Mitä jotkut miehet saavat irti naisten lääppimisestä?
En siis tarkoita pussailun tai seksin yhteydessä. Enemmän sellaisia yksittäisiä esim. baarissa tai festareilla.
Oltiin joskus kaverin kanssa yökerhossa, joku mies läpsäisi meitä molempia perseille kun nojattiin tiskiin ja lähti vetämään niin ettei edes nähty häntä. Saako tosta oikeisti joku jotain kiksejä?
Kommentit (54)
Olin koulussa jossa oli kaikki ykköseltä lukioon samalla pihalla ja meitä kasiluokkalaisia tyttöjä kävivät nelosluokkailaiset pojat läpsimässä pyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen noista samaa kuin r*iskareista. Haluavat vain alistaa. Vihasin lapsena/teininä kun aikuiset miehet tuli perseeseen kiinni ja kommentoimaan ja äkkiä luikkivat pois. Tiesivät siis tekevänsä väärin. Ällöttää.
En kyllä ikinä teiniä ahdistelisi aikuisena miehenä. Mutta humatilassa moni ei vaan ole kovin fiksu et se kannattaa muistaa noissa reagoimisissa. Se mikä on monelle miehelle harmitonta leikkiä voi naiselle tuntua ahdistelulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin saan nautintoa naisen koskettelusta. Liittyy varmaan jotenkin aivojen välittäjäaineisiin, joita vapautuu tuon toiminnan johdosta.
Tämä. Dopamiini nautinnosta ja adrealiinia jahdista. Kiva leikki nuorena jullikkana kaverien kesken. Vuoroperään pitää mennä läpsäisemään kadulla ohikulkevan naisen peffaa.
Mä löin paria tuollaista miestä turpaan. Toiselta katkesi hampaat. Mut siihen aikaan ei ilmoituksia tehty. Tuostakaan.
Epäilemättä tilanne voi joskus tuntua varsin epämukavalta. Harvalta naiselta tuo onnistuu. Juomien naamalle heittämine olisi ehkä paras ratkaisu.
Ei, kyllä siinä pitää kunnolla loukata takaisin sen miehen rajoja. Eihän tuollainen juomien naamalle heittäminen sitä tyyppiä haittaa, huvittaa vaan.
että ihan kerran on joku umpikännissä erehtynyt aloittajan persettä läpsäisemään.
ja siitä pitää tehdä toki palstalle miesvihaketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen noista samaa kuin r*iskareista. Haluavat vain alistaa. Vihasin lapsena/teininä kun aikuiset miehet tuli perseeseen kiinni ja kommentoimaan ja äkkiä luikkivat pois. Tiesivät siis tekevänsä väärin. Ällöttää.
En kyllä ikinä teiniä ahdistelisi aikuisena miehenä. Mutta humatilassa moni ei vaan ole kovin fiksu et se kannattaa muistaa noissa reagoimisissa. Se mikä on monelle miehelle harmitonta leikkiä voi naiselle tuntua ahdistelulta.
Lopeta se juominen jos toi on sulle jotain harmitonta leikkiä. Itse en osaa olla noin ällöttävä idiootti edes kännissä. Taitaa pitää paikkansa, että viina on viisaiden juoma. Pysy siis alkosta kaukana!
Seksi on parasta jos on onnistunut iskemään naisen perseestä puristamalla ja nainen reagoi positiivisesti siihen.
Perse on ihmisen kiihoittavin kehon osa.
Harmi vain nykyään on kiellettyä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
että ihan kerran on joku umpikännissä erehtynyt aloittajan persettä läpsäisemään.
ja siitä pitää tehdä toki palstalle miesvihaketju.
Oli lähinnä esimerkki, on sitä muutenkin tapahtunut? En nyt mitään kamalia traumoja tapahtuneesta saanut, lähinnä kai kiinnosti että miksi jotkut randomeita lääppivät, jos se ei kuitenkaan johda mihinkään?
Mietin taannoin samaa keskustassa rullaportaissa. En vain keksi mitään syytä, miksi koskisin vieraaseen ihmiseen tuollatavoin. Ihan eri asia jos ihmisen kanssa syvempi suhde.
En ole tuon alistamis-teorian kannalla. Joko ihminen saa kiksit teosta tai haluaa tavallaan trollata.
Vierailija kirjoitti:
16v tyttönä festareilla joku mies tunki sormensa pilluuni kun olin tanssimassa kavereiden kanssa, että ei kyllä ollut kovin mukavaa. Käskin häntä painumaan helvettiin.
Miten se on mahdollista? Oliko reikä housuissa vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16v tyttönä festareilla joku mies tunki sormensa pilluuni kun olin tanssimassa kavereiden kanssa, että ei kyllä ollut kovin mukavaa. Käskin häntä painumaan helvettiin.
Miten se on mahdollista? Oliko reikä housuissa vai miten?
Hame ja pienet stringit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin saan nautintoa naisen koskettelusta. Liittyy varmaan jotenkin aivojen välittäjäaineisiin, joita vapautuu tuon toiminnan johdosta.
Tämä. Dopamiini nautinnosta ja adrealiinia jahdista. Kiva leikki nuorena jullikkana kaverien kesken. Vuoroperään pitää mennä läpsäisemään kadulla ohikulkevan naisen peffaa.
Mä löin paria tuollaista miestä turpaan. Toiselta katkesi hampaat. Mut siihen aikaan ei ilmoituksia tehty. Tuostakaan.
Epäilemättä tilanne voi joskus tuntua varsin epämukavalta. Harvalta naiselta tuo onnistuu. Juomien naamalle heittämine olisi ehkä paras ratkaisu.
Ei, kyllä siinä pitää kunnolla loukata takaisin sen miehen rajoja. Eihän tuollainen juomien naamalle heittäminen sitä tyyppiä haittaa, huvittaa vaan.
Eiköhän se herätä ihan tarpeeksi. Paita märkänä ja letti sekasin. Väkivalta ei ratkaisu edes tässä. Ja jotkut ovat puhtaita idiootteja, leikkaat niltä jalan irti eikä ne muutu miksikään. Eli turha takertua vihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se herätä ihan tarpeeksi. Paita märkänä ja letti sekasin. Väkivalta ei ratkaisu edes tässä. Ja jotkut ovat puhtaita idiootteja, leikkaat niltä jalan irti eikä ne muutu miksikään. Eli turha takertua vihaan.
Väkivaltaahan se perseelle läpsiminenkin on. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli virallisesti raiskaus, ei enää mitään ahdistelua.
Niin olikin, mutta en edes oikein silloin ymmärtänyt mitä asialle olisi edes pitänyt tehdä. Varsinkin kun mies katosi väkijoukkoon. Väärinhän se oli, mutta en kyllä jaksa koko juttua miettiä usein
Minua on ahdistellut nuorempana lukuisat vanhat rouvat ja puhuneet seksuaaliseen sävyyn törkeyksiä minulle.... ja viellä vanhempanakin, varsinkin vanhat rouvat ja ei niin seksikkäöt naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinulta ei saa mitään näköjään.
Koska alankin juoksemaan jonkun lääppijän perässä ja tarjoamaan piparia? Jos olisi tullut juttelemaan oisi voinut vaikka heruakkin
Mitä on lehmän heruttaminen?
joillain ei vaan ole itsehillintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinulta ei saa mitään näköjään.
Koska alankin juoksemaan jonkun lääppijän perässä ja tarjoamaan piparia? Jos olisi tullut juttelemaan oisi voinut vaikka heruakkin
Mitä on lehmän heruttaminen?
Viisastelu on ärsyttävää
Vallantunnetta saavat. Katso nainen, kourin sua mieleni mukaan, koska olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se juominen jos toi on sulle jotain harmitonta leikkiä. Itse en osaa olla noin ällöttävä idiootti edes kännissä. Taitaa pitää paikkansa, että viina on viisaiden juoma. Pysy siis alkosta kaukana!
Huokaus.. Totesin sen faktan vaan että monelle miehelle humalassa tehdyt jutut tuntuvat harmittomilta sillä hetkellä vaikka naisille voi olla jotain ihan muuta. Se ei tarkoita sitä että se olisi ok. Pointti oli se että nämä miehet eivät välttämättä ole mitään hirviöitä, kännisiä idootteja kylläkin. Enkä tarkoita että kouriminen olis ok.
Enkä tässä nyt puhut itsestäni vaan yleisellä tasolla, olen 99% ajasta humalassa vain puhumiseen keskittyvä tapaus.
Oon aina inhonnut huonotapaisia ja röyhkeitä teinipoikia.