Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Missä näet itsesi 5 vuoden kuluttua?

Vierailija
10.06.2020 |

Minä näen itseni edelleen samassa työpaikassa jossa nyt olen 5. vuotta, lapset ovat lentäneet pesästä ja olen muuttanut rivi- tai omakotitaloon (joko oma tai vuokra). Kesälomalla matkustan jonnekin kauas, esim. Kanadaan tai Uuteen-Seelantiin. Puolisoa minulla tuskin on sittenkään.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavan perseen omaava kuuma nelikymppinen. Aijon olla elämäni kunnossa henkisesti ja fyysisesti. No joo, eka oli vitsi. Toivottavasti oikeasti rauhan ja seesteisyyden löytänyt sekä jäntevä ja fyysisesti hyvin toimiva.

Vierailija
22/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä - ja nautin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän hetkessä.

Vierailija
24/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumassa. Oletan, ettei kuopustakaan tarvi enää silloin imettää öisin.

Vierailija
25/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al Pacinon kaksoisolennon vaimona kauniissa Italian maisemissa.

Vierailija
26/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hengissä.

Vierailija
27/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Mietin elämääni viisi vuotta takaperin.

Viisi vuotta sitten halusin tappaa itseni. Ei ollut valoa tunnelin päässä.

Jotenkin rämmin jaloilleni. Opettelin pitämään itsestäni. Urani lähti nousuun, sain ystäviä ja olin kiitollinen etten kyennyt ottamaan itseäni hengiltä. Tuli korona ja sen mukana mukana pelko että menetänkö tämän kaiken. Työ on tällä hetkellä vaakalaudalla, ystävät jotka ovat samalla alalla myös kiperässä tilanteessa. Huoli painaa rintaa.

Jos elämäni kulkee viiden vuoden sykleissä niin 2025 olen taas altan syvemmässä päässä. Toivottavasti sitä ennen ainakin tapahtuu paljon kaikenlaista hyvää.

Vierailija
28/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teini-ikäisten nelikymppinen äiti.<3

Asutaan samassa ihanassa kodissa kuin nytkin, varallisuutta on kertynyt mukavasti lisää. Olen väitellyt tohtoriksi töiden ohessa, ja omat työt jatkuu mielenkiintoisina. Olen aloittelemassa oman yrityksen perustamista.

Toivon että maailma on taas raiteillaan 5v päästä, ja voidaan koko perheen kanssa lomailla jossain kaukana talvisin, ja kesällä käydä Euroopan kulttuurikohteissa.

Vierailija
29/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihminen. Enemmän rohkeutta, läsnäoloa ja taitoa olla utelias uutta ja vierasta kohtaan. Nauraa enemmän kuin aiemmin.

Vierailija
31/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyrittäjä, naimisissa, lapsia, talo meren rannalla lämpöisessä, eläimiä, elämä täynnä hauskanpitoa ja nautintoa.

Vierailija
32/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä samalla tuolilla tämän näköisenä ja samanlaisessa elämäntilanteessa. Hiukseni saattavat olla pidemmät ja ehkä olen ostanut uuden paidan.

Mitäpä jos oikein räväyttäisit ja hankkisit myös uuden tuolin?

Vierailija
33/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-foorumilla, missä muuallakaan? 

Muistakaa, me ollaan täällä kaikki ikuisesti.

Vierailija
34/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä kämpässä ehkä hyvinkin varakkaana( perintö tai sitten ei) tai sitten oon muuttanut maalle.

Saatan tehdä vihdoin hoitotyötä " omin opein" .

Saatan myös matkustella Kreikkaan,Irlantiin etc.

Vierailija
35/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilissä varmaan kuten 5 vuotta sittenkin.

Vierailija
36/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve ja pystyn tekemään ainakin puoliammattimaisesti sitä, mitä nyt opiskelen. Tienaan joko freelanserina tai yrittäjänä sen verran, ettei minun enää tarvitse roikkua TE-toimiston kirjoilla, vaikka joka kuukausi en tuloja välttämättä saakaan. 

Vierailija
37/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuuseläkkeellä

Vierailija
38/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisyrittäjä, naimisissa, lapsia, talo meren rannalla lämpöisessä, eläimiä, elämä täynnä hauskanpitoa ja nautintoa.

Yksityisyrittäjä ... lapsia ... eläimiä ... -> elämä täynnä työtä, hommaa ja tekemistä. Voihan olla, että nautit siitä, mutta ei siihen paljon hauskanpitoa mahdu.

Vierailija
39/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täyttämässä silloin 37-vuotta. Ehkä sama työ tai edennyt vähän. Lapsi on silloin 11 v ja varmaankin esiteinin kanssa riittää hommaa. Toivottavasti asuisin omistusasunnossa, ei kyllä todennäköisesti toteudu.

Vierailija
40/43 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläkkeellä....motivaatio yrittää tähän maahan mitään enää nolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi