Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Jos Sofia koskaan huolisi sinut, jättäisitkö välittömästi nykyisen kumppanisi?

Vierailija
11.06.2020 |

Miten on?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan taatusti jättäisi, vaikka nyt muuta väittäisivät. Pitäähän se nyt saada kokeilla.

Tuo on sitten aivan vtun ärsyttävää. "Ihan taatusti, vaikka muuta väittävät". Miksi väittää muuta jollain anonyymilla keskustelupalstalla jos ei oikeasti ole sitä mieltä???

Vierailija
22/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja siis Stefu joka rupeaa pikkuhiljaa katumaan päätöstään ja lompakon köyhtymistään. Tekee exeltaulukoita kuinka moni mies on yhtä tyhmä kuin saapas herra itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju, paljon on "miehiä" vastaamassa.

Vierailija
24/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi pitkällä tikullakaan (enkä nyt tarkoita penistäni. Vai tarkoitanko?)

Vierailija
25/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. En ikinä, kehtaisi missään näyttää naamaani tuon lokin kanssa.

Entä makkarissa kahdestaan? Veikkaan että hänessä kuitenkin on visuaalista potentiaalia enemmän kuin nykyisessäsi.

Visuaalista potentiaalia mihin? Oksentamiseen?

Olet katkera nainen :)

Olen mies, joka tykkää aidoista ihmisistä. Silikonirinnat ja muut härpäkkeet on oksettavia.

Vierailija
26/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En tee mitään tuollaisella muovisella rahanperässä juoksijalla

T: mies

Näin minäkin vastaisin vaimolleni. Tosiasia on että panisin.

Entä jättäminen, se oli se kysymyksen pointti? Lähtisitkö parisuhteestasi? Se nyt on varma, että jokainen munankantoteline panisi jos salaa saisi.

Ilman muuta jättäisin. En pysty kahta naista elättämään.

Vierailija
27/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jättäisin, seikkailun makuun pääsisi enemmän kun nykyisen.

Vierailija
28/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen olet? Esittäisitkö tuon kysymyksen isällesi ja miten arvelisit hänen suhtautuvan siihen? Hymähtäisikö huvittuneesti ja pitäisi sinua pikkuisen ikäistäsi lapsellisempana? Niin arvelinkin.

Vierailija
29/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskisi pitkällä tikullakaan (enkä nyt tarkoita penistäni. Vai tarkoitanko?)

Tikku on alitajuinen fallossynonyymi. Tässä yhteydessä kiellät asiaa haluten sitä kuitenkin.

Vierailija
30/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha kysymys, eiole pelkoa että koskaan huolisi, olen köyhä

Vierailija
31/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En tee mitään tuollaisella muovisella rahanperässä juoksijalla

T: mies

Naisen kirjoittama viesti, jolla pyritään harhaisesti vakuuttelemaan itselleen, ettei oma perus-Pentti lähtisi sofian matkaan tilaisuuden tullen. Kyllä ihan varmasti lähtisi noin 90% tämän maan miesväestöstä. Itse toki myös. Jäisi kuin nalli narikkaan oma muikkelini. Realismi ja objektiivisuus puuttuvat nykyihmisiltä.

Uskallan sanoa aivan varmasti, että puolisoni ei lähtisi Sofian matkaan. 60+ korkeasti koulutetulla miehellä ei ole harhakuvitelmia siitä, että hänellä ja Sofialla olisi samanlaiset tulevaisuuden haaveet, toiveet ja suunnitelmat; että Sofian kanssa istuttaisiin iltoja kotona ja keskusteltaisiin ajankohtaisohjelmista, luettaisiin viikonlopun aamiaispöydässä Hesari ja puhuttaisiin uutisista, vapaa-ajalla retkeiltäisiin ja yövyttäisiin teltassa, arki-illat tähän aikaan vuodesta könyttäisiin hoitamassa isoa pihaa jne. En tiedä, mitä mieheni ajattelee Sofian ulkonäöstä, mutta uskon että ulkonäöllisestikin hänen ihanteensa on aivan toisenlainen. Mm. Joan Baezia on kehunut joskus erittäin kauniiksi.

Miten realistista sinulle olisi hankkia sellainen elintaso, että pystyisit Sofian pitämään? Kuinka usein pyörit samoissa piireissä kuin hän eli mikä on turnauskunto seurapiiribiletyksessä?

Vierailija
32/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi jonkun 10 v takaisen Sofian niin joutuisi harkitsemaan, mutta en mä tota nykyistä huumehörhöä kumihuulta ottaisi. Se oli ennen poikkeuksellisen kaunis, nyt pilalla.

Vierailija
33/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää ole seksismiä, häh? Oletetaan että suurin osa miehistä on niin tahvoja että ajattelee pelkästään k*kkelillä, tai että jos kaunis nainen.. no, nainen kuitenki, ehdottaa, niin mies jättää kaiken ja lähtee. Jos olisin mies ni kyllä suuttuisin tästä ketjusta... :D

Vierailija
34/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne häntä riittävän hyvin vastatakseni tähän, mutta sen perusteella mitä hänestä (vastentahtoisesti) tiedän, ei meillä olisi mitään yhteistä. Miksi haluaisin olla sellaisen ihmisen kanssa? Mitä annettavaa hänellä olisi minulle, ja mitä minulla hänelle? Ja ennen kaikkea, miksi jättäisin nykyisen vaimoni, jonka kanssa elämä on helppoa ja mukavaa? Onhan Sofia näyttävän näköinen, mutta se ei riitä. En minä museossakaan yhtä taulua kauaa jaksa katsella. Kyllä minä joudun nyt vastaamaan tähän, että en jättäisi. Ja hieman ihmettelen, jos joku todella jättäisi.

M 51

Vierailija
35/35 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää ole seksismiä, häh? Oletetaan että suurin osa miehistä on niin tahvoja että ajattelee pelkästään k*kkelillä, tai että jos kaunis nainen.. no, nainen kuitenki, ehdottaa, niin mies jättää kaiken ja lähtee. Jos olisin mies ni kyllä suuttuisin tästä ketjusta... :D

Lisäksi nämä kotonaan vapaa-aikansa istuvat ja netissä roikkuvat miehet kuvittelevat, että Sofian kanssa heistäkin kuoriutuisi sosiaalisia supliikkimiehiä, jotka viihtyisivät illasta toiseen pikkujulkkispiirien pippaloissa. Tarjoaisivat rehvakkaasti kierroksia paitsi Sofialle niin myös muutamalle tämän ystävälle, koska ei Sofia varmasti kovin kauan sellaista miestä katselisi, joka ei osoita varallisuuttaan myös tarjoamalla auliisti muille. Veikkaanpa, että aika nopeasti tulisi ikävä koti-iltoja, tietokonepelejä ja vauvapalstaa ;-)