Onko teillä kerrostalossa asujat saunaosastolla uima-allas
AINA on joku mun vuorolla uimassa.
Saunavuoro 1h
Eka 1/2h saunassa, toinen 1/2h uimassa.
Joidenkin hankala ymmärtää sääntö.
Kommentit (28)
Asuisin mielelläni talossa, jossa on uima-allas.
Siinä tapauksessa käyttäisin sitä, jos vesi olisi riittävän lämmintä. Mihinkään kylmäaltaaseen en varvasta kastaisi.
Uima-altaallisia taloja ei vain ole lähimaillakaan ainakaan asuinseudullani. Lähin uima-allas on uimahallissa ja kesällä järvi.
Olen myös lahtelainen ja asunut kahdessa eri kerrostalossa joissa oli uima-allas. Toinen näistä oli vieläpä Liipolassa 😅
Vierailija kirjoitti:
Meillä on talossa oma kuntosali, sauna, uima-allas ja poreamme. Sekä mediahuone, kaksi vuokrattavaa vierasasuntoa ja juhlatila, jossa voi pitää pippaloita. Juhlatilassa on myös keittiö ja sinne voi tilata catering-palvelun. Talossa on myös parkkihalli.
Helsingissä on alueita, joissa on asukastaloja keittiöineen ja juhlalavoineen (Viikki) ja eikös siinä Kalasataman uudessa talossa ole 24h aulapalvelu?
Mellunmäessä on myös taloja joissa on uima-allas.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös lahtelainen ja asunut kahdessa eri kerrostalossa joissa oli uima-allas. Toinen näistä oli vieläpä Liipolassa 😅
Oliko Luhtikadulla?
Lahdessa on ollut 70-luvulla joku uima-allas hulluus kun on useita ok-talojakin missä on allas.
On noita jopa Turengissa. Eivät ole vuokrataloja. Tai toki voi asua vuokralla yksityisellä joo.
Ei. Ulkomailla.