Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaako tälläisessä mekossä lähteä kaupungille? (Sis.kuvan)

Vierailija
11.06.2020 |

Pahoittelut typerästä kysymyksestä, mutta olen siis niin surkea pukeutuja ja aina tuntuu että olen tilanteeseen nähden väärin pukeutunut. Nyt olisi viikonloppuna tarkoitus lähteä kaupungille syömään ja ehkä terassille muutamille jne. Eli onko tämä mekko teistä ok kyseiseen toimintaan? :D

https://aijaa.com/8uTcKp

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kaunis mekko, todellakin voit lähteä!

Vierailija
22/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, paljon riippuu miten asustat ton mekon. Ja hei muista sitte, että pieni rusketus on ehdottomasti plussaa mustan mekon kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppipaljaaksi ja voit sitten helposti pyllistää puistossa kun ilta on edennyt.

Lurps, sexiwau. t. jamal

Vierailija
24/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis ylttää mulla noin polviin asti, ei ainakaan yhtään yli ja istuu kyllä mielestäni ihan hyvin. Toinen vaihtoehto olisi mustavalkoraidallinen tyköistuva maxihame ja sen kanssa vähän väljän mallinen vaalea kukkakuosinen (sifonki?)toppi. Ap

Ei hyi.... ei kukkakuosia raidan kanssa. Kuviot riitelevät.

Maksimekot sopivat vain hyvin harvoille, pitkille ja laihoille. Muulla maksihame tekee helposti jalattoman tumpin näköiseksi.

Mieluummin tuo kuvan mekko!

Vierailija
25/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätit sandaalit ja pitsineule niin toimii. Nuo hihattomat hihat on ainoa vähän tätimäinen piirre tuossa mutta neuleella saa hävitettyä. Ja sandaalit on nuorekkaammat kuin avokkaat.

Vierailija
26/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin lähteä tuollaisessa kaupungille. N36

Vierailija
27/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten jotkut saa tosta tätimäisen. Toihan on oikein nätti ja siro mekko, anna mennä vaan! :)

Vierailija
28/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asusteet tulee olemaan samat riippumatta siitä kumpaan asuun nyt päädynkään, eli valkoinen nahkainen olkalaukku ja mustat sandaletit ja tietysti korut jotka mulla on aina, eli kaulakoru,korvikset ja sormukset (kaikki hillittyjä kultaisia) Hiukset ajattelin laittaa jonkin sortin nutturalle. Miltäs tämä kuulostaa? :D Ap

Vierailija
29/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin aika tätimäinen, mutta pukeudunkin tosi nuorekkaasti itse. Jos olet ikäistäsi vanhemman näköinen, niin tuo mekko sopii varmaan hyvin!

Vierailija
30/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raidallista hametta kukallisen topin kanssa! Tuo mekko on ihan hyvä, ei ole tätimäistä nähnytkään.

Vierailija
31/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä äänestän maxi-mekkoa ja paitaa. Kuulostaa nuorekkaammalta, eli sopii sun ikäiselle paremmin.

Missä kohtaa ap kertoi ikänsä?

Vierailija
32/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä, millainen mekko on näiden tätimäisyyttä valittavien mielestä nuorekas? Joku pakarat paljastava minimekkoko?

Vierailija
33/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi lähteä. Varaudu pienellä hakaneulalla. Etumus ei välttämättä pysy paikallaan vaan lurpsahtaa. Saat kiinnitettyä sen sisäpuolelta.jos et halua esitellä rintojasi.

Vierailija
34/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä äänestän maxi-mekkoa ja paitaa. Kuulostaa nuorekkaammalta, eli sopii sun ikäiselle paremmin.

Missä kohtaa ap kertoi ikänsä?

Yhdessä kommentissa mainitsin että olen 30v. :) Ap

Vierailija
35/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko tulla nolatuksi.

Vierailija
36/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkältihän vaatevalinnat riippuvat omasta tyylistä. Paras pukeutua sellaisiin, mitkä omasta mielestä näyttävät hyvältä ja olla välittämättä muiden mielipiteistä. Aina löytyy näkemyksiä puolesta ja vastaan oli vaate millainen tahansa. 

Vierailija
37/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento nuttura ja muutamia kiehkuroita irralleen. :)

Vierailija
38/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseshortsihuoratko tässä ketjussa vastailee :D

Vierailija
39/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee kiitos kaikille, nyt uskallan laittaa ton mekon hyvillä mielin päälle :) Ap

Vierailija
40/43 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin tuohon päälle vielä ohuen neuleen tms. Vain siksi, että en osaa olla hihattomissa vaatteissa. Jos sinulle on ok olla, tuo on oikein nätti pelkiltäänkin. Sopivasti arkinen, mutta ei mikään trikoomekko kuitenkaan. Hauskaa iltaa teille!