Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäpukeutumisen tuska!

Vierailija
11.06.2020 |

Joka kesän alku sama juttu. Tuntuu että kaapissa ei ole mitään, ne mitä on ei istu päälle hyvin, kauhean epävarma olo itsestään vaikka en muuten ole erityisen epävarma ihminen. Iho on kalmankalpea, en ole lihava mutta en treenattukkaan, ei ole muotoja mitkä näyttäis kivalle topeissa jne. Ja monet löysät vaatteet taas näyttää joltain säkiltä päällä. Mitä hittoa tässä taas pukis?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene ulos, sisällä olen alusvaatteissa!

Vierailija
2/6 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne. Olisipa ohuet reidet ja pieni peppu, niin voisi käyttää shortseja! Löytyisi kokoja, ihan sama valkoiselle iholle ja näkyville verisuonille.

Mutta ei kaikki rasva jaloissa ja perseessä. Olen niin kateellinen kaikille kapea lantioisille tikkujaloille.

T. Päärynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää kesämekkoja.

Vierailija
4/6 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen lihonut vuoden aikana reilusti. Mikään mekko ei mennyt päälle tai näytti todella pienelle ja vääränkokoiselle. Yhdet ohuet viskoosihousut mahtuu ja t paitaa pariksi... ahdistaa

Vierailija
5/6 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi helpottuu heti kun lakkaat miettimästä miltä näytät. Löysät säkit ovat mukavia. Suosittelen.

Vierailija
6/6 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on karmea keratosis pilarista. Löysä, veltto, kuiva ja näppyläiset jalat. Ikä mulla 27v.

Mä en tajuu noita Instagram naisia miten ne voi olla noin upean näköisiä, kuvanmuokkausta se ei ole koska kadulla näkee samanlaisia ja samoin ystäväni.

Miten jollain voi olla noin upean sileä ja ruskea iho?

Mun iho näyttää aivan sairaalta verrattuna mun kaverin ihoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi