Mikä puolue ajaa ihmisten hyvinvointia?
Vastustaa väkivaltaa, auttaa väkivallan uhreja, arvostaa koulutusta, haluaa tehdä yhteiskunnasta läpinäkyvän, haluaa tukea aitoutta eikä valheita, ei lisää syrjäytymistä ja välittää ihan kaikista ihmisistä?
Ehdotuksia?
Kommentit (28)
Kommunsimissa kaikilla on yhtä vähän. Paitsi valtaapitäjillä, joilla on enemmän.
Ongelmahan meillä on, että kun kakusta annetaan yhdelle lisää, toinen saakin vähemmän. Ainoa tapa saada kaikille lisää on kasvattaa kakun kokoa. Koska elämme globaalissa maailmantaloudessa, suomalaisten kakun kasvattaminen on vaikeaa. Mikään puolue ei voi kasvattaa kakun kokoa, sen voi tehdä ainoastaan kansalaiset itse. Puolueet voivat vain tehdä sellaisia ratkaisuja, että kansalaiset haluavat ryhtyä kasvattamaan yhteistä kakkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista puoluetta ole olemassa.
Näin se kai on. Mä olen yhtä aikaa epäpoliittinen ihminen ja samalla kuitenkin yhteiskuntaa seuraava.
Jonkinlainen liberaali kaikkien ihmisoikeuksia ajava puolue olisi ehkä lähinnä minua.
Vihreät. Ei niin vasemmalla kuin Vasemmistoliitto, ei niin vanhoillinen kuin SDP.
Vihreät ajavat Afrikan ihmisten hyvinvointia, ei suomalaisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista puoluetta ole olemassa.
Näin se kai on. Mä olen yhtä aikaa epäpoliittinen ihminen ja samalla kuitenkin yhteiskuntaa seuraava.
Jonkinlainen liberaali kaikkien ihmisoikeuksia ajava puolue olisi ehkä lähinnä minua.
Vihreät. Ei niin vasemmalla kuin Vasemmistoliitto, ei niin vanhoillinen kuin SDP.
Vihreät ajavat Afrikan ihmisten hyvinvointia, ei suomalaisten.
Kyllä. Myös lähi-idän.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Alfa Ahon puolue on ainut.
Ja sitten Vaaleanpunaisen Pantterin päätä katuun!
Vasemmisto on eniten kaikkien ihmisoikeuksien puolella.
Vihreät ovat nykyään aika kokoomuslaisia.
Persuilta kuultiin viimeksi tänään, että heidän mielestä edes suomalaisella naisella ei pitäisi olla itsemääräämisoikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ajavat omien äänestäjiensä hyvinvointia. Joidenkin mielestä kotona makaaville kaikkien mahdollisten tukien avulla on hyvinvoinnin edistämistä. Veronmaksajan edun mukaista ei ainakaan ole eikä loppupeleissä sen tukien saajankaan. Jos ihminen menettää markkina-arvonsa, kukaan ei edes halua puolisokseen vätystä, joka makailee kotona. Muiden riesaksi joutuu loppuiäkseen. Vakavasti sairaat ovat asia erikseen. Heille on oma eläkejärjestelmänsä olemassa. Hyvä koulutus on kaiken a ja o. Terveydenhuollossa pitäisi olla enemmän omavastuuta. Kaikki tietävät, että sydän- ja verisuonitautien sekä syövän ja liikunta/tukielinten sairauksista valtaosa johtuu vain ihmisten liikkumattomuudesta ja lihavuudesta.
Hyvinvointiyhteiskunta on hyvä kaikille, myös veroja maksaville ahkerille kansalaisille. Liikaa on sosialisoitu tätäkin maata.
Ainakaan vihreät ja kommarit eivät aja suomalaisten etua, vaan muualta kotoisin olevien.
Ainakaan ei kannata äänestä CIS-persuja jotka ovat protestointeja ja ryöstelyä vastaan.
Fasisteja ovat. Rasistejakin. Myös seksistejä. Vote green and you vote black (lives matter)!