Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ihmiset, asiakaspalvelijat ym on olleet ihan erityisen vmäisiä viime aikoina

Vierailija
11.06.2020 |

Johtuuko vihdoin lämmenneestä säästä vai pitkäaikaisesta stressistä tämä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin ennen kesälomaa heiluivat ihan raivoissaan.

Vierailija
22/25 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta. Varasin juuri julkiselle uuden hammaslääkäriajan kun edellinen oli peruttu koronan takia. Olin huolissani toimenpiteen lykkääntymisestä ja hoitaja jaksoi käydä läpi asiaa ja vastata kysymyksiin. Oli muutenkin hyvin ystävällinen. Ja äsken hain pyörän korjaamosta ja palvelu oli asiallista ja leppoisaa. Kassatkin ovat olleet iloisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 12 on siis vaateliikkeessä töissä

Vierailija
24/25 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä katsoa onko joillain ylimielisillä (trendi)baarinpitäjillä muuttunut äänikellossa vähentyneiden asiakasvirtojen vuoksi. 😁

Vierailija
25/25 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki on peestä nykyään, niin se johtuu siitä että kenties olet itse kyrpiintynyt ja leipääntynyt ja joko näet sitä joka puolella, tai sitten peräti heijastat sitä joka puolelle?

Tänään koettua. Olin apteekissa ihan normaalisti asioimassa. Menin maksamaan ja kassa mokasi jotain, ja joutui selvittelemään vanhemman työntekijän kanssa, miten käteismaksu muutetaan korttimaksuksi. Odottelin valittamatta tai pyörittelemättä silmiäni. Lopulta kun kassatapahtuma oli valmis, niin kumpikaan työntekijöistä ei sanonut kiitos/ole hyvä, seisoivat vaan ja toljottivat odottaen, että poistun! Nappasin itse kuitin koneesta (korona, joten onko tämä käytäntö?) ja juoksin bussiin, josta melkein myöhästyin siis apteekkiselkkauksen takia. En ollut ehtinyt säheltää ja ostaa mobiililippua niin kysyin, että voinko ostaa sen matkalla äkkiä mobiililla (maksaa lähes euron vähemmän ja joskus ennen kuski on sanonut, että tottakai). Nyt kuljettaja tiuskaisi, että kyllä se nyt pitäis olla. Ja niinhän se oikeesti pitäis ja maksoin käteisellä sen kalliimman lipun kun en jaksanut seuraavaa odottaa 20 min ja käteistä nyt sattui onneksi mukana olemaan. Tuo mobiilijuttu on suht uusi tässä kaupungissa ja busseja kulkee tosiaan harvoin, niin olisi ihan jees jos jotain ymmärrystä asian suhteen olis mutta ei. Tässä vaiheessa alkoi siis v.tutttaa koska en ollut siitä omasta syystä myöhästynyt vaan kassan takia, joka ei ollut vain osaamaton vaan myös tosi töykeä. Kaikki nämä TAPAHTUMAT ei olisi ehkä ärsyttänyt, jos ihmiset olisi edes puhuneet mulle normaalisti.

Kaupassa käytinkin itsepalvelukassaa, se oli sentään ok. - Ap

Miten se on kassahenkilön moka, jos asiakas ailahtelee päättämättömänä maksutavasta toiseen? Kyllä on koronakäytäntö, että kuittikone käännetty ympäri asiakkaaseen päin. Olisitko halunnut "vahingossa" hipelöidä käsikosketusta?

Jos tietää bussia käyttävänsä niin silloin sen mobiililipun voi hankkia valmiiksi tai bussikortin, kännyn tms voi kaivaa valmiiksi käteensä ettei tarvi alkaa kassin pohjalta kaivamaan vasta kyydissä ja ei välttämättä edes löydy. Hieman voisi olla ennakointia ja tervettä järkeä nykynillittäjilläkin. :)

Sanoinko että minä ailahtelin maksutavasta toiseen? Se ei kysynyt millä aion maksaa. Olin kortti kädessä maksamassa niin huomasi, että oli vahingossa laittanut jo käteismaksu eikä tiennyt kuinka se muutetaan. Ap

Olisiko se ylivoimaista ap:lle sanoa reilusti ääneen "Maksan kortilla" tai "Kortilla" niin kassahenkilön ei tarvitsisi turhaan arvuutella tai yrittää toimia uniikkilumihiutaleasiakkaiden ajatustenlukijana?

Bussimaksutoilailuihisi ei sitten löytynytkään seliseliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi