Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto kun lähikaupassa ei myydä tarpeeksi isoja kondomeja

Vierailija
11.06.2020 |

Kaikki puristaa liikaa. Onko muilla sama ongelma?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa on XL Protex. Kiusallisinta on posliinisuudelma veskissä takanakin istuessa.

Mikä on takanakki?

Vierailija
22/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka myytäisiin, mitä sinä niillä tekisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita muovipussi

Vierailija
24/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttelitoivetta Alepaan!

Vierailija
25/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patongin ympärille elmu kelmua

Vierailija
26/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä saa tilaamalla ihan kustomkokoja. Esim USAssa on laitonta maahantuoda isoja kokoja, sinne joutuu tilaamaankin ulkomaisen osoitteen kautta. Suomessa on helpompaa!

Vierailija
27/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut Anttilan muovikassia?

Vierailija
28/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sultan kookas XL toimii mulla hyvin. Toki mielummin ilman, koska kumi miehellä vastaa naisella samaa kuin pimppaan laitettaisiin sisälle muovipussi.

Vierailija
29/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sultan kookas XL toimii mulla hyvin. Toki mielummin ilman, koska kumi miehellä vastaa naisella samaa kuin pimppaan laitettaisiin sisälle muovipussi.

Mä mielummin virittelen vessan kaakeliseinään showermountilla tekopilden ja lähen sinne kyydeille kuin suhaan noiden kumien kanssa. Pelkästään se kumi miltä se tuntuu siinä kalun päällä tuntuu niin väärältä. Puristaa ja tuntuu ihan kuin sitä kuristeittaisiin jokaisesta mahdollisesta kulmasta. Kaikenlisäksi kaikki tunto häviää pois.

Sanomattakin selvää että ei tule paljon harrastettua seksiä tuntemattomien kanssa, koska kumin kanssa seksi mulle ei ole edes seksiä eli miksi nähdä vaivaa?

Vierailija
30/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni kehui isolla peniksellään jo ennen kuin oli sen näyttänyt. Käytti näitä isojen poikien kondomeja. No, koskaan en raaskinut paljastaa, että aiemmalla oli pidempi ja paksumpi, mutta normikumeja käytti

Vierailija
31/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni kehui isolla peniksellään jo ennen kuin oli sen näyttänyt. Käytti näitä isojen poikien kondomeja. No, koskaan en raaskinut paljastaa, että aiemmalla oli pidempi ja paksumpi, mutta normikumeja käytti

Jos kumi pysyi exäsi kalun päällä, niin hän teki aivan oikein käyttäessään isoa kokoa.

Vierailija
32/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kumi pysyi exäsi kalun päällä, niin hän teki aivan oikein käyttäessään isoa kokoa.

Hän sitoi sen narulla juuresta kiinni niin pysyi.

Vierailija
33/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mahtuu perus kortsuun muna juuri ja juuri mutta muna ja kivekset ei millään

Vierailija
34/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä luontoa, vedä paljaalla.

Vierailija
35/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvin yleinen, vaiettu ongelma. Hyvä että otit puheeksi.

Vierailija
36/37 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mahtuu perus kortsuun muna juuri ja juuri mutta muna ja kivekset ei millään

Ne perus kortongit on tehty nysämunille, naista ei semmoisella vehkeellä tyydytetä.

Vierailija
37/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa sisäänsä mahdottoman ison vehakeen? Mun yhdellä kumppanilla oli ja sain aina virtarakkotuleduksen kun hankasi sillä. KYllä normaali on passeli. Voi sua?