Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helkkari että menee hermot tuon draamakuningatar esiteinin kanssa!

Vierailija
10.06.2020 |

Neiti ei suostu lähtemään kavereiden kanssa ulos koska pesin hänen lempilegginsinsä. Kaappi on täynnä mekkoja, sortseja ja farkkuja mutta makaa pimeässä huoneessa mielenosoituksellisesti "Ei miun tarvitse mennä ulos". Herranjumala ne legginsit on olleet viikon jalassa, joskushan ne täytyy pestä!
Hävettää mitä tytön kaveritkin miettii. Kuuntelivat eteisessä sitä showta kunnes menin sanomaan, ettei Lotta nyt tule.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äitinsä kirjoittaa tuollaisen aloituksen palstalle.

Vierailija
2/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja äitinsä kirjoittaa tuollaisen aloituksen palstalle.

Niin? Olisiko parempi että huutaisin ärsytyksen suoraan tyttäreni naamalle?

A.p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei mene. Valitse taistelusi, on paras ohje, mikä minulle on annettu.

Vierailija
4/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Such IS Life. Tsemiä ja jaksamista. Tässä syy miksen hankkinut lapsia.

Vierailija
5/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysynyt voiko ne pestä?

Vierailija
6/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sun lähteä tuollaiseen mukaan.

Toteat vaan, että leggarit pitää välillä pestä ja se hetki oli nyt. Jos ei mene sen takia ulos niin se päätös on hänen.

Vierailija
7/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on enempi porukkaa niinkuin meillä niin ei voi joka vaatekappaleen pesuaikataulun sopivuutta kysellä. Jos ne ovat pesukorissa ne menee pesuun silloin kun kone käynnistyy.

-ohis-

Vierailija
8/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mun kaveri oli tuollainen lapsena. Ja mä olin se joka odotti ja  kuunteli eteisessä. Kai siitäkin ihan aikuinen lopulta tuli :D

Vierailija
9/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi lapseni 11 v,

voinko pestä sun housut?

voinko pestä sun sukat? 

Voinko tehdä ruokaa?

Voinko laittaa telkkarin päälle?

Voinko pestä lattiat?

Vierailija
10/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse sotasi. Meilläkin tyttö siinä yhdentoistavuoden iässä kulki samoissa rikkinäisissä kollareissa monta kuukautta. :D Tosi pesi ne itse välillä. Salaa olin ylpeä kuinka hän paskaakaan välitti mitä muut siitä ajetteli. Nyt hän on jo yli parikymppinen sanavalmis ja määrätietoinen nuori nainen, joka menestyy opisteluissaan, työssään, jne...

Vierailija
11/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese illalla niin on aamulla kuivat.

Vierailija
12/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin entä sitten? Lapsi kiukuttelee huoneessaan ja kaverit lähti. Lähde sinäkin vaikka ulos ja anna toisen kiukutella yksinään.

Vierailija
13/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaate on mieluinen, niin kannattaisiko hankkia toiset samanlaiset? Tai pestä vaate iltasella? Tai jutella teinin kanssa asioista, ei vain rääkyä?

Vierailija
14/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oppii esimerkistä. OIiko tämä nyt joku viimeinen niitti vai sinä vähän turhan herkkä draamailemaan?

Vierailija
15/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä asia nyt täällä palstalla mitenkään etenee? Teinit nyt kulkevat lempivaatteissaan vaikka viikkoja. Mitä sitten? Ei kai siihen kukaan ole kuollut, kyllä ne sitten pesukoriin menevät kun alkavat haisemaan ja teiniä hävettää.

Vierailija
16/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan esiteini tullut äitiinsä?

Vierailija
17/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sinä aikuinen, äläkä ole tietävinäänkään tytön käyttäytymisestä! Kyllä hän sieltä huoneestaan lähtee vielä aivan varmasti. Sitäpaitsi tytön 'mielenosoituksen' takana saattaa olla muutakin kuin nuo pestyt leggingsit.

Vierailija
18/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lapset 9v ja 11v laittavat pyykkikoriin likaiset vaatteet ja sieltä ne pestään. En minä ala seuraamaan vaikka kulkisi koko viikon samoissa housuissa. Kerron kun olen laittamassa pyykkiä pyörimään, että tuokaa haluamiaa vaatteita pyykkiin ja saata käskeä lapset täyttämään pesukoneen.

Vierailija
19/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tytön isä oli? Pelaako vain pleikkaria ja juo kaljaa? Yrittäisin saada mieheen vähän ryhtiä, että osallistuu teinin kasvatukseen enemmän. Ehkä tyttö protestoi käytöksellään isänsä saamattomuutta?

Vierailija
20/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole sinä aikuinen, äläkä ole tietävinäänkään tytön käyttäytymisestä! Kyllä hän sieltä huoneestaan lähtee vielä aivan varmasti. Sitäpaitsi tytön 'mielenosoituksen' takana saattaa olla muutakin kuin nuo pestyt leggingsit.

Saattaa olla? Murrosikäisten aivojen etuotsalohko on keskenkasvuinen ja se tarkoittaa, että hänen on vaikea hallita esim. impulssejaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi