Miksi voipullat ovat niin kalliita???? Pystyn syömään ainakin 6 kpl kerralla
Kommentit (28)
Miksi ihmiset syövät tuollaisia määriä?
Ehkä siksi, että niitä ei voin moni osta, koska on niin helppo leipoa itse. Puolen litran taikinasta tulee pari pellillistä pullia. Riittää hetkeksi eikä maksa juuri mitään.
Ei ihan helpoin jos leivot kuten aidot voipullat. Se pullan kuoritaikina jossa on voita pitää saada tasaisesti ja rikkoontumatta pyöriteltyä pulla-aihion päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan helpoin jos leivot kuten aidot voipullat. Se pullan kuoritaikina jossa on voita pitää saada tasaisesti ja rikkoontumatta pyöriteltyä pulla-aihion päälle.
Enpä usko, että ap tarkoittaa mitään kummempaa kuin peruspullaa, johon on tökätty sormella voita keskelle ja ripoteltu sokeria päälle.
Juuri join voipullakahvit Hangon auringossa. Voipulla tekee sielulle hyvää.
Kyllä niiden pitäisi saada pullat puoleen hintaan, jotka pystyvät syömään niitä kerralla enemmän kuin viisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että ap tarkoittaa mitään kummempaa kuin peruspullaa, johon on tökätty sormella voita keskelle ja ripoteltu sokeria päälle.
Joo, ne ovat voisilmäpullia ja helppoja tehdä, hyviä nekin. Voipulla on vielä herkumpi.
Piti ihan googlettaa, mikä on voipulla. Täysin uusi tuttavuus minulle. Ilmeisen työläs tehdä, joten en ihmettele jos ovat kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voipulla ja voisilmäpulla ovat täysin eri asioita.
Ai kalliita? Vilkaisepa huviksesi gluteenittomien hintoja. Saatat hämmästyä.
Köyhälle kaikki on kallista, vai miten se meni...
"6 kpl kerralla"
Minä en saa mahtumaan edes yhtä pullaa kerrallaan suuhun
sekin pitää syödä monessa osassa.
Korjaus: join Hangossa voisilmäpullakahvit. Hymyilyttää kuten Hangon keksiä.
Vierailija kirjoitti:
"6 kpl kerralla"
Minä en saa mahtumaan edes yhtä pullaa kerrallaan suuhun
sekin pitää syödä monessa osassa.
No tuo 6 pullaa on vielä helppo. Täällähän sen jonkun mies joi 14 kaljaa kerralla...
Lidlissä halpoja voisarvia, se maalaissarviversio niistä.
Maista! 😋
Pullava-pitkon voisilmäpullapitko on kans hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan todellakin VAIN aitoja voipullia.
Mihinkään pakasteesta paistettuihin margariini-voisilmäpulliin en koske.
Ap
Minulle lämmin vastaleivottu pulla tai korvapuusti on se juttu. Niitä menee helposti ”kuusi kerralla”. Ehkä vielä kylmän maidon kanssa. Muuten en pullaa oikeastaan syökään.
Olen siis normaalipainoinen.
Ap