Mitä jotkut miehet saavat irti naisten lääppimisestä?
En siis tarkoita pussailun tai seksin yhteydessä. Enemmän sellaisia yksittäisiä esim. baarissa tai festareilla.
Oltiin joskus kaverin kanssa yökerhossa, joku mies läpsäisi meitä molempia perseille kun nojattiin tiskiin ja lähti vetämään niin ettei edes nähty häntä. Saako tosta oikeisti joku jotain kiksejä?
Kommentit (54)
En tiedä. Kyllä siitä jotain saa mutta minö en saa. T: 1/1. Minua on myös naiset ahdistelleet enkä minäkään ole siitä saanut mitään.
Joskus olen sortunut tohon humalassa. Kai se on monen eri jutun yhistelmä hieman kiksiä+turhautumista+ja jotain ...
Mut on muakin naiset joskus puristellu, ettei sitä vaan miehet harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen sortunut tohon humalassa. Kai se on monen eri jutun yhistelmä hieman kiksiä+turhautumista+ja jotain ...
Kai jotkut naiset tuollaista harrastaa, en vain tunne yhtäkään henkilökohtaisesti.
Mä ainakin saan nautintoa naisen koskettelusta. Liittyy varmaan jotenkin aivojen välittäjäaineisiin, joita vapautuu tuon toiminnan johdosta.
Vierailija kirjoitti:
No sinulta ei saa mitään näköjään.
Koska alankin juoksemaan jonkun lääppijän perässä ja tarjoamaan piparia? Jos olisi tullut juttelemaan oisi voinut vaikka heruakkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska alankin juoksemaan jonkun lääppijän perässä ja tarjoamaan piparia? Jos olisi tullut juttelemaan oisi voinut vaikka heruakkin
En minä sitä tarkoittanut. En oleta naisilta kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai jotkut naiset tuollaista harrastaa, en vain tunne yhtäkään henkilökohtaisesti.
Mulla on kavereita jotka on vieny naisen kotiin asti tehtyään aloitteen puristelemalla.
Onhan puristelevat naiset harvinaisempia varmasti. Mutta kun tasa-arvo tästä viel paranee ni komistuksilla kovat päivät edesssä :)
Minun persettänikin vanhemmat rouvat baareissa joskus nuorempana aina läpsivät ja kourivat. En tiedä mitä he saivat irti mutta olihan se ihan hauskaa kun eivät sen kummempaa kuitenkaan tehneet.
m38
Vierailija kirjoitti:
Ahfistelu on vallankäyttöä. Ne miehet ovat luultavasti vihaisia naisille, koska kokevat olevansa oikeutettuja seksiin, eivät sisäistä että naisilla on itsemääräämisoikeus.
Ei ole itsemääräämisoikeutta omaan kehoon. Tämän takia sinua rangaistaan rikosoikeudellisesti, jos käytät heroiinia.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin saan nautintoa naisen koskettelusta. Liittyy varmaan jotenkin aivojen välittäjäaineisiin, joita vapautuu tuon toiminnan johdosta.
Tämä. Dopamiini nautinnosta ja adrealiinia jahdista. Kiva leikki nuorena jullikkana kaverien kesken. Vuoroperään pitää mennä läpsäisemään kadulla ohikulkevan naisen peffaa.
Vierailija kirjoitti:
Ahfistelu on vallankäyttöä. Ne miehet ovat luultavasti vihaisia naisille, koska kokevat olevansa oikeutettuja seksiin, eivät sisäistä että naisilla on itsemääräämisoikeus.
Sama pätee myös toisinpäin sekä jos on ollut toisinpäin myös niin sen pitäisi olla molemmin puolista.
Minua on baarissa käyty kiinni suoraan muniin, eli kyllä naisetkin osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 16v jullikoina läpsittiin naisia kaupungilla perceille jotka olivat menossa baareihin. Tykkäsivät ja hihittelivät. Silloin ei tosin ollut tätä ylikireää tunnelmaa mikä Suomessa on nykyään.
Kysymys onkin, että mitä siitä saa irti? Jos ei jotain yhtä läpsäisyä pidemmälle pääse?
Salaa on tehnyt mieli puristaa ruokapaikan tarjoilijaa perseestä, mutta selvinpäin ei uskalla.
Olisi aika herkullinen tarakka ja tissit kohdallaan, naama onkin sitten ihan eriasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Dopamiini nautinnosta ja adrealiinia jahdista. Kiva leikki nuorena jullikkana kaverien kesken. Vuoroperään pitää mennä läpsäisemään kadulla ohikulkevan naisen peffaa.
Oksytosiini on muistaakseni se välittäjäaine jota erittyy kosketuksesta ym. Mut eiköhän sitä dopistakin erity. Lääppiminen nyt on vaan seksin esiastetta yleensä, ellei motiivit ole muualla.
Minun on tehnyt mieli nyt kesän tullen useaan otteeseen mennä naiseen kiinni ja puristaa kunnolla perseestä ja tisseistä esim. kaupassa. EN KEHOITA YHTÄKÄÄN MIESTÄ TEKEMÄÄN NÄIN SUOMESSA. #metoo... 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus 16v jullikoina läpsittiin naisia kaupungilla perceille jotka olivat menossa baareihin. Tykkäsivät ja hihittelivät. Silloin ei tosin ollut tätä ylikireää tunnelmaa mikä Suomessa on nykyään.
Kysymys onkin, että mitä siitä saa irti? Jos ei jotain yhtä läpsäisyä pidemmälle pääse?
No se nauratti ja meillä oli paljon tuollaisia kisoja kavereiden kesken läpi elämän mitä kukakin kehtaa tehdä.
Pieninä lapsina pimpotettiin jonkun hullun ovikelloa vuorotellen joka lähti sitten juoksemaan perään.
Kai nuo jotenkin kuuluu kasvamiseen ja miehuuteen. Läpsäisy peffalle voi olla merkkaus ja huomion osoitus.
Se voi olla myös reviirikäyttäytymistä samalla tavalla kuin gorilla paukuttaa rintalihaksia.
Kyllähän se naisen pylly myös tuntuu hyvältä käsissä housujenkin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä löin paria tuollaista miestä turpaan. Toiselta katkesi hampaat. Mut siihen aikaan ei ilmoituksia tehty. Tuostakaan.
Et ois lýönyt söpöjä 16v kolleja tai sitten olet aika hullutäti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä löin paria tuollaista miestä turpaan. Toiselta katkesi hampaat. Mut siihen aikaan ei ilmoituksia tehty. Tuostakaan.
Epäilemättä tilanne voi joskus tuntua varsin epämukavalta. Harvalta naiselta tuo onnistuu. Juomien naamalle heittämine olisi ehkä paras ratkaisu.