Patarumat naiset
Sikarumat nuoret naiset työntää onnellisesti lastenkärryjä mutta työtön luuseri mies ei saa naista millään. Tasa-arvoako.
Kommentit (7)
Kauniin naisen ei tarvitse nähdä vaivaa miehen iskemisessä ja hoitelussa. Minä ruma mies olen naimisissa kauniin naisen kanssa. Aika usein haikailen nuoruuden tavallisen näköisten naisten perään - mutta olisi tainnut arki iskeä heidän kanssaan vielä ankarammin.
Työttömyys ja luuserius kertoo ettet ole ottanut vastuuta elämästä.
Ammattitutkinto ja armeija suorittamatta? Todellinen turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Sikarumat nuoret naiset antavat kenelle vaan kelpaa MUTTA tosi kivoja yllätyksiä on tullut vastaan kun ovatkin tosi hyviä petipuuhissa joten ei ole koiraa karvoihin katsomista! Ihan paras seksikokemus reippaasti ylipainoisen kanssa.
Tekeekö "vain" ylipaino naisesta pataruman?
Itse oon pitäny aina vähän pulleimmista naisista. Erityisesti sellasista joilla ylimääränen on kertyny takaosaston puolelle. Kun sellanen pyllistää, niin kyllä siinä taivaat aukee.
Sikarumat nuoret naiset antavat kenelle vaan kelpaa MUTTA tosi kivoja yllätyksiä on tullut vastaan kun ovatkin tosi hyviä petipuuhissa joten ei ole koiraa karvoihin katsomista! Ihan paras seksikokemus reippaasti ylipainoisen kanssa.