Hitto kun lähikaupassa ei myydä tarpeeksi isoja kondomeja
Kaikki puristaa liikaa. Onko muilla sama ongelma?
Kommentit (37)
Vaikka myytäisiin, mitä sinä niillä tekisit?
Netistä saa tilaamalla ihan kustomkokoja. Esim USAssa on laitonta maahantuoda isoja kokoja, sinne joutuu tilaamaankin ulkomaisen osoitteen kautta. Suomessa on helpompaa!
Oletko kokeillut Anttilan muovikassia?
Sultan kookas XL toimii mulla hyvin. Toki mielummin ilman, koska kumi miehellä vastaa naisella samaa kuin pimppaan laitettaisiin sisälle muovipussi.
Vierailija kirjoitti:
Sultan kookas XL toimii mulla hyvin. Toki mielummin ilman, koska kumi miehellä vastaa naisella samaa kuin pimppaan laitettaisiin sisälle muovipussi.
Mä mielummin virittelen vessan kaakeliseinään showermountilla tekopilden ja lähen sinne kyydeille kuin suhaan noiden kumien kanssa. Pelkästään se kumi miltä se tuntuu siinä kalun päällä tuntuu niin väärältä. Puristaa ja tuntuu ihan kuin sitä kuristeittaisiin jokaisesta mahdollisesta kulmasta. Kaikenlisäksi kaikki tunto häviää pois.
Sanomattakin selvää että ei tule paljon harrastettua seksiä tuntemattomien kanssa, koska kumin kanssa seksi mulle ei ole edes seksiä eli miksi nähdä vaivaa?
Exäni kehui isolla peniksellään jo ennen kuin oli sen näyttänyt. Käytti näitä isojen poikien kondomeja. No, koskaan en raaskinut paljastaa, että aiemmalla oli pidempi ja paksumpi, mutta normikumeja käytti
Vierailija kirjoitti:
Exäni kehui isolla peniksellään jo ennen kuin oli sen näyttänyt. Käytti näitä isojen poikien kondomeja. No, koskaan en raaskinut paljastaa, että aiemmalla oli pidempi ja paksumpi, mutta normikumeja käytti
Jos kumi pysyi exäsi kalun päällä, niin hän teki aivan oikein käyttäessään isoa kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumi pysyi exäsi kalun päällä, niin hän teki aivan oikein käyttäessään isoa kokoa.
Hän sitoi sen narulla juuresta kiinni niin pysyi.
Mulla mahtuu perus kortsuun muna juuri ja juuri mutta muna ja kivekset ei millään
Tämä on hyvin yleinen, vaiettu ongelma. Hyvä että otit puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mahtuu perus kortsuun muna juuri ja juuri mutta muna ja kivekset ei millään
Ne perus kortongit on tehty nysämunille, naista ei semmoisella vehkeellä tyydytetä.
Kuka haluaa sisäänsä mahdottoman ison vehakeen? Mun yhdellä kumppanilla oli ja sain aina virtarakkotuleduksen kun hankasi sillä. KYllä normaali on passeli. Voi sua?
Mikä on takanakki?