Mites muiden laihduttajien päivä on sujunut?
Mulla mainiosti, ihan hirveästi energiaa :D
Olen kävellyt sekä koiran kanssa että yksin, yht. n. 5km. Hypin hyppynarulla 300 hyppyä.
Aamiaiseksi meni yksi siivu ruisleipää juustolla, kurkulla ja paprikalla, keitetty kananmuna sekä pieni mansikkajogurtti.
Äsken söin murokulhollisen verran salaattia, sis. salaattia, kurkkua, paprikaa, kirsikkatomaatteja, sipulia ja raejuustoa. Lisäksi söin yhden lämpimän pinaattisämpylän juustolla ja kurkulla koska leivoin niitä juuri. Älyttömän hyvää. Seuraavaksi pyörälenkille.
Kommentit (5)
Hyvin. Nyt on hyvät ilmat palella. Olen oikein nauttinut helteestä ja samalla palelemisesta. Ensimmäiseen tavoitteeseen oli aamulla 400g.
Panosta, ap, mieluummin syömisiin kuin liikuntaan. Painoa hallitaan syömällä ei hirveällä liikuntarääkillä. Miten jaksat edes liikkua noin huonolla ravinnolla kun energia puuttuu melkein kokonaan?
Hienosti. 4.5kg pudonnut 9 vkon aikana normaalipainon sisällä.
Ihan älyttömästi energiaa, tänäänkin kärrännyt monta tuntia multaa ja soraa. Kävin uimassa, ihanaa kun bikinit näyttää taas hyvältä päällä.
Herkuttelin aamulla hilloleivällä ja kahvilla, lounaaksi söin paistettuja uusia perunoita, munakasta ja savulohta. Jälkkäriksi mansikoita.
Päivällinen iso lautasellinen kukkakaali-perunacurrya. Jälkkäriksi 1.5 riviä suklaata.
Nyt vielä marja-banaanismoothie iltapalaksi.
Yasion mukaan 1243kcal. Ruuasta ei kannata tinkiä!
Tänään oli hyvä päivä.
Aamulla söin partaäijäjugurttia johon sekoitin raejuustoa ja vattuja.
Kävin töissä pyörähtämässä neljä tuntia.
Lounaaksi kolme schärin gluteenitonta maissinäkkäriä, voita, oltermanni tilsitiä, tomaattia. Pari kuppia kahvia täysmaidolla.
Sitten touhusin puutarhahommia hiki päässä. Palkitsin itseni mehujäällä, joita olen tehnyt itse pakkaseen terveellisempänä vaihtoehtona jäätelölle .
Päivälliseksi kaalilaatikko ilman riisiä, varhaiskaalista ja hirven jauhelihasta.
Kävin töissä taas neljä tuntia. Vielä olisi vähän puutarhurointia ja iltatee.
En omista vaakaa, vaatekoon muutos kertokoon tuloksista.
Mennyt niin paljon kahvia ja vettä että ramppaan 10 min välein pissalla, kirjaimellisesti. Mitäs tässä muuta. Kaunis päivä.