Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen urheilullisuus

Vierailija
10.06.2020 |

Olen saanut palautetta useilta miehiltä, että naisen urheilullinen vartalo on epäviehättävä.

Eräs mies vei minut salille joskus, mutta pyrki rajoittamaan treenaamistani vedoten siihen, ettei pidä lihaksikasta naista viehättävänä. Toinen ihaili pyöreää peppuani, joka oli muotoutunut nuoruuden urheilusta (hän ei tätä tiennyt) ja kritisoi naisten urheilullisuutta.

Esimerkkejä on useita. Miehet ovat ollet itse ruumiinrakenteeltaan tikusta lihaksikkaaseen, joten pelkkä oma ruipelous ja siitä johtuva emaskuloituminen ei tätä selitä. Useimmat kuitenkin itse melko heikkoja.

Miksi miehet ihannoivat heikkoja naisia? Onko ainoa tapa miehen tuntea olonsa itsevarmaksi ympäröimällä itsensä lapsen voimat omaavilla naisilla?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Vähän pullukkana naisena olen saanut kuulla, että urhellisuus ja pienet rinnat olisivat suotavampia. Ehkä taidammekin aina törmätä vääriin miehiin.

Pyöreät naiset ovat ihania!

Vierailija
22/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän laihoista, ei-treenatuista naisvaraloista eniten. Sirous, tyttömäisyys ja herkkyys viehättävät.

Miksi näin on? Kuka tietää. Mutta älä huoli, kyllä kaikille vartalotyypeille on ystävänsä.

Tuollaiset naiset ovat todella heikossa asemassa lähes kenen tahansa miehen kanssa suljettujen ovien takana. Heitä voi vaivatta pahoinpidellä ja kontrolloida emotionaalisesti sekä fyysisesti. Suurin osa miesten auktoriteettiä perustuu tähän alitajuiseen väkivallan uhkaan, vaikka yhteiskunta ei sitä enää hyväksykään käytäntöönpantavaksi. Maailmassa pärjätäkseen he ovat sitten riippuvaisia "miehen suojeluksesta". En tiedä onko fetissille nimeä, mutta ei tuollainen asetelma kovin terveeltä kuulosta.

Minusta ei ainakaan tällaisen naisen kannata odottaa kovinkaan tehokasta suojelijaa, sillä olen heikko ja täysin tottumaton väkivaltaan.

Käsityksesi kuulostaa suoraan sanoen aika kummalliselta. Oletko miesvihaaja?

Olethan sä häntä huomattavasti vahvempi, jos hän näyttäytyy sulle pienenä ja herkkänä. Yleensä asioita, joita lapsi on vanhemmilleen.

En vihaa miehiä, kunnioitan kaikkia kunniallisesti käyttäytyviä ihmisiä sukupuolesta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijanaiset on ällöttäviä. Lihaksikas, miehinen kroppa ja ainaisten treenien takia hikisiä... Onneksi oma nainen on luonnostaan siro ja hoikka vaikka ei urheilekaan kävelyä kummempaa.

Vierailija
24/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole helpompi vaan etsiä sellaista seuraa, joka ei ala arvostelemaan ja ohjaamaan sinua haluamaansa suuntaan?

Vierailija
25/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kuullut ihan päinvastaista vaikken epäurheilullinen ole kyllä itsekään. Enemmänkin on siis kyselty/ihmetelty miksen harrasta salilla käymistä ja/tai ryhmäliikuntaa tai edes juoksemista vaan käyn kävelylenkeillä. Kokemukseni mukaan pitäisi siis harrastaa enemmän liikuntaa ja ns. oikeita lajeja.

Miehet ei itse ole siis olleet mitään salimakeja tai superhunkseja vaan ihan tavallisia miehiä jotka itse on harrastaneet jotain puulaakifutista/fillarointia/uintia..

Vierailija
26/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilijanaiset on ällöttäviä. Lihaksikas, miehinen kroppa ja ainaisten treenien takia hikisiä... Onneksi oma nainen on luonnostaan siro ja hoikka vaikka ei urheilekaan kävelyä kummempaa.

En nyt sanoisi ällöttäviä, mutta kieltämättä pidän paljon enemmän siroista ja laihoista naisvartaloista. Kovat lihakset ja leveät hartiat eivät sytytä, ja "treenaaminen" harrastuksena ja elämäntapana ei kurinalaisuudessaan viehätä tällaista hedonistia.

Vierailija
27/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen kuullut ihan päinvastaista vaikken epäurheilullinen ole kyllä itsekään. Enemmänkin on siis kyselty/ihmetelty miksen harrasta salilla käymistä ja/tai ryhmäliikuntaa tai edes juoksemista vaan käyn kävelylenkeillä. Kokemukseni mukaan pitäisi siis harrastaa enemmän liikuntaa ja ns. oikeita lajeja.

Miehet ei itse ole siis olleet mitään salimakeja tai superhunkseja vaan ihan tavallisia miehiä jotka itse on harrastaneet jotain puulaakifutista/fillarointia/uintia..

Kävelyhän on mitä parhainta liikuntaa ja loistavaa parisuhdepuuhaa, kun voi yhdessä lähteä kaupunkiseikkailulle tai etsiä vaikka hylättyä taloa tai hienoa näköalaa. Elämyksellistä!

Vierailija
28/28 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa onneksi paljon vaihtoehtoja mieheille, joita ei urheilullinen nainen kiinnosta :D