Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä vaan on niin hirveetä, sitä toivoisi että saisi nukkua pois

Vierailija
10.06.2020 |

En ole saanut mitään asioista mitä olen halunnut. En pysty tekemään työtä, mitä haluaisin. En saanut sellaista ihmistä suhteeseen jonka olisin halunnut. Pikkuhiljaa minulle on valjennut, että asiat ei todellakaan aina käänny parhain päin ja mahdollisuudet on menetetty. Terveyskin on mennyt eli ei ole realistisia mahdollisuuksia parantua ikinä mielekkääseen työhön. Tämän päälle vielä näytän hirveältä. Elämässäni ei ole yhtään mitään minkä takia haluaisin täällä olla. Olin viimeksi onnellinen joskus vuosia sitten. Nyt olen jo luovuttanut sen suhteen enkä edes toivo sitä. Katson vaan menneisyyteen ihmetellen, että minäkö se olin, jolla oli kaikki mahdollisuudet avoinna ja elämä edessä. Muisto vaan ne ihanat odotukset tulevaisuudesta.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kaikki mennyt vit### Olen mielestäni ihana ja rakastava ihminen, ja yllätys ihan kauniskin. Sitä on käytetty vain hyväksi. Olen ollut vain kokki, suihku ja lompakko. Lapsia en saanut, kun kas kummaa ukolla ei koskaan seisonut, kun olis ollut ne päivät. Mies petti ja nollas. Olen nyt yksin, ja en jaksa uskoa enää mihinkään. Kumpa en olisi edes syntynyt.

Vierailija
42/43 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja ajatuksia.

Sain tietää vähän aikaa sitten, että diabetes uhkaa, koska en ole jaksanut pitää itsestäni huolta ja syönyt mitä sattuu. Yritin pari viikkoa elämäntapamuutosta, kunnes tajusin kunnolla, että minusta ei vaan ole tähän- ei riitä, että syön hetken aikaa "hyvin" ja liikun, vaan tästä pitää tulla pysyvä elämäntapa. No, olen ollut viimeiset 20 vuotta masentunut ja poissa työelämästä, eli en todellakaan jaksa liikkua tai syödä hyvin säännöllisesti. Siinä on jotain erityisen haikeaa, kun joutuu hyväksymään että sairastuu lisää itsensä takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämähän on ihanaa, jos se onnistuu. 

Itsellänikin kaikki, siis aivan kaikki asiat ovat aina menneet pieleen. Tuntuu, kun olisin kirottu tai jotain. Enää ei kiinnosta mikään, eikä varsinkaan tämä Juhannus!  Ikää 35-vuotta ja olen onnellinen enää vaan silloin, kun olen yksin kotona.

Olen ruvennut välttelemään ihmisiä kaikilla eri tavoilla. Vanhempieni ja sisarusteni kanssa nyt vielä olen väleissä, vaikka itse en enää jaksaisi olla yhteydessä. Ketään muuta ei enää ole. 

Nyt tällä hetkellä on suurena unelmana, että saisin työn, jossa saisin olla lähestulkoon yksin koko ajan. Tällä viikolla oli työhaastattelu ja ensi viikolla se selviää sainko paikan.  Romahdan, jos se paikka jää saamatta. HArvoin tälläisiä yksin tehtäviä töitä on tarjolla tällä alalla. Sitten joudun taas kitumaan nykyisessä työpaikassa, jossa pitää tavata 50-60 ihmistä päivän aikana :(