Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystäväni aviomiehen ex.liiton aikuinen tytär perheineen ei mene isänsä kesämökille?

Vierailija
12.06.2020 |

Outoa, kun mökki on ihanalla paikalla,missä olisi miehen ex.liittonsa myötä alakouluikäisille tyttärensä lapsille uiminen ja polskiminen vedessä suurinta hellehuvia?
Ei sen puoleen ystäväni miehen tytär ei lapsenakaan tullut kertaakaan yöksi isälleen, kuten normisti eron jälkeen lapset ovat välillä isänsäkin uuden perheen luona kokonaisia viikonloppuja ja lomien aikanakin.
Mutta syynsä tuohonkin tietenkin on olemassa, mutta joista ei hiiskuta muille mitään vaan ihme keksittyjä selityksiä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää asia kuuluu sulle? Ei kaikki viihdy edes mökillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ostaa väliviivan?

Vierailija
4/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa eks.vaimo antaisi omia lapsiaan "naisten hakkaajalle", väkivaltaiselle nyrkillä kasvattajaisälle eron jälkeen yhdeksikään yöksi, ja isompana lapsi osaa jo itse kieltäytyä mennä isälleen yökyläilemään, ja saatika aikuisena ei taatusti halua viedä omiakaan lapsiaan tuonlaisesti käyttäytyvälle vaarille.

Vierailija
5/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenköhän kyseisen tyttären meneminen tai menemättömyys kuuluu sinulle ja miksi ihmeessä sinä tätä asiaa edes pohdit?

Vierailija
6/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää ap:n kaltaiset ihmiset. Pienessä päänupissaan päivät pääksytysten miettiin ventovieraiden ihmisten asioita, sitten tekee niistä vielä aloituksia tälle ripulipalstalle, että saisi muidenkin arvioita tähän sairaaseen leikkiin.

Vierailija
7/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää ap:n kaltaiset ovat ihmiset. Pienessä päänupissaan päivät pääksytysten miettiin ventovieraiden ihmisten asioita, sitten tekee niistä vielä aloituksia tälle ripulipalstalle, että saisi muidenkin arvioita tähän sairaaseen leikkiin.

Niin mitäpä se sulle kuuluu, mitä minä saan miettiä, ja sitä paitsi en ole ainoa, joka tätä puolta on ystäväni läheiset mukaan lukien ihmetellyt?

Tiedän vain tiettyjä asioita ystäväni miehen menneisyydestä, joten itse en kyllä niinkään ihmettele, vaikka kymmenien muiden tekosyiden taakse on helppo ystäväni kätkeä ne todelliset syyt, miksi miehensä tytär ei käy mökillä.

Vierailija
8/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa, että jaksat päätäsi vaivata tuollaisella asialla. Ymmärtäisin paremmin jos kyse olisi ystäväsi lapsista, mutta että ystävän miehen edellisen liiton lapsista. Miksi sua kiinnostaa tietää miksei jotkut sinulle lähes tuntemattomat ihmiset käy mökillä. Mietitkö johtuuko syy kenties ilkeästä äiti puolesta (ystävästäsi). Ehkä isällä ja tyttärellä ei ole koskaan olleet kovin läheiset välit tai aikuisella lapsella perheineen on toinen kesänviettoa paikka.

Vierailija
9/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pahimman luokan kyylä. Kirjoittaa vielä tänne sen lisäksi, että ajattelee noin. Pah.

Vierailija
10/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kaikki ihmiset viihdy alkeellistasoisessa kesämökissä edes kyläilemässä, tiedän itsekkin ihmisiä, jotka inhoavat ulkohuussissa asioimista ja jotkut pelkäävät ampiaisia, paarmoja, iilimatoja, käärmeitä, hämähäkkejä yms. Saatika alaikäisten pikkulasten kanssa vuorokausitolkulla ahtaassa pikkuisessa mökissä ja veden äärellä on kaikkea muuta kuin rentouttavaa.

Vierailija
11/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä juorukärsä vainuaa jotain likaista ja salaista. Häntä oikein poltelee päästä aiheesta jonkun kanssa spekuloimaan. Tekee niin mieli levitellä juoruja, ai ai että tekisi hyvää omalle itsetunnolleen. Olisi sen 15 minuuttia tärkeä ja kuunneltava tiedottaja. Juu et ole, tyh*ä vaan. Haistapa ap se ittensä, olet noloakin nolompi tyhjä*ää.

Vierailija
12/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, jos tuntisitte jonkun ap:n kaltaisen. Eikö olisi hirveää? Häntä ei kyllä tuntisi kauaa.

Sanomattakin selvää, että ap:lla ei ole puolisoa. Tai ehkä on, samalla tavalla kiero.

Vierailija
13/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole nähnyt isääni 15 vuoteen enkä ollut edes puhelinyhteydessä. Tätä suvun tädit ihmettelee ja hohhailee ja syyllistää minua siitä.

Ei huvita kertoa syytä tädeille, eli sitä että isä pahoinpiteli minua koko lapsuuden, nuoruuden ja kerran vielä ollessani aikuinen. Tuo aikuisena tapahtunut jäi sitten tosiaan viimeiseksi. Hän ei tule koskaan enää saamaan tilaisuutta kokeilla onneaan uudestaan.

On joo tosi kumma juttu että en mene isän ihanalle merenrantamökille lasteni kanssa aikaa viettämään!

Vierailija
14/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä juorukärsä vainuaa jotain likaista ja salaista. Häntä oikein poltelee päästä aiheesta jonkun kanssa spekuloimaan. Tekee niin mieli levitellä juoruja, ai ai että tekisi hyvää omalle itsetunnolleen. Olisi sen 15 minuuttia tärkeä ja kuunneltava tiedottaja. Juu et ole, tyh*ä vaan. Haistapa ap se ittensä, olet noloakin nolompi tyhjä*ää.

Hahhaahaaa, ottipa sulla "iholle" ap:n avausjuttu, mutta miksi keuhkoot ap:lle?

Vierailija
15/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään menisi lapsieni ja mieheni kanssa isäni ja hänen uuden naisystävänsä hikiseen 50-luvulla kyhättyyn ahtaaseen lemmenpesään. Yäks saa isäukko uuden akkansa kanssa ihan ilman minun ja lasteni seuraa pervoilla alasti hikimökössään sauna oluineen.

Vierailija
16/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää ap:n kaltaiset ovat ihmiset. Pienessä päänupissaan päivät pääksytysten miettiin ventovieraiden ihmisten asioita, sitten tekee niistä vielä aloituksia tälle ripulipalstalle, että saisi muidenkin arvioita tähän sairaaseen leikkiin.

Niin mitäpä se sulle kuuluu, mitä minä saan miettiä, ja sitä paitsi en ole ainoa, joka tätä puolta on ystäväni läheiset mukaan lukien ihmetellyt?

Tiedän vain tiettyjä asioita ystäväni miehen menneisyydestä, joten itse en kyllä niinkään ihmettele, vaikka kymmenien muiden tekosyiden taakse on helppo ystäväni kätkeä ne todelliset syyt, miksi miehensä tytär ei käy mökillä.

Eiköhän jokainen saa omista asioista ja niiden jakamisesta päättää ihan itse. Kuulostaa ahdistavalta, että pitäisi jotain selityksiä olla tarjoamassa uteliaille sukulaisille ja tuttaville. Todelliset syyt on täysin sallittua pitää vain omana tietona.

Vierailija
17/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät siis todennäköisesti syyn ja et edes ihmettele, mutta kuitenkin teet aloituksen ja ihmettelet? Toki voidaan yleisellä tasolla keksiä syitä miksi ei vanhempien mökeille mennä, mutta se nyt ei tainnut olla tän aloituksen pointti.

Vierailija
18/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen mä ymmärrä tästä yhtään mitään :D?

Otsikossa on "exliiton aikuinen tytär" ja selityksen ensimmäisessä virkkeessä "exliiton alakouluikäinen tytär".

Ei jaksa.

Vierailija
19/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää siis joku arvotus?

En kyllä keksi muuta kuin, että aikuisen tyttären isä on itse siellä mökillä tai, että aikuinen tytär on omalla mökillään tai ei tykkää edes mökkeilystä.

Ei kun keksimpäs, tytär on töissä juhannuksen, se sen syyn täytyy olla.

Vierailija
20/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä ihmetellä, ja kun ystäväni on valittanut minulle, etteivät miehensä ex. puolison tytär perheineen tule mökille, vaikka kaikki tarjoiltaisiin eteen, ja ystäväni paistelisi muurinpohjalettuja miehensä perheen lapsille niin mielellään ja telttakin olisi mökin pihalla yöpymistä varten osalle tyttären perheen jäsenille. Saunomista pitäisi kyllä rajoittaa, koska ei ole tarpeeksi klapeja. Uida saisivat niin paljon kuin vaan huvittaisi. Tietysti ystäväni miehen mökillä ei ole kaikkia nykyaikaisia varusteita, jotka helpottaisivat lapsiperheen olemista mökillä, mutta eihän niin tarvitsekaan olla, ei kaikkien mökit voi olla luksustasoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi