Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyöt ja ei työhuonetta

Vierailija
11.06.2020 |

Miten olette ratkaisseet tämän ongelman? Olen lomautettuna ja teen kotona ihan normaaleja juttuja, mies tekee jonkin verran töitä (koodaa) ja iltaisin pelaa. Tietokone sijaitsee olohuoneessa ja miehen tehdessä töitä en voi katsoa telkkaria tai muutenkaan oikein tehdä mitään, etten häiritsisi miehen keskittymistä. Iltaisin mies pelaa kavereidensa kanssa ja silloinkaan en voi oikein tehdä tai itse keskittyä mihinkään melun takia. Mies ei suostu siirtämään tietokonetta makuuhuoneeseen koska hän ei voisi pelata öisin kun menen nukkumaan aikaisemmin. Haluaisin enemmän tilaa omassa kodissani!! Isompaan asuntoon muutto ei onnistu, sillä tämänhetkinen vuokra on jo kipurajoilla. Ehdotuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle kunnolliset vastamelukuulokkeet, jotta voi tehdä töitä samalla kun sinä touhuat omia juttujasi.

Iltaisin voitte varmasti sopia, milloin hän pelaa ja milloin sinulla on ns. häiriötöntä ”vapaa-aikaa” kotona? Eikai oletus ole että hän pelaa joka ilta tai että hän ei voisi pelata lainkaan? Löydätte varmasti kompromissin asiaan 😊

Ihana positiivinen viesti 😊 Minulle kyllä kävisi tuollainen ”vapaa-aika” tuntuu että ongelma on nyt enemmän miehestä kiinni... Otin asian tänään puheeksi ja hänen mielestään prioriteettina pitäisi olla hänen työnsä. Ap

No onhan työn tekeminen prioriteetti, sinun pitää keksiä päiväksi muuta tekemistä. Mutta se ei ole reilua, että joudut vielä illallakin joustamaan, molemmille kuuluu oma ruutuaika. Tsemppiä, kyllä tämä joskus loppuu!

Minua ei oikeastaan haittaa ruutuajan puute mutta voisi olla kiva katsoa vaikka elokuvaa niin halutessaan. Miehen pelatessa häiritsee se, että mies puhuu ja huutaa pelin ajan, 3-6 tuntia joka päivä. Hän on jonkinlainen ryhmänjohtaja, joka suunnittelee strategiat ja antaa muille komennot. En pysty samaan aikaan esimerkiksi lukemaan ilman kuulokkeita. Tästä on tullut minulle ongelma vasta nyt kun olemme molemmat kotona. Aiemmin minulla oli hiljaista aikaa töissä ja tykkään vapaa-ajallanikin vain olla ja tehdä rauhallisia juttuja. Mies taas on vastakohta, koko ajan joko TV, peli, radio tai joku muu laite päällä. Useimmiten vielä vähintään kaksi yhtäaikaa. Luultavasti miestäkin turhauttaa tilanne ja töiden tekeminen samalla kun olen itse ”lomalla”.

Vierailija
22/23 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala!  kylläpä  on lapsellinen aikuinen mies.   Minun työtoverilla oli tuollainen nuori naapurimies.   Rivitaloyksiössä huusi ja kiroili yksinään koko yön, eikä naapurissa voinut nukkua.   Vaikka se oli edullinen  työsuhderivitalo  oli naapurin pakko muuttaa muualle Espooseen.  Eihän kukaan perheellinen voi elää noin , ellei sitten ole  omaa kerrosta varaa pitää itsellään. Parisuhteessa  sentään pitäisi osa elää  normi päiväjärjestystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala!  kylläpä  on lapsellinen aikuinen mies.   Minun työtoverilla oli tuollainen nuori naapurimies.   Rivitaloyksiössä huusi ja kiroili yksinään koko yön, eikä naapurissa voinut nukkua.   Vaikka se oli edullinen  työsuhderivitalo  oli naapurin pakko muuttaa muualle Espooseen.  Eihän kukaan perheellinen voi elää noin , ellei sitten ole  omaa kerrosta varaa pitää itsellään. Parisuhteessa  sentään pitäisi osa elää  normi päiväjärjestystä.

Apua! Meillä ihan samanlainen naapuri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi