Millaisia tamperelaiset ovat?
Kommentit (8)
Mä olen tosi kiva, varsinainen huipputyyppi.
Me tavattiin tosi mukava tamperelainen pariskunta (oliko se nyt joku majava baari😬) Tampereella joitakin vuosia sitten. Ihmettelivät miksi ollaan tultu Tampereelle Helsingistä. Miksi ei, mukava kaunis kaupunki ja kivoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Me tavattiin tosi mukava tamperelainen pariskunta (oliko se nyt joku majava baari😬) Tampereella joitakin vuosia sitten. Ihmettelivät miksi ollaan tultu Tampereelle Helsingistä. Miksi ei, mukava kaunis kaupunki ja kivoja ihmisiä.
Tampereella aika usein kysellään, avoimesti ihmetellen, samaa, jos joku on tullut Helsingistä. Ja etenkin, jos on erehtynyt vielä muuttamaan pysyvästi Tampereelle Helsingistä. En tiedä mistä johtuu. Ei siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä. Ihana kaupunki.
Olen syntynyt täällä ja koko sukukin on läheltä, että en oikein tiedä miltä vaikuttaa ulkopuolisten silmiin :D meno ehkä vähän maalaisempaa pääkaupunkiseutuun verratuna.
Kannattaisi erottaa alkuperäiset, kauan asuneet, keskipitkästi asuneet, välillä asuneet ja juuri tulleet toisistaan, koska tampereelle tullut monilta paikkakunnilta väkeä. Alkuperäisenä tamperelaisena en ota vastuuta savolaisten käytöksestä tai pohjanmaalaisten. :)
No jos unohdetaan se ikuinen leikkimielinen Tampere vastaan Turku vääntö(aikuisille täysjärkisille se on leikkiä ja idiooteille ja kakaroille totta) niin kyllä tamperelaiset on yleensä ihan mukavaa sakkia.
T: Yks turkulaine
Itse tykkään :)