Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikää 47v enkä kehtaa hakea töitä

Vierailija
11.06.2020 |

Koen epäonnistuneeni täysin elämässäni. Tehnyt toimistotöitä alemmalla yliopistotutkinnolla. Nyt hävettää hakea edes töitä, tuntuu muutenkin, ettei millään ole mitään merkotystä enää. Tässä iässä, tässä elämäntilanteessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaan kehdata, kun eläkeikään on vielä matkaa.  Vanhemmat kuin sinun ikäiset hakevat vielä töitä.

Vierailija
2/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs toimistotöissä on vikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten merkonomit kehtaa noita töitä hakea kun ekonomitkin on jo kärkkymässä samoja töitä sietääkin hävetä.

Vierailija
4/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ajatus sinulla. Oma mies hakee parhaillaan töitä ja on 50v. Ihan normaalia vaihtaa työpaikkoja nykyisin =) Tsemppiä, hyvällä asenteella!

Vierailija
5/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin epäonnistunut olo. Että pitäisi muka olla jotain enemmän. Työhistoriaakin max 15v takana vain. Noloa. Ap

Vierailija
6/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin epäonnistunut olo. Että pitäisi muka olla jotain enemmän. Työhistoriaakin max 15v takana vain. Noloa. Ap

En minäkään mädäntyneellä työkokemuksella /koulutyksella kehtaisi. Uuteen klulutukseen vaan

Vierailija
7/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mä olen vaihtanut työpaikkaa 52v, 54v ja 59v:nä aina parempaan:) Viimeksi myyntijohtajan tehtävään

Ihan vaan yo-merkonomin papereilla lähdetty duuniin.

8/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain töitä 51-vuotiaana ja sain työpaikan. Mikä siinä nyt niin ihmeellistä on?

Vierailija
9/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain unelmien työpaikan juurikin 47vuotiaana. Olin myös ihan varma ettei minua valita koska olin jo ”niin vanha”. Sitä ennen olin ollut saman kaupungin palveluksessa jo yli 20v. Onneksi tajusin lähteä. Pääsin oravanpyörästä ja elämäni on nyt niin paljon parempaa.

Vierailija
10/10 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sinua vanhempi, kun aloitin täysin uuden ammatin opiskelun, sain tutkinnon valmiiksi ja olen jo tehnyt töitä pari vuotta. Häpeää en ole tuntenut koskaan. Päinvastoin, olen hemmetin ylpeä aikaansaannoksestani työttömyyden ja ikuisten silpputöiden jälkeen. Sitä paitsi on täysin normaalia vaihtaa työpaikkaa omallakin alalla paljon vanhempanakin. Olen hämmentynyt ajatuksistasi.