä kertaa nukahtaa syliin. Näin sen tulkitsin, kun ei pyytänyt sylistä sänkyyn ennen nukahtamsita, kuten yleensä. Mikäs siinä, ihanahan se on katsoa sylissä nukkuvaa lapsosta.

Oli Onnikin joutunut yösyöntiä harrastaan viime yönä. Oli puoli 12 alkanut itkeen hillittömästi ja kun mikään ei ollut auttanut ja isänsä kysyi, mennäänkö syömään, Onni oli vastannut tutun vienosti " joo" . Nukkuikin sitten meidän välissä kun tulin yöllä kotiin.

Ja levollisesti nukkuikin. Tultiin siihen tulokseen, että heti kun saadaan asunto, ostetaan normaali sänky Onnille. Eli en pidäkään Onnia pinniksessä hamaan rippikouluikään:)

Nyt sinne helteeseen. Sorge oma napa. Mersua kyllä kuulisin minäkin mieluusti!

Ynikselle hyvää matkaa!!!

T-P

Vierailija
6/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni koneella kirjoittelen. Nopeasti kävin pinoja vilaisemassa ja ihania uutisiahan siellä oli :) T@hdelle hurrjasti onnea pienestä pojasta!! Aivan kyyneleet tulivat onnesta silmiin :)

Kukkuulle tsemppiä viime metreille. Oletkohan jo tositoimissa..?

Kyyneleitä oli eilen illalla omissa silmissäni, kun taas sai isäni jokakertaisen räjähdyksensä. Vaikka miten yrittäisin parhain päin olla ja lapsia kurissa pitää, en siinä ikinä onnistu. Kauhea purkaus tuli siitä, kun emme ole osanneet kasvattaa lapsiamme paremmin, vaan Antsa-poika yrittää repiä kaikkia laatikoita auki ja koriste-esineitä kosketella :(( " Mitään rotia" ei kuulemma ole lapsilla ja hän on " viikon jo jaksanut katsella tuollaista menoa" (Minä, mies ja Antsa tulimme keskiviikkona joukkoihin, kun isommat lapset olivat isovanhempiensa kanssa jo muutaman päivän olleet). Tämän kaikki tietysti " pappa" huusi illalla muutamia kaljoja nauttineena (kylläpä isommat lapset sängyissään ihmettelivät). Äitini sitten käväisi vain tiuskaisemassa, että " Anteeksi, mutta me ollaan ihan liian vanhoja" . " Anteeksipyyntö" halusi vain johdattaa minulle entistä huonomman mielen ja omantunnon (kaikesta). Mies ei nyt sitten haluaisi enää yhtään yötä täällä olla, mutta minä ajattelin, että oltaisiin vielä ainakin huomiseen...Olisin halunnut käydä kirppareilla ja vaikka missä :(( Hooooooooohhhh...Olisikohan liian myöhäistä minulle hankkia onnellisempi lapsuus?

Anteeksi oma-napa. Ärsyttää....

Mukavampaa viikonloppua muille ja lisää vauvauutisia odotellaan!

Saamuska

Vierailija
7/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. Ihanaa, kun on yhteisö, jossa jännittää! Yritin välillä heinäkuisia, muttakun en tunne ketään ja ihmiset puhuvat vain ohi ja yli toistensa, en ehkä jaksa yrittää. Ensi viikkoon luulen tässä vielä menevän ja mikäs kiire tässä valvomaan.

Lupaavia supistuksia oli eilen muutamia, mutta loppuivat eikä tehokaan ja kestoluokitus ollut riittävä. Tänään kävin vähän köpöttelemässä, jos lapsonen siitä laskeutuisi. Paljoa alemmaksi ei voi laskeutua tulematta ulos.

Kukkanen nukkui sikkehuonosti. Kuumuus vaivaa. Pitää mennä nukuttamaan.

Iso hali kaikille yhteisesti,

Kukkuu ja rv:t 40+2

Vierailija
8/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin Kukkuu minäkin sanoin... Ja Rosahan syntyi rv 40+3. Ja olin buukannut sille seuraavalle viikolle kaikenlaista. Ettei tule odotelessa aika pitkäksi. :-) Maalismassuja en minäkään omaksi kokekut. Jaksuja masun kantoon!

Saamuska, puolestasi on paha mieli. :-(

Vierailija
9/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähdetään. Pitää kiirehtiä vielä suihkuun, kun olen hiki päässä pakannut ja järjestellyt kämppää täällä. Kukkuun tavoin tykkäisin tulla siistiin kämppään, mutta yksin laittelen. Mies varmaan unohtais ruuatkin homehtumaan jääkaappiin. Astioillakaan ei taitais olla väliä, vaikka jäisivät likaisina odottamaan koneeseen viikoksi.

Kiitos siis matkatoivotuksista! Nähdään reilun viikon kuluttua!

Jaksuja Saamuskalle ja muille! Kukkuulle tsemppiä!

T: Ynis

Vierailija
10/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin se, että ihan tasan varmasti minulla on maailman epäromanttisin mies (vaikka muuten hyvä mies onkin). Ei muistanut nimittäin meidän hääpäivää. Annoin oman lahjani hänelle, ostin sellaista tosi hyvän tuoksuista uutta Kenzon tuoksua, ja toivotin hyvää hääpäivää. Mies vaan katsoi minua ja lahjaa ja tokaisi: nytkö sitten minun pitää lähteä kaupungille lahjan ostoon? En vastannut siihen mitään, enkä ottanut muutenkaan koko loppu päivänä koko hääpäivää puheeksi. Ei sitten toivottanut edes hyvää hääpäivää. Mutta kiitos teille hääpäivä toivotuksista! Olette ihania!

Eilisestä onnittelurunosta Ankkis kysyi. Olisi niin kiva sanoa olevani sukua Tabermanille runoilussa, mutta ehei. Minulla on laatikko tuossa tietsikkapöydällä, johon on kertynyt monenlaista lappua joita sinne talteen aina laitan ja joita on sitten hyvä erilaisissa tilaisuuksissa käyttää, eli ts. kirjoitella tekstareita tai raapustaa korttiin. Positiivarit- sivuilta löytyy muuten ihania runoja ja mietteitä!

Ynikselle hyvää matkaa ja nautihan auringon lämmöstä!

Kukkuulle edelleenkin suppareita!

Nyt heräsi Neiti, itkuhäläristä kuuluu melkoinen huuto. Menoksi siis. Mies ei taida taaskaan korvaansa lotkauttaa...

Mimmu ja lapset x3

Ai niin, ja mies ei sitten voi ymmärtää, miksi olen nyt niin kovin surullinen ja ahdistunut ja myönnettäkööt että todella loukkaantunutkin vielä. Jankuttaa vain, että mikähän se rouvalla taas on kun on niin kireä...? Heh, miettiköötpä sitä!

Ja missä ovat Mersu? Tiivii? ja moni muu? Hu-huuuuu? Sanokaa edes Böö!

Vierailija
11/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmulle toivotan hyvää mieltä - kaikesta huolimatta!

Saamuska, voi että on paha mieli puolestasi :(

Kukkuu, joko nyt? Entä nyt? :) Mitä mieltä muuten Poikanen on vauvan tulosta? Onko kommentoinut? Tai mitäs sitä etukäteen... Lapset elää niin hetkessä.

En uskalla edes kuvitella, millaista olisi olla nyt viimeisillään kun läkähdyn näinkin. Lapset vilvoittelivat takapihalla kylpyammeessa, mitähän itse keksisin?

Huomenna aamulla me taas menemme, Ykkönen ja Kakkonen menevät viikoksi vanhempieni kanssa Saimaalle seilaamaan. En tiedä, mihin me muut päädymme.

Vierailija
12/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailen asiaan myöhemmin

Väsynyt, mutta onnellinen T@hti kera pikkuprinssin 2vrk ja muun perheen

Vierailija
13/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten raskaustestissä +

110 x =)

Aia

Vierailija
14/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Aia! Hauskaa, että on talven pitkään kestoon jotain odotettavaa - meillä muillakin :-)

Kukkuu: paljon hyviä synnytyspäivämääriä tulossa :-) Voimia!

Mieleni tekisi kirjuutella kunnon litania asiasta jos toisesta, mutta Typy pahanteossa keittiössä. Mies yllättäen pelinsä lumossa... :-(

Mimmu: voi tuota miestäsi, samalla tavoin voisi käydä meilläkin uumoilen...

Keittiötä pelastamaan täystuholta,

Keilin

Vierailija
15/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi T@hdelle ja koko perheelle onnittelut pikku prinssistä!!!

aialle onnittelut plussasta.

Ynikselle hyvää matkaa!

Kukkuulle suppareita ja kivutonta synnytystä.

Saamuskalle jaksuja!

Miten Kerppu menee? Käy sanoo edes Böö!

Ei oo tässä taas oikein ehtinyt kirjoittelemaan kun koko ajan on jotakin tekemistä.

Eilennä käytiin poimimassa mansikoita. Veetikin oli mukana ja aika nätisti jopa niitä mansikoita poimi. No suurin osa niistä tosin meni suuhun mutta eipä haittaa kun ihan luvan sai syödä niitä niin paljon kuin halusi. Pitäää vielä joku päivä käydä poimimassa vähän lisää.

Tänään oltiin uimassa kumpulan maauimalassa. Sinne suuntaamme huomennakin. veeti rakastaa leikkiä vedessä ja samalla saa itsekkin viilennettyä oloaan.

Tää kuumuus on aika tuskaa. Lisäksi vauva möyrii mahassa ihan miten päin vaan. Nyt on vuorokauden pysynyt pää alas päin. Toivottavasti nyt jäiskin niin. Oikein mitään ei saa syötyä. Ei vaan oo nälkä ja kun sit saa jotain syötyä tulee paha olo.

NYt en muista mitä piti kirjoittaa.

Palailen jos muistuu mieleen.

Öttis, Veeti ja masuasukki rv32+3

Vierailija
16/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan ollut kuuma päivä! Ja tuolla yläkerrassa on ihan helkkarin kuuma. Onnin kun nukutin niin meinasin tukehtua vaikka vaan sängyssä makasin. Ja Onnihan vaati peiton päällensä:/ Otin toki pois kun nukahti.

Mies on veljeni ja meidän serkun miehen kanssa terassilla. Mietin etukäteen, miten saan Onnin nukkumaan mutta hyvin se meni.

Saamuskalle hali. Eipäs kyllä yhtään mukavasti sanottu isältäsi.

Aialle hirmuisesti onnea!!!

Mimmulle en osaa sanoa muuta kuin että voihan perhana! Miehet on just sitten tuommosia. Ihmetellään sitten vielä että vaimoke on pahalla päällä " ilman mitään syytä" .

Mimmu huhuili muutamia. Tiivillähän vissiin ei ole vieläkään nettiyhteyttä muuton jälkeen. Toivottavasti pian olis.

Mun veli saa kuulla huomenna ison ison yllärin. Niillähän ei tunnetusti ole vaimonsa kanssa mennyt ollenkaan ruusuisesti viime aikoina. No, vaimonsa on varannut heille 3 päivän Prahan matkan ens viikonlopulle!!! ja mun veli ei siis koskaan ole lentänyt eikä siten käynyt ulkomailla. Ensireaktio on varmasti tympeä. Veli ei tykkää ylläreistä. Mutta uskon, että mielellään lähtee ja varmasti hyvä reissu tulee. Kaiken sen jälkeen, mitä niilläkin on ollut tuo on mun mielestä ihan hyvä veto vaimolta. Tosin ajatuksena siinäkin tuntui olevan se, että kun mun veljellä on omat mielipiteensä ulkomaanmatkailusta (ei pidä siitä, aivan kuten joku ei pidä autourheilusta), tässä nyt yritetään sitten muuttaa veljeni mielipidettä.. Nooh, katsotaan nyt.

Nyt pitää lopettaa ja rentoutua. Ollut raskas päivä. Kävi iso ukkonenkin täällä muttei kyllä viilentänyt ilmaa ollenkaan.

T-P

Vierailija
17/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa yli olen ollut palstapimennossa, ja nytkin luin vaan pikaseen tämän päivän pinon, eli pihalla olen kuin lumiukko jutuistanne jos sellainen vertaus tällä helteellä sallitaan... ;) Mutta jotain uutisia sain irti tästäkin pinoista, eikö ihan pieniä olleetkaan....

... ONNEA T@hti pojasta! Ja Aialle suuronnittelut plussasta!! Ihanaa!!!

Meille kuuluu hyvää, nyt siskon poika hoidossa ja molemmat pojat nukkuvat tyytyväisinä tuolla. Kuuma on. Mutta ihanaa, en valita. Lomalta on palattu, mökillä oltu ja uitu ja grillattu ja Latvian Riika nähty pikaisella kolmen päivän parisuhdelomalla kaksistaan. Mukavaa sekin oli. Kerron lisää vaikka myöhemmin, nyt pihalle vielä kastelemaan kukkia ja nuuhkimaan viilenevää (?) iltailmaa (tai se ei taida kyllä tänä yönä laskea ollenkana alle +26n...).

Kukkuulle hyvää synnytystä, ja voikaa muutkin hyvin!!

äitikuu, poju ja masuvauva

Vierailija
18/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään laskeskelin että saatat olla jo huomenna kotona. Toivottavasti ehdit jossain välissä kirjoitella kuulumiset. Onnea vielä kerran! :-)

Aialle onnittelut salamatkustajasta!!! :-)

Mies menetti tänään pyhättönsä. Rosan sain nukkumaan viimeyönä puolenyön tienoilla, mutta heräsi kuumuuteen jo klo 4. Meni sitten nukkumaan klo 7.00 uudestaan. Minulle riitti. Tänään iltapäivästä lähtien, olen sitten muuttanut meitä nukkumaan vanhaan navettaan, minne mies taannoin rakensi muutaman neliön punttiksensa. Miehelle taitaa tulla treenitaukoa, mutta että oli ihana käydä nukuttamassa tenavat sinne. Sini ihmetteli että miksi äiti laittaa pitkähiasta paitaa ja housua tytöille päälle, mutta kun lämpötila punttiksella on vain 14 astetta niin täytyy hieman pukea. Pieni muutos, viimeyönä täällä yläkerrassa oli 32 astetta.

Mies nupisi että kun hänellä ei ole enää mitään omaa.. Naiset vie kaiken, jopa hänen Metallicalle omistetun punttiksen. :-D Elämä on!

Nyt syömään, suihkuun ja nukkumaan.

Vierailija
19/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi räkä tuota Mimmun miehen " romanttisuutta" .. :-(

Vierailija
20/30 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kuuluu Ruissalosta äänet meille, Idan kanssa parvekkeella kuunneltiin Rasmusta. Mies on paikan päällä, mä harkitsin hetken viikolla et jos oisin kans menny mut en sit jaksanu. Hyvä niin, olivat joutuneet jonottamaan 2h auringonpaisteessa käveltyään ensin bussipysäkiltä reilut 2km. Parempi täällä kotona :) 5 kertaa oon ollu Ruisrockissa ja joka vuos on järjestelyt menny huonommaksi. Onneks asutaan niin lähellä, et on aina päässy kotiin yöksi, mä en ole telttailija ollenkaan.

Onnea Aialle plussasta!

Meillä on sisällä mukavan viileää, asutaan varjon puolella, metsä varjostaa jonkin verran ja ollaan viel ekassa kerroksessa (ei maan tasalla). Oikeesti viikko sitten meillä oli sisällä niin viileää, et piti sukkia pitää, nyt on jo lämpimämpää.

Idan vaipattomuus etenee ihan kivasti, ainut vaan, et jos tulee vieraita (kuten mun äiti tänään) niin sit ei Ida muista mennä potalle. Pissailee mihin sattuu, mut heti ku ollaan keskenämme kotona niin menee hyvin. Eilen ei kastunut yhtään vaippaa, housut kerran.

Olipa kurjasti sanottu isältäsi, Saamuska. Ihan paha mieli tuli puolestasi, kun ajattelin jos oma isäni sanoisi noin. Kyllä munkin vanhemmat joskus sanoo, että Ida on ihan mahdoton (siis energinen) mut muistavat aina lisätä perään et ei noin pieneltä vielä voi odottaa, et se istuis vaan paikallaan (esim. juhlissa).

Kukkuulle jaksuja mahan kanssa, nää helteet on varmasti tosi tukalia!

Äitikuu, kiva kun olet takaisin :)

Mulla on kanssa tosi epäromanttinen mies, me ei olla naimisissa eikä kihloissakaan, mutta hyvin heikosti muistaa vuosipäivää tms. Mun synttäritkin unohti kerran (armeija-aikana, olivat laivalla silloin), toi mulle sit lahjaksi seisovasta pöydästä otettuja suklaakarkkeja... niitä simpukoita, no onhan ne hyviä :D

Nukkumisasiaan ei mullakaan oo neuvoja, parin viikon päästä ku ollaan tultu reissusta kotiin niin ajattelin opettaa Idan nukahtamaan yksinään... Saa nähdä riittääkö hermot, tänään kesti nukahtamisessa 35min. Ei tartte silitellä tms. ku vaan istua vieressä ja Ida ravaa syliin ja sänkyyn ja syliin jne. Nukkuu siis tavallisessa sängyssä, et en tiiä miten saan sen siellä pysymään yksinään.

No mut nyt nukkumaan, ei varmaan kyllä uni tuu ku vahingossa nukuin päivällä 1,5h...

Petra ja jo nukkuva Ida