Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkuuko naiset paljon tuttuja miehiä tyttöjen illoissa?

Vierailija
12.06.2020 |

Sen tietää kaikki, että naiset kiimailee tyttöjen illoissa muutamaa kiihottavaa miestä, jotka kaikki porukassa tuntevat. Suurin osa tyttöjen illasta luultavasti menee tähän. Entä sitten ne miehet, joita kaikki porukassa inhoavat? Ei mitkään äänekkäät pahismiehet, vaan ujot ja introvertit kotimiehet, joita naiset lähtökohtaisesti syrjii. Jos esim. saman alan opiskeluporukan naisilla on tyttöjen ilta, niin haukutaanko siellä paljon niitä porukan tuntemia miehiä, joita ei pidetä seksikkäinä?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös jäi sinne myöhäisteini-ikään.

Vierailija
2/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se ole ihan selvää että kaikkihan me puhumme toisistamme pahaa selän takana kun tilanne tarjoutuu. Mutta ei tietenkään julkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei todellakaan kiimailla jotain tiettyä miestä kuin ohimennen 😂😂 ja ne miehet jotka ei kiinnosta, ei kiinnosta, ei siinä ole mitään puhuttavaa.

Vierailija
4/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei hauku miehiä, vaan muita naisia.

Vierailija
5/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haukuta, mutta miespuolisten kavereiden varustuksen kokoja kyllä spekuloidaan. N26

Vierailija
6/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "tyttöjen illat" on yleensä hevosharrastajien iltoja. Puhumme, yllättäen, aika paljon hevosista. Vähemmän ihmisistä.

Vierailija
7/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Ei todellakaan kiimailla jotain tiettyä miestä kuin ohimennen 😂😂 ja ne miehet jotka ei kiinnosta, ei kiinnosta, ei siinä ole mitään puhuttavaa.

Olen ollut läsnä, kun naiset hehkuttaa kaikkien haluamaa miestä. Olen myös ollut läsnä, kun naiset ovat puukottaneet selkään oikein urakalla hiljaisia ja kilttejä miehiä.

Vierailija
8/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä hiljaisista ja kilteistä puhuta mitään, ei hyvää, eikä pahaa. Eihän niiden olemassaoloa oikein edes huomaakaan, eikä kukaan ole niiden kanssa tekemisissä. Mitä puhuttavaa silloin voisi olla? 

Vierailija
9/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleppa nyt rehellinen itsellesi :D

Vierailija
10/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen ilta=kutsuttiin 12. 1 pääsi ja sekin joutuu lähtemään puolentunnin sisällä saapumisesta.

Vierailija
11/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon eri naiskaveriporukoita, ja ei kyllä yhdessäkään tuhlata aikaamme istumalla haukkumassa miehiä XD Naurettava ajatuskin. Porukasta riippumatta yleensä puhutaan työstä, taiteesta, suunnitelmista, politiikasta yms. Toki välillä puhutaan miehistä/naisista mutta enimmäkseen hyvään/neutraaliin sävyyn. Esim. ihmiset keskustelevat ihastuksistaan, kertovat hyvistä panoista tms. Koskaan ei haukuta jotain sen takia että on kiltti, vaan ihan muista syistä

Vierailija
12/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä hiljaisista ja kilteistä puhuta mitään, ei hyvää, eikä pahaa. Eihän niiden olemassaoloa oikein edes huomaakaan, eikä kukaan ole niiden kanssa tekemisissä. Mitä puhuttavaa silloin voisi olla? 

Miksi olen sitten ollut läsnä kun kilttejä miehiä haukuttiin? Juuri edellisenä päivänä oli pyydetty tietokonejuttujen kanssa apua näiltä miehiltä luennoilla (koska olivat hyviä tietokoneiden kanssa) , ja sitten seuraavana päivänä iltaa istuessa (lähes tyttöjen iltaa, vain kaksi miestä) hakattiin sellainen määrä puukkoja näiden kilttien miesten selkään että tunsin terät omassakin selässä. Meni ilta pilalle kun kuuntelin miten tavalliset perus naiset ivasivat näitä kilttejä miehiä ja ihailivat komeita ja pahoja tyyppejä.

Vierailija
13/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä nyt ollaan niin aikuisia, että...todellisuus onkin sitten jotain ihan muuta. Meistä naisista jokainen tunnistaa kyllä tuon käytöksen, mutta nyt pitää vaan syöksyä aloittajan kimppuun ja esittää tyhmää mistä muka on kyse. Juu puolustakaa ihan rauhassa omia heikkouksianne ja hyökätkää seuraavaksi minun kimppuun menemällä ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin...

Vierailija
14/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon eri naiskaveriporukoita, ja ei kyllä yhdessäkään tuhlata aikaamme istumalla haukkumassa miehiä XD Naurettava ajatuskin. Porukasta riippumatta yleensä puhutaan työstä, taiteesta, suunnitelmista, politiikasta yms. Toki välillä puhutaan miehistä/naisista mutta enimmäkseen hyvään/neutraaliin sävyyn. Esim. ihmiset keskustelevat ihastuksistaan, kertovat hyvistä panoista tms. Koskaan ei haukuta jotain sen takia että on kiltti, vaan ihan muista syistä

Huutonaurua

Vierailija
15/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään tyttöjen illoista, joissa oon ollu ei oo ollut tuommoinen. Enimmäkseen juodaan, vaihdetaan kuulumisia, fiilistellään ym.

Ehkä teen tämän väärin. Tästäpä uusi uutisvinkki IltaSanomille. "Oletko aina viettänyt tyttöjen iltaa väärin?"

Vierailija
16/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä narsistista luulla että muut ihmiset hirveästi puhuu sinusta ja miettii sinua vapaa-ajalla.

Vierailija
17/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko elämäni aikana kuullut yhdessäkään naistenillassa, että olisi kuolattu ketään miestä tai haukuttukaan.

Niissä on jokainen puhunut ihan oman elämänsä asioista. Viimeksi puhuttiin asuntokaupoista ja matkoista, työstä, lomista, lapsen koulunkäynnistä, yhden tutun ystävän erosta, sijoittamisesta. Muorena puhuttiin sen lisäksi opiskeluista ja kyseltiin, että onko jotain suhdevirityksiä tai onko käynyt treffeillä.

Aloituksesta tulee kuva, että miehet ilmeisesti puhuvat tuollalailla naisista keskenään ja siksi luulevat sen olevan sama naisilla.

Vierailija
18/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olen sitten ollut läsnä kun kilttejä miehiä haukuttiin? Juuri edellisenä päivänä oli pyydetty tietokonejuttujen kanssa apua näiltä miehiltä luennoilla (koska olivat hyviä tietokoneiden kanssa) , ja sitten seuraavana päivänä iltaa istuessa (lähes tyttöjen iltaa, vain kaksi miestä) hakattiin sellainen määrä puukkoja näiden kilttien miesten selkään että tunsin terät omassakin selässä. Meni ilta pilalle kun kuuntelin miten tavalliset perus naiset ivasivat näitä kilttejä miehiä ja ihailivat komeita ja pahoja tyyppejä.

Hengailet jossain koulukiusaajaporukassa? Olen opiskellut monessa paikassa ja itsellänikin on osunut kohdalle yksi tuollainen luokka, jossa oli se mehiläiskuningatar ja hänen seurueensa. Puhuivat paskaa vähän kaikista, ehkä eniten yhdestä lihavasta tytöstä. Ei edusta mitään normaalinaista. Hirveä ihminen. Varmaan nykyään jo edennyt työpaikkakiusaajaksi.

Vierailija
19/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisissa piireissä ap liikkuu, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
20/64 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ehkä narsistista luulla että muut ihmiset hirveästi puhuu sinusta ja miettii sinua vapaa-ajalla.

No niin tästä se taas lähtee. Narsku-kortti on jo lyöty pöytään. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi