Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuiko teidän elämässä mikään Koronan myötä

Vierailija
11.06.2020 |

Kun Korona alkoi niin oli kauheasti kommentteja sitä miten maailman muuttuu ja ei enää palata samanlaiseen maailmaan.
No kävikö niin ?
Muuttuiko mikään.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vielä on vaikea sanoa... Ehkä syksyllä näkee sen muuttuiko mikään.

Vierailija
2/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänlaatu parani kaikin tavoin. Olen ollut oikein onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiskoulutus siirtyi verkkoon ja se helpotti lisä töiden vastaanottamista. Yksi harkka peruuntui mutta sain pidemmän pestin, jossa sain sen poikkeusoloissa suoritettua, sikahyvällä palkalla.

Vierailija
4/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muuttui. Työt loppuivat, uusia ei ole näkyvissä. En tapaa ketään, alustava suhde loppui. Terveys huononi, niin henkinen kuin fyysinen.

Vierailija
5/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttunut.

Vierailija
6/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan.

Vierailija
7/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minulla vielä kauheasti mikään ole muuttunut. Pari kuukautta olin poissa töistä joten hiukan kukkaroa joutui kiristämään. Syksy sitten ratkaisee. Silloin voi muuttua enemmän jos tilanne jatkuu.

Mutta en näe mitään suurta yhteiskunnallistakaan muutosta. Ehkä ajateltiin myös että ihmiset jotenkin tästä jalostuu kun koetaan kovia yhdessä mutta en näe sellaistakaan.

Vierailija
8/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampaa, kun kaikenlaisia sössöttäjiä on vähemmän. Jos joku edes yrittää aloittaa nostan sormen huulille ja sanon hyss hyss corona tarttuu !

Zinc

Vierailija
9/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tupakoinnin.

Vierailija
10/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään muuten kauppakeskukseen oli palannut pari feissaria ! 

Katsoivat vaan kun kävelin ohi. Olisin vastannut vain: corona, corona, jos olisivat jotain kyselleet ;)

Se täytyykin muistaa ainakin seuraavat pari vuotta ..

Zinc

Vierailija
11/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin tupakoinnin.

Minä myös!

Vierailija
12/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten koulunkäynti oli hieman erilaista ja kauppoihin tuli käsidesit ja turvavälit. Muuten kaikki on kuin ennenkin.

Vierailija
13/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri. Kavereita vaan tapaa harvemmin. 

Vierailija
14/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaranteeni oli parasta, mitä meille pitkään aikaan tapahtui. Lapset leikkivät ulkona, ehdittiin harrastaa rauhassa seksiä miehen kanssa 😀

Vierailija
15/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
16/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttui niin, että tavataan muita ulkona. Emme käy kaupassa, emmekä matkusta. Ei sitä vielä tiedä miten pysyvä muutos on, aika näyttää.

Vierailija
17/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elämästä hävisi kyllä kerralla kaikki turhuus ja jatkuva meneminen enkä kyllä alkushokin jälkeen kaipaa näistä enää mitään. Omalla kohdalla elämä siis muuttui melko paljonkin, mutta ainoastaan hyvään suuntaan ja tuntuu että vihdoinkin elän itselleni aidosti sopivaa, omanlaista elämää. Ennen oli ihan liikaa sitä mikä näin jälkeenpäin oli pelkkää turhaa suorittamista ja "pakkoa" olla tietynlainen ja nyt tuntuu hieman huvittavaltakin ajatella niitä asioita joiden tekemättömyyden kuvitteli aiemmin olevan liki maailmanloppu. Kaikkihan on nyt omassa elämässä paremmin <3

Vierailija
18/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että muuttumiset alkaa näkymään enemmän vasta syksyllä. Varsinkin ne yhteiskunnalliset muuttumiset. Ja siihen nähden on kyllä hiukan mietityttävä ajatus mikäli tauti palaa.

Itsellä muuttui niin että ei ole ollut töitä ja ensimmäisen kerran elämässäni olen nyt kaksi kuukautta nauttinut sekä asumistuesta korotettuna että työttömyyskorvauksesta. Tai pari keikkaa olen tehnyt

Syksystä ei vielä tiedä. Jos Korona ei palaa niin tilanne ennallisoituu mutta jos palaa niin sitten kysymysmerkki.

Vierailija
19/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa elämän katoavaisuutta ja Jumalan sanaa.

Vierailija
20/31 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään muutne kuin ,että kirjastoon ei päässyt(luin sit e-kirjoja -ja laehtiä vaan), kaupassa yritin käydä vähän harvemmin ja työkkäri ei huohottanut kerrankin hetkeen niskaani, joka oli parasta mulle koko korona-ajassa. Nyt huohottaa taas, ja masennus ja ahdistus siten pahentui heti. Mihinkään ravintoloihin ja huvituksiin ei ollut aiemminkaan rahaa, jotne mulle ihan yksi hailee ovatk oauki vai kiinni vaikka lopullisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi