Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vastailette kysymyksiin jotka ovat selkeästi provoja?

Vierailija
07.07.2006 |

Oletteko niin t---iä että uskotte kaiken? Esim. luomuäidit ovat oikeita äitejä tai sektioäidit ovat huonoja... Joku tahtoo vaan tahallaan ärsyttää, antaisitte niiden olla!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkos itse niin t---ä että uskot jokaisen vastaajan olevan tosissaan? joku tahtoo ehkä vaan pitää hauskaa, antaisit olla!

Vierailija
2/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa välittää aloittajan hölmöydestä. Kyllä provo-alotuksestakin saa keskustelun juurta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En jaksa välittää aloittajan hölmöydestä. Kyllä provo-alotuksestakin saa keskustelun juurta :)

mutta minä en ainakaan halua ilahduttaa typerää aloittajaa, ja olla mukana hänen toivomassaan tappelussa.

Vierailija
4/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat valitettavasti ovat.

Vierailija:

oletkos itse niin t---ä että uskot jokaisen vastaajan olevan tosissaan? joku tahtoo ehkä vaan pitää hauskaa, antaisit olla!

Vierailija
5/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen, että provojen tekijät ovat keskimäärin niin tyhmää porukkaa, että heille ei ole mitään tehtävissä. Jos todella joku saa olonsa onnelliseksi siitä, että luulee tyhmien uskovan heidän juttunsa ja kikattelevat koneidensa ääressä muka fiksuuttaan (LOL!) pitäkööt hauskuutensa. Enemmän säälittävää kuin raivostuttavaa :D

Vierailija
6/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta minä en ainakaan halua ilahduttaa typerää aloittajaa, ja olla mukana hänen toivomassaan tappelussa.

En minäkään halua ilahduttaa typerää aloittajaa, ja sen takia kommentoinkin mielenkiintoisia keskusteluja yleiseltä tasolta. Joskus kirjoitan alkuun, että " minulle on sama onko ap provo vai ei, mutta minusta..." tai jotain vastaavaa, jolloin todellakin tarkoitus on vain esittää omia näkökulmia sen enempää ap:ta ilahduttamatta. Ihmettelen näiden " Sektio ei ole synnytys" -ketjujen aloittajien mielentilaa. Kuka oikeasti saa jotain kiksejä väittelyn aikaansaamisesta?