Lisäättekö aurinkorasvaa kasvoille päivän mittaan?
Entä jos on meikkiä? Itse käytän aurinkosuojavoidetta aina, mutta kuulemma sitä pitäisi lisätä edes kerran päivän aikana, jos oleilee ulkona.
Kommentit (13)
Varmaan lisäisin, jos olisin pitkiä aikoja ulkona ja auringossa. Kasvoille tarkoitettuja aurinkosuojasuihkeitakin on, mutta tiedä sitten, kuinka tehokkaita ovat.
Lisään. Olen pilannut kasvoni liialla auringossa ololla ilman rasvaa.
Poskipäät turpoavat ja menevät punaiseksi, jos en lisää rasvaa.
Käytän Aconin kasvoille tarkoitettua.
Ostan apteekista pikkutuubi maksaa 15,90
Lisään jos olen pitkään auringossa, esim rannalla. Helppoa kun ei tarvi elääkseen kymmenen kilon pakkelikerrosta. Normaalisti pyrin välttämään tolkutonta auringossa paahtumista, se tekee elämästä vielä helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Lisään jos olen pitkään auringossa, esim rannalla. Helppoa kun ei tarvi elääkseen kymmenen kilon pakkelikerrosta. Normaalisti pyrin välttämään tolkutonta auringossa paahtumista, se tekee elämästä vielä helpompaa.
Ihanasti sä kärjistät❤️
Ap, esim. Garnierilla tai Clarinsilla on olemassa aurinkosuojasuihkeita, joita voi suihkia meikin päälle pitkin päivää. Itse käytän näitä päivällä tehostamaan, aamulla toki kunnon aurinkovoide naamaan aina.
Aurinkovoiteita ei tarvita mihinkään.
Eipä tarvi suomessa käyttää aurinkorasvaa, ja siltikään en edes rusketu. Plääh. Ennemminkin laitan kosteusvoidetta kun menen aurinkoon rusketuksen toivossa mutta ei, mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvi suomessa käyttää aurinkorasvaa, ja siltikään en edes rusketu. Plääh. Ennemminkin laitan kosteusvoidetta kun menen aurinkoon rusketuksen toivossa mutta ei, mitään ei tapahdu.
Mä palan aina ja kaikkialla auringossa. Pitääkin kotona etsiä aurinkorasva, kun viikonloppuna tarkoitus olla enemmän ulkona...
Lisään, toki riippuen siitä mitä teen ja mikä on UV-indeksi. Esim. tänään on UV-indeksi korkealla, kannattaa olla varovainen.
En.
En ole vielä löytänyt niin mukavaa aurinkovoidetta, että sitä haluaisi lisätä jatkuvasti. Laitan yhden kerran ja se saa luvan riittää minkä riittää, kai sekin on parempi kuin ei mitään. Lisäpeittoa saa jonkin verran hatusta ja aurinkolaseista. Enkä vietä ulkona tunteja päivässä.
Ei ole tilannetta että olisin auringossa tuntitolkulla klo 11-17 välillä. Jos olisin koko tuon ajan ulkona niin hakeutuisin varjoon tai pitäisin isoa hattua joka suojaa kasvoja.
Lisään alkukesästä ja jos olen ulkona pidempiä aikoja. Palan myös Suomessa jos en näin tee.
En tosiaankaan lusää, kun on meikit naamassa, myös rannalla. Enkä ole palanut.