Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkeä vuokrata mökkiä yksin?

Vierailija
11.06.2020 |

Jos joudun sielläkin istumaan yksin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun noin sen asettelet, niin varmaankaan ei. 

Vierailija
2/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun asenteella ei. Tällä asenteella kyllä: Ihana, saa yksin nauttia mökin rauhasta.

Tiedän naisihmisen, ei lapsia, eimiestä, joka eläkepäivillään rakennutti talon järven rannalle ja siellä eli onnellisena siihen asti kuin jaksoi talossa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat viettää aikaa yksin, mikä ettei?

Jos haluat seuraa, kutsu joku kaveriksi. Luulisi, että jotakuta kiinnostaa, jos sinä maksat kulut. Tai sitten maksatte puoliksi t. toinen maksaa ruuat ja sinä vuokrat. Hyvää lomaa!

Vierailija
4/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasin yksin erittäin ihanaa kesäpaikkaa useamman vuoden. Se oli himpun verran edullisempi kuin markkinoilla yleensä, mutta sen omistaja etsi sinne oikeanlaista vuokralaista kuin olisi vain rahastanut.  Viihdyin siellä maaliskuusta alkaen marraskuulle. TAlvisin kävin vain päiväseltään."Tontti" oli noin 5 hehtaaria ja tilaa elää hyvin rauhassa. Auto tietysti pakollinen ja jonkun verran jouduin sijoittamaan viihtyvyyteeni mm raahasin kiepparilta huonekaluja( mökki oli kalustettu, mutta halusin oman näköistä sisustusta). Ostin joitakin isompia urakoita varten palveluja paikallisilta, mutta niiden hintataso oli hyvin alhainen.

Vierailija
5/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni tuntien en pystyisi olemaan jossain vuokramökissä yksin.

Vierailija
6/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut että pääsisin joskus yksin mökille yöksi tai edes jonnekin. Yhden yön olisin vain minä eikä ketään passattavaa eikä tarvitsisi jutella kenellekään. Mökillä järven rannalla tämä olisi kuin taivas.

Vierailija
7/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat viettää aikaa yksin, mikä ettei?

Jos haluat seuraa, kutsu joku kaveriksi. Luulisi, että jotakuta kiinnostaa, jos sinä maksat kulut. Tai sitten maksatte puoliksi t. toinen maksaa ruuat ja sinä vuokrat. Hyvää lomaa!

Niin, epäilyttää vaan lähteekö kukaan.

Yks tuttu on niin vetelä,tuskin lähtee.

Toiselle en voi sanoa mökistä,ihmettelisi miten mulla on varaa.

Kolmannesta tutusta en osaa sanoa.

Vierailija
8/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti vuokrannut mökin yksin, matkustan myös mieluummin yksin kuin jonkun muun kanssa. Mutta kysymys on siitä mistä tykkää. Viihdyn yksin ja minulle huvitukseksi riittää luonto ja rauha. Jos sinulla on huono olo jo ennen vuokraamista, niin en vahvasti suosittele.

Vierailija
9/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan kestä kaupunkia ja maiseman vaihdos olisi hyvä. Toisaalta yksinäisyys voi ahdistaa siellä mökilläkin.

Ap

Vierailija
10/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin olen siellä yksin. Saa olla siellä täysin rauhassa ilman mitään ylimääräistä meteliä.

Vierailija
11/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ja olen vuokrannutkin. Aika vähän tuli silti istuskeltua mökissä, enemmänkin aika meni ulkoillessa, saunoessa, uidessa ja soudellessa.

Vierailija
12/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan kestä kaupunkia ja maiseman vaihdos olisi hyvä. Toisaalta yksinäisyys voi ahdistaa siellä mökilläkin.

Ap

Todennäköisesti ahdistaa. Miksipä ei. Mutta en näe tässä mitään syytä olla vuokraamatta mökkiä ja viettää siellä toisenlaisessa ympäristössä aikaa.

Vierailija
13/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään kysyä tällaista. Ja kyllä, olen aikeissa vuokrata mökin yksin.

Vierailija
14/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko järkeä tehdä yhtään mitään jos on yksin ja yksinäinen? Meinaat että elämänlaatu paranee jos istuu yksin kotona 24/7/365 eikä tee koskaan mitään koska yksin? Mutta toki sitä omaa asennetta on muutettava sillä ei ole mitään järkeä vuokrata mökkiä jos istua sielläkin surkuttelemassa itseään ja elämäänsä. Elämästä voi nauttia yksinkin.

Vierailija
15/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus on ihana mutta mikä se todellisuus on, sitä miettii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän