Naisen urheilullisuus
Olen saanut palautetta useilta miehiltä, että naisen urheilullinen vartalo on epäviehättävä.
Eräs mies vei minut salille joskus, mutta pyrki rajoittamaan treenaamistani vedoten siihen, ettei pidä lihaksikasta naista viehättävänä. Toinen ihaili pyöreää peppuani, joka oli muotoutunut nuoruuden urheilusta (hän ei tätä tiennyt) ja kritisoi naisten urheilullisuutta.
Esimerkkejä on useita. Miehet ovat ollet itse ruumiinrakenteeltaan tikusta lihaksikkaaseen, joten pelkkä oma ruipelous ja siitä johtuva emaskuloituminen ei tätä selitä. Useimmat kuitenkin itse melko heikkoja.
Miksi miehet ihannoivat heikkoja naisia? Onko ainoa tapa miehen tuntea olonsa itsevarmaksi ympäröimällä itsensä lapsen voimat omaavilla naisilla?
Kommentit (28)
Minä en ole koskaan saanut tuollaista palautetta miehiltä, vaan kaikki on ollut aina positiivista. t. koko ikänsä urheillut nainen
Mistä sinä noita miehisiäsi oikein löydät? Jostain e-urheiluhallista? :D
Enpä naisena ole koskaan vastaavaan törmännyt!
Mies vei sinut varta vasten salille ja rajoitti sitten treenaamista. Just joo, aivan varmasti. En edes ymmärrä mitä tällä provolla haetaan.
Mä näin äsken sellasen kurvikkaan naisen. Naisen mikä näytti vahvalta mutta hänellä oli kehossa myös rasvaa.
Juoksi kovaa vauhtia ja rytmikkäästi/ryhdikkäästi. Teki minuun vaikutuksen. Tuollasen naisen haluaisin.
En viehäty sellasista sali naisista millä on vähän rasvaa. Tuo nainen minkä näin niin tihkui estrogeeniä luonnollisella tavalla. Olikohan minkä lajin harrastajia vai ihan tavallinen lenkkeilijä. Harvoin näkee naista juoksemassa kovaa vauhtia ja oli kuitenkin naisellisesti rasvaa.
Tä? Urheilullinen nainenhan on se paras vaihtoehto.
Ihan makuasioita mutta kyllä hoikkuus yleensä on se juttu. Sporttitrendi muokkaa makua, toiset tykkää aina muhkummasta. Sama naisilla ja hyvä niin. Kaikki nyt vaan ei mahdu samaan muottiin luojan kiitos.
Jos ne on vaan olleet epävarmoja ja mustasukkaisia. Yksi mies mulla on ollut, joka ei kestänyt ollenkaan sitä että muutkin miehet huomasi minut. Ei hän mun treenaamista kyllä rajoittanut, mutta kyttäsi sitä mitä päälleni pistin ja kuinka moni mies kaupungilla mun takapuolta tuijotti.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on vaan olleet epävarmoja ja mustasukkaisia. Yksi mies mulla on ollut, joka ei kestänyt ollenkaan sitä että muutkin miehet huomasi minut. Ei hän mun treenaamista kyllä rajoittanut, mutta kyttäsi sitä mitä päälleni pistin ja kuinka moni mies kaupungilla mun takapuolta tuijotti.
Tapahtuiko teille koskaan näin
?Aijaa. Vähän pullukkana naisena olen saanut kuulla, että urhellisuus ja pienet rinnat olisivat suotavampia. Ehkä taidammekin aina törmätä vääriin miehiin.
En uskoisi, että joku oikeasti lihaksikas mies sanoisi noin. Luulisi heidän tietävän edes hieman asiasta. Ei naiselle yhtäkkiä vaan kasva valtavat lihakset vaikka miten tekisi. Kyllä siihen tarvitaan kova päämäärä ja mahdolliset roidit.
Pidän laihoista, ei-treenatuista naisvaraloista eniten. Sirous, tyttömäisyys ja herkkyys viehättävät.
Miksi näin on? Kuka tietää. Mutta älä huoli, kyllä kaikille vartalotyypeille on ystävänsä.
Minkähänlainen nais/mies vartalo, keho, olemus, tai tyyli ei olisi mollattu?
Mollaajien pään sisäisiä juttuja!
Vierailija kirjoitti:
Mies vei sinut varta vasten salille ja rajoitti sitten treenaamista. Just joo, aivan varmasti. En edes ymmärrä mitä tällä provolla haetaan.
Näin se meni. Ehkäpä hän halusi minun treenaavan pienillä painoilla ja pyllistelevän trikoissa, ja kuuntelevan hänen asiantuntemustaan ihailevasti. Moni mies tuntuu saavan kiksejä pätemisestä. Esim. Nea Lindberg vai mikä onkaan tekee juuri tätä, pyllistelee ja keikistelee salilla miehelleen ja katselijoilleen tehden jotain näennäistreeniä samalla.
Vierailija kirjoitti:
En uskoisi, että joku oikeasti lihaksikas mies sanoisi noin. Luulisi heidän tietävän edes hieman asiasta. Ei naiselle yhtäkkiä vaan kasva valtavat lihakset vaikka miten tekisi. Kyllä siihen tarvitaan kova päämäärä ja mahdolliset roidit.
Outoa se mustakin oli, ruipeloiden kohdalla helpommin ymmärrettävää. Mulla tosiaan oli urheilutaustaa ja hän taisi vähän yllättyä voimistani, tiedä sitten mikä oli syy tähän heikkouden ihannointiin.
Vierailija kirjoitti:
Pidän laihoista, ei-treenatuista naisvaraloista eniten. Sirous, tyttömäisyys ja herkkyys viehättävät.
Miksi näin on? Kuka tietää. Mutta älä huoli, kyllä kaikille vartalotyypeille on ystävänsä.
Tuollaiset naiset ovat todella heikossa asemassa lähes kenen tahansa miehen kanssa suljettujen ovien takana. Heitä voi vaivatta pahoinpidellä ja kontrolloida emotionaalisesti sekä fyysisesti. Suurin osa miesten auktoriteettiä perustuu tähän alitajuiseen väkivallan uhkaan, vaikka yhteiskunta ei sitä enää hyväksykään käytäntöönpantavaksi. Maailmassa pärjätäkseen he ovat sitten riippuvaisia "miehen suojeluksesta". En tiedä onko fetissille nimeä, mutta ei tuollainen asetelma kovin terveeltä kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset naiset ovat todella heikossa asemassa lähes kenen tahansa miehen kanssa suljettujen ovien takana. Heitä voi vaivatta pahoinpidellä ja kontrolloida emotionaalisesti sekä fyysisesti. Suurin osa miesten auktoriteettiä perustuu tähän alitajuiseen väkivallan uhkaan, vaikka yhteiskunta ei sitä enää hyväksykään käytäntöönpantavaksi. Maailmassa pärjätäkseen he ovat sitten riippuvaisia "miehen suojeluksesta". En tiedä onko fetissille nimeä, mutta ei tuollainen asetelma kovin terveeltä kuulosta.
Minusta ei ainakaan tällaisen naisen kannata odottaa kovinkaan tehokasta suojelijaa, sillä olen heikko ja täysin tottumaton väkivaltaan.
Käsityksesi kuulostaa suoraan sanoen aika kummalliselta. Oletko miesvihaaja?
Sitä sinun pitää kysyä näiltä miehiltä