Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä surusta yli

Vierailija
11.06.2020 |

Menetin mieheni.
Suru ei lähde vaikka menehtymisestä on vuosi. Haaven hänen luokseen pääsystä vaikka minulla on lapsia.
Nyt pitäisi mennä mökille, koska lapset haluaa. Olen huono grillaamaan, en osaa ajaa moottoriveneellä, en osaa edes pilkkoa puita. Siellä on ne miehen pilkkomat puut ja miehen tekemät muutkin jutut. Miten pystyn menemään sinne?

Miten surun saa kehosta pois? Keuhkoihin sattuu, mieleen sattuu. Psykologista eikä vertaisryhmästä ole apua. Olen shokkiaiheessa edelleen.

Elämä tuntuu tyhjältä kun paras ystävä on pois. En saa läheisyyttä mistään. Pitää vaan olla vahva vaikka koneisto on rikki ja ruosteessa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
22/28 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa mutta nyt sun pitää vaan kasvaa ja olla se vastuullinen aikuinen. Hoitaa hommat ja jos et osaa niin pitää pyytää apua. Tai palkata apua.

Löytyykö mökin lähistöltä työhaluista koululaista tms. Pillkkomaan puita jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni asken kerrallaan, myy se auto nyt. Saat siitä enemmän nyt kuin huomenna.

Vierailija
24/28 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vuoksi on hyvä alkaa järjestellä elämää vähitellen. Ujuta sinunlaisia asioita mökkikesään. Kuka sinä olet? Et ole miehesi. Hän oli hän ja sinä olet sinä. Tykkätkö edes mökkeillä?

Lapsille voi sanoa että ei, emme mene mökille vaan vaikka rantalomalle kreikkaan

Vierailija
25/28 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä pääse eroon. Surun kanssa on vain opeteltava elämään.

T: itsemurhaan vuonna 2006 kuolleen puoliso

Vierailija
26/28 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tykkäänkö mökkeilystä. Tykkään uida yöllä järvessä ja rakastin saunoa öisin miehen kanssa. Tykkäsin kokata ja maalata ja istua veneessä puolinukuksissa. Tykkäsin tanssia klassikkoja miehen kanssa, ja lähteä sinne lapsivapaalle kuohuvien kanssa. Mökillä oltiin kuin vanhaan aikaan ja se oli ihanaa.

En kuitenkaan tykkää olla vastuuhenkilö. En tykkää olla siellä yksin ilman rakkautta. Pelkään, että joku hukkuu ja ahdistun kun joudun miettimään mitä kaikkea tarvitsee, kun koko vastuu on minulla. Aiemmin pakkasin vaatteet ja mietin mitä raikasta haluan kokata. Nyt on mietittävä aivan kaikki, en edes muista mikä painoraja on pelastusliiveissä. Koko reissu ahdistaa.

En edes tiedä kuka olen yksin. Suorittaja näköjään. Tuntuu, että maailma on vaan liiaksi vastuuta täynnä. En minä edes tiedä mitä bensaa veneen moottoriin kuuluu laittaa 😭😭

Ap

Vierailija
27/28 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kalastuksesta mitään, en edes tiedä miten sen kuvan saa pohjakivestä irti, vai katkeaako siima ja se jää sinne.. En ole ikinä kalastanut. Näitä asioita on hirveästi. Ei minusta ole korvaamaan aktiivista ja uudesta innostuvaa ihmistä, joka jaksoi kärsivällisesti opettaa.

Isäni on luvannut tuoda sinne jonkun härpäkkeen mikä pilkkoo puut. Isäni tulee tekemään vihtoja ja tekemään jotakin kattoon liittyvää mikä jäi viime kesänä kesken. (Tuntuu hirveätä olla näin pihalla!)

En voi myydä mökkiä koska lapset rakastavat sitä. Siellä on heidän varhaislapsuuden parhaimmat muistot.

Ap

Vierailija
28/28 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko narsistin uhri? Vai narsisti itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä