Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkuuko naiset paljon tuttuja miehiä tyttöjen illoissa?

Vierailija
12.06.2020 |

Sen tietää kaikki, että naiset kiimailee tyttöjen illoissa muutamaa kiihottavaa miestä, jotka kaikki porukassa tuntevat. Suurin osa tyttöjen illasta luultavasti menee tähän. Entä sitten ne miehet, joita kaikki porukassa inhoavat? Ei mitkään äänekkäät pahismiehet, vaan ujot ja introvertit kotimiehet, joita naiset lähtökohtaisesti syrjii. Jos esim. saman alan opiskeluporukan naisilla on tyttöjen ilta, niin haukutaanko siellä paljon niitä porukan tuntemia miehiä, joita ei pidetä seksikkäinä?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ehkä narsistista luulla että muut ihmiset hirveästi puhuu sinusta ja miettii sinua vapaa-ajalla.

No niin tästä se taas lähtee. Narsku-kortti on jo lyöty pöytään. :D

No mutta ihan oikeasti. Mikä sinussa on niin kiinnostavaa että juuri sinusta puhuttaisiin?

Vierailija
22/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kaveriporukan tyttöjen illoissa ei pahemmin edes puhuta miehistä. Jotain saatetaan mainita ohimennen omista miehistämme, mutta ei todellakaan kuolailla kenenkään perään saati sitten haukuta ketään. Me syödään hyvin, lipitetään viiniä, jutellaan mukavista asioista ja tanssitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ehkä narsistista luulla että muut ihmiset hirveästi puhuu sinusta ja miettii sinua vapaa-ajalla.

No mutta ihan oikeasti. Mikä sinussa on niin kiinnostavaa että juuri sinusta puhuttaisiin?

Ei siinä tarvitse olla mitään kiinnostavaa. Naiset tykkää hakata ihmisiä henkisesti. Naiset arvostaa keskuudessaan eniten niitä jotka on koviten hakanneet muita henkisesti.

t. eri

Vierailija
24/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisissa piireissä ap liikkuu, ei voi muuta sanoa.

Piirit mainittu! :D

Vierailija
25/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, etkä sä nyt pääse keplottelemaan tästä pois yrittämällä kääntää keskustelua minuun.

Vierailija
26/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan kaikista muista asioista jutellaan kuin miehistä naistenilloissa, ainakin minun lähipiirissäni.

Tiedä sitten, missä pissisbileissä ap tykkää viettää aikaansa.

Vierailija
27/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista tullut itse koettua. Enimmäkseen vaihdetaan kuulumisia (mitä miehiin tulee niin nykyisin lähes kaikki pitkässä parisuhteessa ja monella lapsia, nuorena puhuttiin ihastuksista), puhutaan ajankohtaisista asioista (sekä vakavia aiheita että kevyempiä kuten vaikka uusi leffa) ja yhteisistä mielenkiinnon kohteista (esim harrastus). Välillä on hyvin naiskeskeisiä aiheita kuten menkat, synnytys tai ahdistelevat miehet, mutta suurin osa ihan "sukupuolettomia" juttuja.

Vierailija
28/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, jos olet kohdellut jotain naista kaltoin, se kyllä käydään läpi.

Eli jos oot ollu sika jotain naista kohtaan, ja se on menossa tyttöjen iltaan, ni se tulee siellä kyllä puheeksi. Pelkäät syystä!

Vierailija
29/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ”tyttöjen” (ihan aikuisten naisten) illassa puhutaan hyvää hyvännäköisistä ja/tai mukavista miehistä, negatiivisesti kommentoidaan lähinnä niitä jotka on tosi paskamaisia, esim. hylänneet lapsensa, pettävät puolisoaan, ovat juoppoja tai väkivaltaisia jne.

Ujoista hissukkamiehistä en muista meidän puhuneen koskaan mitään.

Vierailija
30/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näkeehän sen tälläkin palstalla miten paljon naiset rakastavat muiden haukkumista. Omilla kasvoillaan tehtynä siitä voi kuitenkin joutua sosiaaliseen vastuuseen, mikä hillitsee useimpien naisten käytöstä. Kun nautitaan alkoholia, niin monien harkintakyky pettää ja tulee möläyteltyä vääriä juttuja väärässä porukassa, mikä johtaa naisten "draamoihin" ja sen sellaiseen.

Vierailija
31/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan tuntemieni naisten parissa. N47

Vierailija
32/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan kaikista muista asioista jutellaan kuin miehistä naistenilloissa, ainakin minun lähipiirissäni.

Mitäs sulla on lasissa, Hyacinth Bucket?

Vierailija
33/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, etkä sä nyt pääse keplottelemaan tästä pois yrittämällä kääntää keskustelua minuun.

Voin puhua vaikka itsestänikin, sama se. Minulla on huono itsetunto. Toisinaan sitten mietin että mitäköhän nuokin minusta miettii, ja mitähän sekin kaveri puhuu sille kaverille minusta. Mutta tiedätkö, onhan tuo itserakasta kuvitella että käyttäisivät aikaa minun märehtimiseen. Miksi ihmeessä niin tekisivät? En minä itsekkään puhu sellaisista ihmisistä jotka eivät ole kiinnostavia. Minun pitäisi olla kiinnostava, että minusta erityisesti puhuttaisiin. Enkä pidä itseäni kovin kiinnostavana.

En muuten sanonut että ap tai sinä, olisi narsisti, vaan että se on narsistista. Meissä kaikissa on narsistisia piirteitä. Tämä miettiikö ne minua -miettiminen on narsistista.

N40

Vierailija
34/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi osua ja upota, ap.

Vierailija
35/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin puhua vaikka itsestänikin, sama se. Minulla on huono itsetunto. Toisinaan sitten mietin että mitäköhän nuokin minusta miettii, ja mitähän sekin kaveri puhuu sille kaverille minusta. Mutta tiedätkö, onhan tuo itserakasta kuvitella että käyttäisivät aikaa minun märehtimiseen. Miksi ihmeessä niin tekisivät? En minä itsekkään puhu sellaisista ihmisistä jotka eivät ole kiinnostavia. Minun pitäisi olla kiinnostava, että minusta erityisesti puhuttaisiin. Enkä pidä itseäni kovin kiinnostavana.

En muuten sanonut että ap tai sinä, olisi narsisti, vaan että se on narsistista. Meissä kaikissa on narsistisia piirteitä. Tämä miettiikö ne minua -miettiminen on narsistista.

N40

Aloittaja ei edelleenkään kirjoittanut puhuvansa itsestään, joten siksi ihmettelin sinun tapasi hyökätä henkilökohtaisella tasolla. Aloittaja esitti kysymyksen yleisellä tasolla, ei itseään koskien. Siksi sinun narsismi-länkytyksesi oli paskaa.

Vierailija
36/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi osua ja upota, ap.

En ole ap, mutta olet oikeassa. Mun kommentti taisi osua.

Vierailija
37/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Aloittaja ei edelleenkään kirjoittanut puhuvansa itsestään, joten siksi ihmettelin sinun tapasi hyökätä henkilökohtaisella tasolla. Aloittaja esitti kysymyksen yleisellä tasolla, ei itseään koskien. Siksi sinun narsismi-länkytyksesi oli paskaa.

Tottakai hän puhuu itsestään. Uli puhuu aina itsestään.

Vierailija
38/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh? Esimiehistä ym. puhutaan paljonkin, erityisesti ihmetellään joidenkin vähän "raskaampien" henkilöiden edesottamuksia. Tyypillisesti niiden, jotka käyttäytyvät jotenkin kierosti, sekoilevat tai eivät opettele rutiineja koska eivät viitsi. Mutta nämähän ovat sekä miehiä että naisia. Jonkun tutun miehen yhdessä "kuolaaminen" nyt olisi jo ajatuksenakin tosi epämukavaa. Ja miksi hissukoita haukuttaisiin? Perseileviä haukutaan.

Vierailija
39/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi osua ja upota, ap.

En ole ap, mutta olet oikeassa. Mun kommentti taisi osua.

Mikähän tuossakin voisi osua, Hyacinth Bucket on huikea hahmo :D 

Vierailija
40/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haukuta, ei heitä ole edes olemassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän