G: Missä näet itsesi 5 vuoden kuluttua?
Minä näen itseni edelleen samassa työpaikassa jossa nyt olen 5. vuotta, lapset ovat lentäneet pesästä ja olen muuttanut rivi- tai omakotitaloon (joko oma tai vuokra). Kesälomalla matkustan jonnekin kauas, esim. Kanadaan tai Uuteen-Seelantiin. Puolisoa minulla tuskin on sittenkään.
Kommentit (43)
Nukkumassa. Oletan, ettei kuopustakaan tarvi enää silloin imettää öisin.
Al Pacinon kaksoisolennon vaimona kauniissa Italian maisemissa.
Hyvä kysymys. Mietin elämääni viisi vuotta takaperin.
Viisi vuotta sitten halusin tappaa itseni. Ei ollut valoa tunnelin päässä.
Jotenkin rämmin jaloilleni. Opettelin pitämään itsestäni. Urani lähti nousuun, sain ystäviä ja olin kiitollinen etten kyennyt ottamaan itseäni hengiltä. Tuli korona ja sen mukana mukana pelko että menetänkö tämän kaiken. Työ on tällä hetkellä vaakalaudalla, ystävät jotka ovat samalla alalla myös kiperässä tilanteessa. Huoli painaa rintaa.
Jos elämäni kulkee viiden vuoden sykleissä niin 2025 olen taas altan syvemmässä päässä. Toivottavasti sitä ennen ainakin tapahtuu paljon kaikenlaista hyvää.
Olen teini-ikäisten nelikymppinen äiti.<3
Asutaan samassa ihanassa kodissa kuin nytkin, varallisuutta on kertynyt mukavasti lisää. Olen väitellyt tohtoriksi töiden ohessa, ja omat työt jatkuu mielenkiintoisina. Olen aloittelemassa oman yrityksen perustamista.
Toivon että maailma on taas raiteillaan 5v päästä, ja voidaan koko perheen kanssa lomailla jossain kaukana talvisin, ja kesällä käydä Euroopan kulttuurikohteissa.
Enemmän ihminen. Enemmän rohkeutta, läsnäoloa ja taitoa olla utelias uutta ja vierasta kohtaan. Nauraa enemmän kuin aiemmin.
Yksityisyrittäjä, naimisissa, lapsia, talo meren rannalla lämpöisessä, eläimiä, elämä täynnä hauskanpitoa ja nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä samalla tuolilla tämän näköisenä ja samanlaisessa elämäntilanteessa. Hiukseni saattavat olla pidemmät ja ehkä olen ostanut uuden paidan.
Mitäpä jos oikein räväyttäisit ja hankkisit myös uuden tuolin?
Vauva-foorumilla, missä muuallakaan?
Muistakaa, me ollaan täällä kaikki ikuisesti.
Joko täällä kämpässä ehkä hyvinkin varakkaana( perintö tai sitten ei) tai sitten oon muuttanut maalle.
Saatan tehdä vihdoin hoitotyötä " omin opein" .
Saatan myös matkustella Kreikkaan,Irlantiin etc.
Peilissä varmaan kuten 5 vuotta sittenkin.
Olen terve ja pystyn tekemään ainakin puoliammattimaisesti sitä, mitä nyt opiskelen. Tienaan joko freelanserina tai yrittäjänä sen verran, ettei minun enää tarvitse roikkua TE-toimiston kirjoilla, vaikka joka kuukausi en tuloja välttämättä saakaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksityisyrittäjä, naimisissa, lapsia, talo meren rannalla lämpöisessä, eläimiä, elämä täynnä hauskanpitoa ja nautintoa.
Yksityisyrittäjä ... lapsia ... eläimiä ... -> elämä täynnä työtä, hommaa ja tekemistä. Voihan olla, että nautit siitä, mutta ei siihen paljon hauskanpitoa mahdu.
Olen täyttämässä silloin 37-vuotta. Ehkä sama työ tai edennyt vähän. Lapsi on silloin 11 v ja varmaankin esiteinin kanssa riittää hommaa. Toivottavasti asuisin omistusasunnossa, ei kyllä todennäköisesti toteudu.
Työkyvyttömyyseläkkeellä....motivaatio yrittää tähän maahan mitään enää nolla.
Mahtavan perseen omaava kuuma nelikymppinen. Aijon olla elämäni kunnossa henkisesti ja fyysisesti. No joo, eka oli vitsi. Toivottavasti oikeasti rauhan ja seesteisyyden löytänyt sekä jäntevä ja fyysisesti hyvin toimiva.