Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus Uv-säteilystä

Vierailija
12.06.2020 |

Tänään oli varoitus voimakkaasta Uv-säteilystä. Suositeltiin muutenkin suojautumista klo 10 - 17 välisenä aikana. Onko muita, joiden mielestä homma menee aina vain hullummaksi?! Ihminen TARVITSEE ulkoilmaa, kosketusta, aurinkoa, läheisiä ihmisiä jne. Nyt täysin normaaleja ja hyvinvointia lisääviä asioita ollaan kontrolloimassa. Teen myös vapaaehtoistyötä lasten parissa ja suositus on ettei lapsia halata ja pidetään fyysistä etäisyyttä. Kielletään siis lapsiltakin normaali tapa osoittaa läheisyyttä ja kiintymystä. Mielestäni tämä on sairasta!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion ottaa tänään aurinkoa klo 16 eteen päin enkä laita rasvaa, korkeintaan kosteusvoidetta jotta saan edes jotain väriä. En käytä suomessa koskaan aurinkorasvaa.

Klo 16 jälkeen sitä väriä tuskin juurikaan saat vaikka et rasvaa laittaisikaan.

Vierailija
22/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus Uv-säteilystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toin tämän ilmi jo n kk sitten täällä että iso otsoniaukko on. Suojatkaa oikeasti itsenne myös kaihtimet kiinni paikassa jossa olette paljon ikkuann äärellä.

Mihin tämä ajatus otsoniaukosta perustuu? Kaihtimet ja verhot pidän edelleenkin auki, samoin ikkunan.

Tiedeuutiseen se oli jo aikoja sitten valtava aukko Suomenkin yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole kieltänyt makamaan auringossa vaikka kuukauden putkeen yötäpäivää pari kersaa vierellään. Anna mennä!

Juju onkin siinä, että ulkoilmasta ja lämmöstä voi nauttia muutenkin, kuin makaamalla suorassa paahteessa. Itse välttelen suoraa paahdetta yksinkertaisesti siksi, etten pidä siitä.

Vierailija
24/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toin tämän ilmi jo n kk sitten täällä että iso otsoniaukko on. Suojatkaa oikeasti itsenne myös kaihtimet kiinni paikassa jossa olette paljon ikkuann äärellä.

Mihin tämä ajatus otsoniaukosta perustuu? Kaihtimet ja verhot pidän edelleenkin auki, samoin ikkunan.

Tiedeuutiseen se oli jo aikoja sitten valtava aukko Suomenkin yllä.

90-luvun taitteessa?

Vierailija
25/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni suostuu elämään kesän niin, että pysyttelee sisällä aina klo 10 - 17? En minä ainakaan! Kuumimmat keskipäivän tunnit vältän ulkoilua, mutta muuten oleskelen varjossa, katollisella terassilla tms. Nykyihminen ei osaa kohta varmaan edes käydä vessassa ilman, että siihen tarvitaan ohjeet asiantuntijalta, vrt. "näin paistat jauhelihan" tai "näin usein sinun tulisi pestä rintaliivisi".

Ap, mä voin kertoa sulle nyt salaisuuden... Tuu lähemmäs... Kuuuntele 🤫

Auringolta voi suojautua muutenkin kuin olemalla sisällä... Hyshys, älä kerro muille, antaa niiden keksiä se ihan itse.

Vierailija
26/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion ottaa tänään aurinkoa klo 16 eteen päin enkä laita rasvaa, korkeintaan kosteusvoidetta jotta saan edes jotain väriä. En käytä suomessa koskaan aurinkorasvaa.

Klo 16 jälkeen sitä väriä tuskin juurikaan saat vaikka et rasvaa laittaisikaan.

Ylen uutisen mukaan auringolta tulisi suojautua klo 17 asti, uv- säteilytason ollessa 3.

Vierailija
27/27 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni suostuu elämään kesän niin, että pysyttelee sisällä aina klo 10 - 17? En minä ainakaan! Kuumimmat keskipäivän tunnit vältän ulkoilua, mutta muuten oleskelen varjossa, katollisella terassilla tms. Nykyihminen ei osaa kohta varmaan edes käydä vessassa ilman, että siihen tarvitaan ohjeet asiantuntijalta, vrt. "näin paistat jauhelihan" tai "näin usein sinun tulisi pestä rintaliivisi".

Ap, mä voin kertoa sulle nyt salaisuuden... Tuu lähemmäs... Kuuuntele 🤫

Auringolta voi suojautua muutenkin kuin olemalla sisällä... Hyshys, älä kerro muille, antaa niiden keksiä se ihan itse.

Sori, en voi tulla lähemmäks, koska turvaväli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä